VFR 800 FI 2000r. Kłopot po włożeniu aku
: śr 06 mar 2013, 21:36
Witam.
Chciałbym uzyskać informację dotyczącą sposobu programowania sterownika silnika po włożeniu akumulatora.
Sprawa polega na tym, iż po zimie włożyłem akumulator, uruchomiłem sprzęt i: motor pracował aż do włączenia wentylatora. Następnie po wychłodzeniu płynu chłodzącego wyłączyłem motor. Wszystko przebiegało poprawnie.
Następne uruchomienie nie było już poprawne, t.zn. w początkowej fazie pracy silnik pracuje przy obrotach ok. 1800-2000 obr/min, jednak wraz ze wzrostem temperatury płynu chłodzącego obroty silnika rosną, co jest bardzo dziwnym zjawiskiem. Nie rozumiem przyczyny takiego zachowania.
Dodam, iż pojawił się wyciek płynu chłodzącego z termostatu, może płyn gdzieś ingeruje powodując dziwne zjawisko, np. leci na jakiś czujnik.
Proszę o poradę, jak należy programować motocykl po włożeniu akumulatora.
Bedę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. Marcin
Chciałbym uzyskać informację dotyczącą sposobu programowania sterownika silnika po włożeniu akumulatora.
Sprawa polega na tym, iż po zimie włożyłem akumulator, uruchomiłem sprzęt i: motor pracował aż do włączenia wentylatora. Następnie po wychłodzeniu płynu chłodzącego wyłączyłem motor. Wszystko przebiegało poprawnie.
Następne uruchomienie nie było już poprawne, t.zn. w początkowej fazie pracy silnik pracuje przy obrotach ok. 1800-2000 obr/min, jednak wraz ze wzrostem temperatury płynu chłodzącego obroty silnika rosną, co jest bardzo dziwnym zjawiskiem. Nie rozumiem przyczyny takiego zachowania.
Dodam, iż pojawił się wyciek płynu chłodzącego z termostatu, może płyn gdzieś ingeruje powodując dziwne zjawisko, np. leci na jakiś czujnik.
Proszę o poradę, jak należy programować motocykl po włożeniu akumulatora.
Bedę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. Marcin