Greg LKR pisze:Co do urządzenia powyżej w sumie ok... choć tak szczerze mówiąc myślę że lepiej kupić na alledrogo 4 zegarki i pokombinować z jakimiś dławikami. Koszt koło 100zł ale przynajmniej widać co i jak

Do pewnego czasu też myślałem o czymś takim ale w końcu podjąłem pracę w serwisie motocyklowo-skuterowym i zacząłem użytkować wakuometrów które się tam znajdują. Ogólnie przyjrzałem się im i na dobrą sprawę zrobienie dławików to cały problem, choć w sumie nie problem bo je łatwo zrobić... zrobiłem w swojej synchro i naprawdę ładnie zaczęła chodzić na wolnych obrotach. Jeszcze regulacja składu mieszanki to i może spalanie spadnie z 10l

Ostatnio kilka dni spędziłem na poszukiwaniu wakuometru idealnego i najbardziej dokładnym urządzeniem są wakuometry rtęciowe lub te wykonane samodzielnie z rurek i oleju,
natomiast o zegarowych nikt nawet nie chce słyszeć bo mają ponoć duży stopień przekłamania,
wykonałem już swój wakuometr i dzisiaj będę sprawdzał moja vfre,
mam tylko obawy ze regulacja nie pomoze na strzelanie z rury.
wczoraj na zimnym silniku bez ssania odpaliła na dyg i chodziła idealnie na wolnych obrotach
