-
Lex737
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: pn 31 sie 2009, 12:03
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: Lex737 » wt 23 mar 2010, 18:06
Witajcie.
Śmigając dzisiaj sobie po naszych pięknych drogach, zacząłem słyszeć dziwny odgłos w mojej VFR, a dokładnie przy pochyleniu w prawo wydobywa się dźwięk z silnika typu jakby coś plastikowego stukało o metal i to z dużą szybkością. Przy pochyleniu w lewo nie słychać.
Moje pierwsze spostrzeżenie padło na sprzęgło, ale płyn jest, sprzęgło dobrze ciągnie wszystko ok, oprócz tego stukania po prawej stronie.
Może ktoś już miał coś takiego??
-
Gacol
- klepacz

- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Post
autor: Gacol » wt 23 mar 2010, 18:10
Nic konkretnego nie da się powiedzieć z tego co mówisz bo defakto nie słyszałem.Jedyny plastikowy element który się obraca i przy pochyleniu w prawo może się ruszyć to plastik slimaka przy zębatce łańcucha.Nic więcej nie przychodzi mi do głowy puki co
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » wt 23 mar 2010, 21:22
A jest różnica czy zimny silnik czy ciepły?
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
figaro
- ostry klepacz

- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Post
autor: figaro » wt 23 mar 2010, 22:04
Czy odgłos stukania jest powiązany z obrotami sinika /rosnie przy dodawaniu gazu, zmniejsza się przy spadku obrotów/

W jakich momentach /po zmianie biegu, redukcji, na jakimś konkretnym biegu/ się nasila
I czy napewno pochodzi od silnika

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
Lex737
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: pn 31 sie 2009, 12:03
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: Lex737 » śr 24 mar 2010, 09:29
Silnik obojętnie ciepły czy zimny to stuka,
Na wszystkich biegach nawet na luzie stuka, nie rośnie przy dodawaniu gazu. więc obroty nie mają znaczenia.
Napewno pochodzi z silnika.
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » śr 24 mar 2010, 09:47
a jak postawisz na bocznej to nie słychać wogóle???
Weź drewaniany trzonek od młotka- przyłóż do ucha i sprawdzaj na na silniku skąd może ten dzwięk dochodzić - musisz go na samym początku zlokalizować - bo tak gdybać możemy do upadłego

-
Lex737
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: pn 31 sie 2009, 12:03
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: Lex737 » śr 24 mar 2010, 10:02
Jak stoi na stopce to nie słychać.
Dzisiaj bede to rozbierał to sie dowiem co to stuka.
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » śr 24 mar 2010, 13:37
Lex737 pisze:Jak stoi na stopce to nie słychać.
Hmm, może za słaby naciąg sprężyny stopki i nie dociska jej tak jak ma.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Lex737
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: pn 31 sie 2009, 12:03
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: Lex737 » śr 24 mar 2010, 14:22
Hehe stopka odpada

sprawdziłem, a nie słychać dlatego że na stopce pochylony jest na lewo. Na centralnej też nie słychać bo stoi równo

-
Lex737
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: pn 31 sie 2009, 12:03
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: Lex737 » śr 24 mar 2010, 17:01
No i zrobione

Odkręciłem pokrywę a tam śrubki mocujące tryb (nie wiem czy to się tak nazywa) latają sobie. (zaznaczone na zdjęciu oraz co zrobiły z obudową).
Dobrze że nie odkręciły się gdzieś w trasie, i niczego nie zablokowały.
A przy okazji zmieniłem olej

-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » śr 24 mar 2010, 18:48
mam nadzieję, że dokręciłeś je odpowiednio - bo to jest pięta achillesowa VFR - lubi pękać i zapomnij wtedy o odpalaniu, do tego jest jeszcze sercem okładu zapłonowego zaraz po module
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » śr 24 mar 2010, 19:59
A one tak same z siebie się odkręciły czy robiłeś juz cos z tym.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
Ketchup
- klepacz

- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Post
autor: Ketchup » śr 24 mar 2010, 20:02
Buła pisze:A one tak same z siebie się odkręciły czy robiłeś juz cos z tym.
może ktoś coś grzebał i nie dał na lock'a
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
-
Lex737
- teksciarz

- Posty: 111
- Rejestracja: pn 31 sie 2009, 12:03
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: Lex737 » śr 24 mar 2010, 20:33
Teraz są dokręcone dobrze

Ja z tym nic nie robiłem, poprzedni właściciel nic nie mówił żeby coś z tym kombinował.
A tak po zatym w poprzednim sezonie jeździłem troche i wszystko było ok.
-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Post
autor: jm31 » pt 26 mar 2010, 07:33
Podepnę się pod temat. Od kąd kupiłem vfr, kiedy odpalę zimny silnik słyszę stukanie, dźwięk ustaje przy zimnym silniku od 1800 obr/min, ustaje równierz kiedy wcisnę sprzęgło. Kiedy silnik jest ciepły stukania nie słychać nieważne czy z wcisniętym sprzęgłem, czy bez wciśniętego. Czytałem, że to przypadłość hondy z koszem sprzęgłowym. Trochę się przejąłem odkręconymi srubkami przedmówcy. Zastanawiam się, czy równięż nie zdjąć pokrywy i sprawdzić. Proszę o poradę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości