Strona 1 z 1
RC36I - Silnik pracuje na 3 gary
: wt 06 lis 2007, 15:32
autor: Gacol
CZeść!!
Jak pamietacie akiś czas temu miałem szlif na vfr:( od tego czasu e nie ruszałem .odpalalem ale wydawalo mi sieze est cos za slaba.po jezdzie w wekend stwierdzilem ze codzi na 3 gary:(ale dlaczego to moglo sie stac skoro jjest wsdzystko ok i nic nie rozwalilem z tyc czesci???
: wt 06 lis 2007, 15:58
autor: Pepe VFR
Jak długo stała to mogły się zasyfić gażniki albo może jakiś przewód spadł. Ale przeważnie to gażniory nie wiem dokładnie

Ale mamy tu takiego jednego magika Halo Museli porada potrzebna
[ Dodano: 2007-11-06, 15:59 ]
Sory kolego

Musieli to z pośpiechu

: wt 06 lis 2007, 17:47
autor: Dejw
Ten model VFr ma chyba cewki zapłonowe zaraz pod bocznymi owiewkami ? zobacz czy Ci jeden kabelek nie wyskoczył.
: wt 06 lis 2007, 19:19
autor: Gienio
moga to byc przytkane gazniki, mi sie tak kiedys stalo
: wt 06 lis 2007, 20:29
autor: Gacek
Zacznij od świec....
: śr 07 lis 2007, 08:58
autor: musieli
Gacek pisze:Zacznij od świec....
Dokładnie tak jak piszecie, kolego Gacek.
[ Dodano: 2007-11-07, 08:59 ]
Dejw pisze:Ten model VFr ma chyba cewki zapłonowe zaraz pod bocznymi owiewkami ? zobacz czy Ci jeden kabelek nie wyskoczył.
Też jest taka opcja, tylko jeśli mówimy o przewodzie wysokiego. Każda z dwóch cewek obsługuje 2 gary.
[ Dodano: 2007-11-07, 09:00 ]
Reasumując - stawiał bym na świece albo gaźniki.
: czw 08 lis 2007, 13:11
autor: Gacol
ta vfr jezdzi dopiero od 2ch miesiecy.bo byla robiona od podstaw.koles ktory z nia robil mowi ze to raczej gazniki minus polskich stacji.cewki sa oki.nic sie z nimi nie stalo to byl serio lekki szlif.
: czw 08 lis 2007, 22:27
autor: Fabiq
lekki szlif lekki szlif, jak moto ci zaliczylo glebe to paliwko z gaznikow wylecialo i zostal sam syf, moglo sie cos przytkac, poza tym przy glebie mogl rownie dobrze olej poleciec tam gdzie nie trzeba, np w gazniki przez odme i filtr powietrza
: sob 05 sty 2008, 16:20
autor: Ketchup
poczytaj dobrze "schemat instalacji", w moim sprzęcie (RC36II) po trafieniu rowerzysty

, spadł przewód masowy z 3 cewki, spowodowało to min "odołącznie" pompy paliwa, może w twej wersji jest podobny patent
pzdr
Ketchup
: sob 12 sty 2008, 23:41
autor: rafi
sprawdź świece mogła któraś sie uszkodzic peknąc izolator i teraz ma przebicie i nie pali, ja mam w moim do wymiany świeczki bo objawia sie to zima jak długo stoi to po odpaleniu łapie na 3 i po minucie ta czwarta sie zapala.