Strona 1 z 3

Kto uzywa DYnojet ( dysze i power commandera) ?

: sob 08 lis 2008, 17:29
autor: Art
Witajcie
Czy ktokolwiek z Was używa takowych?
Byłbym ciekawy opini i uwag- jak się sprawuje, jakie zagrożenia, ile daje przyrostu mocy, gdzie zakładają i koszty.
Pozdro
Art

: sob 08 lis 2008, 18:10
autor: KolczyK
Art do Ciebie power commander czyli jednostka sterująca, a wtrysków nie ma co wymieniać. koszt zależnie od kraju, od 300 pewnie do 1500zł. polecany szczegolnie przez Mundka POwer Commander 3 i pod niego tłumik pod odpowiednią mapę podpiąć i przyrost mocy znacznie odczujesz. Poer Commander 2 mu się zjarał... 3ka ma już wejscie usb i jest bezpieczniejsza.

: sob 08 lis 2008, 18:25
autor: kiki
a takie moto z PC sporo więcej pali???

: sob 08 lis 2008, 19:07
autor: KolczyK
tutaj musi sie wypowiedziec juz Mundzior, z tego co pamietam IRA miał też przed wypadkiem, chciał nawet sprzedaćale dwójkę, no i WIKTOR chyba masz ?? chwal się!

: sob 08 lis 2008, 19:11
autor: WiktorVFR
z PC3usb pali ok 1l wiecej ale za to przyjemnosc z jazdy zajebista. jesli wszystko jest prawidlowo zestrojone z wydeszkiem to polecam, ja jestem dosc ciezki a i czasem jezdze z plecakiem...nie odczuwam spadku mocy chociaz czasem masa dopuszczalna jest przekroczona

: ndz 09 lis 2008, 02:57
autor: Mundek
Mam PC III pod USB, ale poki co ciezko mi jest powiedziec, czy moto wiecej pali. We wtorek jedziemy z Oczkiem odwiedzic Yara, wiec bedzie to swego rodzaju test, bo jak dotad nie sprawdzalem ile to je, bo malo jezdze, wiec po prostu nie wniklalem, bo co mozna sprawdzic po przejechaniu 40-50 km za jednym razem... Wydaje mi sie, ze moto wiecej pali, ale to pewnie jest spowodowane tym, ze mam zamontowane eliminatory sond lambda, wiec silnik dostaje paliwa, nie przestrzegajac spalania stechiometrycznego. Wczesniej jak mialem PC II to absolutnie nie palila mi wiecej, ale sondy lambda byly podlaczone. Obecnie mam zaladowana mape dla filtra K&N i oryginalnego tlumika. Na pewno moc jest oddawana smuklej, nie ma tego szarpniecia jak sie doda nagle gazu, wg mnie lepiej sie wkreca na obroty, na poczatku bylem pod wrazaniem, teraz sie juz do tego przyzwyczailem. Czekam na tlumik Two Brothers'a, dla ktorego jest dedykowana odrebna mapa, jak go w koncu otrzymam to dam znac jak to lata, ale to juz raczej bedzie w przyszlym roku... :evil:

: ndz 09 lis 2008, 08:30
autor: C_L_K
Mundek pisze:Czekam na tlumik Two Brothers'a, dla ktorego jest dedykowana odrebna mapa
Ja mam właśnie Two Brothers'a i K&N'a a czekam na PCIII ;)
Powinien przyjść za kilka dni, więc się odezwę co i jak 8-)

: ndz 09 lis 2008, 09:18
autor: Mundek
CLK, ktory masz tlumik TB?? Ja kupilem M-2 w karbonie. Ciekaw jestem jak to gada, czy jest mocno glosny, czy tez obejdzie sie bez korkow do uszu :mrgreen: Czy ma gleboki bas?

Co do tej mapy na PC III, to czytalem a na VFR World, ze chlopaki w USA, mimo posiadanej konfiguracji sprzeta, najczesciej uzywaja mapy dla tlumika Staintune, bo wtedy im moto najlepiej sie zachowywaly (Vitek). Takze tez zamierzam pobrobowac roznych map i wybrac te "najlepsza". Koledzy zza wody, czesto tez odlaczaja zawor PAR i te klapke w boksie filtra powietrza (caly czas otwarta). Ale maja podzielonoe zdania co do tych manwerow, wiec raczej nie zamierzam przy tym grzebac...

: ndz 09 lis 2008, 15:56
autor: C_L_K
Ja mam M2 w tytanie. Jest głośnawy, ale nie ryczy, więc bez korków spoko :) No i fajnie dopala przy spuszczeniu z obrotów.
Ja też mam zamiar pobawić się mapami. Zobaczymy już niedługo 8)

: ndz 09 lis 2008, 20:15
autor: Mundek
Ja bylem nastawiony na kupno M-5, ale nim doszlo do kupna to M-5 wycofali z oferty, wiec wyboru nie bylo i kupilem M-2, ktory patrzac po wymiarach jest zdecydowanie mniejszy niz M-5. CLK, czy moglbys wrzucic fote M-2, bo chcialbym zobaczyc jak on wyglada na moto.... Dzieki! 8)

: ndz 09 lis 2008, 20:32
autor: kecajm69
Ja mam zamiar założyć alternatywe do PC poprostu z braku środków czyli POWER FUEL RACING CHIP który to dzięki C_L_K leci z Grecji.Ma podobne działanie tylko ustawia sie parametry suwakami na tym Chipie pod swoje potrzeby.Na Blejdzie tym co ja mam jest to już przetestowane i działa,poprawia dolny i średni zakres obrotów które to tracą po wymianie wydechu i filtrów.Do VFR-ek też są na ebaY-u,może ktoś z kolegów ma taki i się podzieli opinią.

: ndz 09 lis 2008, 21:00
autor: Art
C_L_K pisze:Ja mam M2 w tytanie. Jest głośnawy, ale nie ryczy, więc bez korków spoko :) No i fajnie dopala przy spuszczeniu z obrotów.
Ja też mam zamiar pobawić się mapami. Zobaczymy już niedługo 8)
A możesz nagrac dzwięk tłumika i podrzucic na youtube?
Planuje zamiane, ale najpierw chciałbym poznac dzwięk..

: ndz 09 lis 2008, 21:03
autor: Art
[quote="Mundek"]Mam PC III pod USB, .......



Napisz prosze gdzie kupiłeś, kto i gdzie zakładał.
O ile % masz przyrost mocy?
Czy miałeś próby na hamowni?
Może we wtorek się spotkamy przed Waszym wyjazdem i o tym pogadamy?
pozdro
Art

: ndz 09 lis 2008, 21:12
autor: C_L_K
Mundek i Art, jutro popstrykam i ponagrywam :)

żeby nie było, że jak to sroczka swój ogonek chwalę, może podrzucą swoje wrażenia Centurioni którzy słuchają mnie co tydzień 8)

A tak to wygląda na zdjątku z Lublinring

: ndz 09 lis 2008, 22:09
autor: kiki
Celik czy mnie oczy nie mylą? :) co Ci się ciągnie za butem?? :mrgreen:


Sory za offtopa :grin: