Gazniki
: pn 12 gru 2005, 11:37
Witam czy ktos ma doswiadczenie z gaznikami 
Czyli ich regulacja czyszczeniem itd.
Czyli co mnie interesuje po pierwsze Dysze na ile sie je wkreca do ustawien
fabrycznych.
Przy zalozeniu ze posiadam filtr powietrza K&N co od razu mowie nie jest latwe
Bo albo na silniku istnieje dziura mocy szczegolnie na nierozgrzanym motocyklu.
To albo przy zejsciu z wysokich obrotow lubi sobie strzelic w rure
Dysze sa fabryczne.
No i dalej jak ustawic mieszanke paliwowo powietrzna czy na ustawienia fabryczne
czy jeszcze jakos innaczej.
Przy ustawieniach fabrycznych strzal w rure wystepuje ale
np spalanie min. jakie osiagnolem to cos kolo 4.9 litra.
Przy nieprzekraczaniu 120 km/h i rownomierna predkosc w miare na calej trasie.
Wynik powtarzalny ( sprawdzone na odcinku 300 km )
Dalej jesli zas chodzi o synchro gaznikow to wiadomo bez zegarow nic sie nie
da zrobic
zbyl

Czyli ich regulacja czyszczeniem itd.
Czyli co mnie interesuje po pierwsze Dysze na ile sie je wkreca do ustawien
fabrycznych.
Przy zalozeniu ze posiadam filtr powietrza K&N co od razu mowie nie jest latwe
Bo albo na silniku istnieje dziura mocy szczegolnie na nierozgrzanym motocyklu.
To albo przy zejsciu z wysokich obrotow lubi sobie strzelic w rure

Dysze sa fabryczne.
No i dalej jak ustawic mieszanke paliwowo powietrzna czy na ustawienia fabryczne
czy jeszcze jakos innaczej.
Przy ustawieniach fabrycznych strzal w rure wystepuje ale
np spalanie min. jakie osiagnolem to cos kolo 4.9 litra.
Przy nieprzekraczaniu 120 km/h i rownomierna predkosc w miare na calej trasie.
Wynik powtarzalny ( sprawdzone na odcinku 300 km )
Dalej jesli zas chodzi o synchro gaznikow to wiadomo bez zegarow nic sie nie
da zrobic

zbyl