Strona 1 z 2

przepustnica po 8 tys przebiegu w filtrem K&N

: wt 17 lut 2009, 20:03
autor: KolczyK
oto efekt pracy filtra K&N, grubo zastanawiam się nad zmianą na papierowy, a zdjęcia pokazują dlaczego..... czyście pożądnie je, i jeszcze pożądniej suszcie i jeszcze pożądniej naoliwiajcie.....bo są z tym jaja jak widac, przed i po czyszczeniu zdjęcia...

: wt 17 lut 2009, 20:49
autor: Fabiq
dokladnie tak dziala przereklamowany K&N , znacznie lepiej filtruje sportowy filtr marki Pipercross przy czym nie ustepuje K&N'owi pod wzgledem duzego przeplywu powietrza

ale ciezko jest kogos namowic i wytlumaczyc jaki jest K&N , reklama robi swoje

przekonalem sie o tym juz jakis czas temu serwisujac motocykle kolegow z zamontowanym sportowym filtrem K&N, jesli tak wygladaja wasze przepustnice i dolot to pomyslcie co dzieje sie w srodku, zuzycie szklanki przepustnicy i zacieranie sie tloka, nie ma co sie dziwic jesli sprzet szybko po wymianie filtra zaczyna kopcic a nawet swieza super sportowa maszyna bierze olej - filtry K&N wymagaja duzej opieki i wbrew pozorom nie sa wcale wieczne jak pospolicie sie przyjelo wsrod uzytkownikow - prawde mowiac stosowanie sportowego filtra znacznie skraca zycie silnika

: wt 17 lut 2009, 21:04
autor: PETER
Dopisze się
Fabiq pisze:stosowanie sportowego filtra znacznie skraca życie silnika
i sportowego użytkowania moto znacznie skraca jego żywot, Kolczyk a nie podejrzałeś czasem jak masz umieszczone lejki ssące

: wt 17 lut 2009, 21:04
autor: rinas
Fabiq to dobrze że wziąłem od Ciebie teraz zwykły :)

A chciałes mi K&N'a wcisnąć, bo jego cene też podałes :P

: wt 17 lut 2009, 21:25
autor: Fabiq
rinas, ja tylko daje wybor, podalem cene - reszta nalezy do kupujacego, mam jeszcze filtry wim - made in japan - dokladnie takie same jakie sa montowane fabrycznie w nowym motocyklu jednak jeszcze nie mam katalogu i nie wiem ktory do czego jest :/

sama wymiana filtra to na sportowy to nie koniec zabawy, o ile mamy wtryskowca to problemu nie ma ale gazniki moga wymagac sporo zabawy zeby motocykl po wymianie filtra chcial jezdzic

: śr 18 lut 2009, 01:31
autor: KolczyK
KolczyK pisze:Kolczyk a nie podejrzałeś czasem jak masz umieszczone lejki ssące
_________________
Peter mogę zdjąć airboxa i Ci pomierze te króćce.....jutro sprobuje.....ale Ja poprostu jak zdejmowalem airboxa to parami zdejmowalem i wkladalem tak jak były ;-)
powinny byc takie same w koncu do v teca sa chyba takie same filtry ?

: śr 18 lut 2009, 01:31
autor: marlon
ale tak panowie czy przy wymianie filtra na sportowy jest jakaś różnica?????kiedyś w Świecie motocykli był artykuł na temat filtrów i mierzyli na hamowni ile daje naprawdę wymiana samego filtra i z tego co pamiętam to nawet 1KM nie doszło mocy w nowej R6 tak,że nie warto raczej.i więcej z tym problemu i kosztów niż pożytku w sumie.

: śr 18 lut 2009, 09:06
autor: rommi
marlon pisze:ale tak panowie czy przy wymianie filtra na sportowy jest jakaś różnica?????
oczywiście, ze jest różnica !!!!!
lepsze samopoczucie ;-) i mniej kasy w portfelu, co przekłada sie na osiągi moto bo lżejszy jesteś :lol o pare stówek

: śr 18 lut 2009, 10:35
autor: PETER
Kolczyk jak dałbys rade to będe wdzięczny ja swoja mocno rozbierałem i wszystko do mycia i smarowania i jakos się pomieszało a serwisówka kłuci mi się z logiką

: śr 18 lut 2009, 16:56
autor: KolczyK
PETER FI ma wszystkie takie same te lejki, potem wrzuce fotkę jednego z przednich garów i tylnych, zrobilem fotke tez po drugiej osi czyli lewy prawy cylinder...mierzylem i cholera wszystkie takie same, suwmiarką poleciałem :grin:

: śr 18 lut 2009, 19:41
autor: PETER
ok dzięki masz u mnie browarek

: czw 19 lut 2009, 00:10
autor: KolczyK
po Sulejowie to JA już NIC NIE CHCE !!!!! :twisted: :twisted: :twisted: jak do wszystkich podchodziłem z whisky, to mnie częstowlai browarami, wódami i specyfikami kurnasz, ale to w innym temacie, a oto fotki lejków :lol:

: czw 19 lut 2009, 09:47
autor: Shoov
Fabiq pisze:mam jeszcze filtry wim - made in japan - dokladnie takie same jakie sa montowane fabrycznie w nowym motocyklu jednak jeszcze nie mam katalogu i nie wiem ktory do czego jest :/
te wim są wiskozowe czy papierowe?, pytam z ciekawości bo mi Adam D. z moto topu w Krakowie mówił że jest spora różnica pomiedzy wiskozowym a zwykłym hiflo papierowym np. Wiskozowe są podobno znacznie lepsze i oryginały hondowskie są wiskozowe, regulacje jak robi, robi pod oryginał zawsze i twierdzi że jak się zmieni na papierzaka to jest różnica, Faktycznie materiał jest nieco inny, mam teraz oba w garażu oryginał jest taki bardziej meszkowaty a hiflo wyglada jak dziwny rodzaj tektury.

: czw 19 lut 2009, 17:09
autor: Narwany
Fabiq pisze:dokladnie tak dziala przereklamowany K&N , znacznie lepiej filtruje sportowy filtr marki Pipercross przy czym nie ustepuje K&N'owi pod wzgledem duzego przeplywu powietrza
ale ciezko jest kogos namowic i wytlumaczyc jaki jest K&N , reklama robi swoje

Tak wracając do tematu, to opłaca się kupować te filtr K&N czy raczej nie :!: :?: Bo jestem dosyć zainteresowany kupnem takiego filtra i zastanawiam się czy warto w to inwestować.
A ten filtr Pipercross jest też taki "długotrwały" jak K&N i jego też się macza w jakiś olejkach :?: :?: :?:

: czw 19 lut 2009, 17:25
autor: Shoov
Macza sie.. w majonezie, po co Ci to chłopie, wymienic filtr na oryginalny co 18 tys to taki duzy klopot ? oryginal hondoski kosztuje teraz niewiele wiecej niz hiflo bo ceny jakis czas temu spadly na oryginalne czesci przynajmniej niektore. Z powyższych postow chyba dosc jasno wynika ze k&n-a kupowac nie warto. A jedno co warto.. to wiadomo zdrowie!