Strona 1 z 1

Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: pt 11 maja 2012, 08:43
autor: niunieq666
Witam forumowiczów
Po wczorajszej krótkiej przejażdżce zauważyłem i poczułem zresztą że mój motorek chodzi na 3 gary.
Po pierwsze nie chce ciągnąć na żadnym biegu tak jak wcześniej
Po drugie śmierdzi jak cholera benzyną
Po trzecie jest stłumiony dźwięk silnika mimo iż latam na przelocie

Po wstępnych oględzinach zauważyłem że poci się króciec pierwszego cylindra, kapie z niego jakaś czarna maź na karter
Stan oleju nie zwiększył się, zaraz idę sprawdzić napięcie ładowania i jak wyglądają świece, ale mimo wszystko nic mądrego mi do głowy nie przychodzi.
Może ktoś miał coś podobnego? :(

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: pt 11 maja 2012, 10:20
autor: Fakir
Skoro nie przepala paliwa to zmien swiece :bye
I sprawdz krucce ssace czy sa szczelne, spryskaj je wd40 albo srodkiem do czyszczenia lancucha na pracujacym silniku, jak obroty wzrosna - masz nieszczelnosc.

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: pt 11 maja 2012, 16:47
autor: kiki
Dla potomnych - moto naprawione. Pierwsza moja myśl to taka, że zaciął się pływak/ zaworek iglicowy i leje paliwo.
Gaźniki poszły na stół i okazało się, że poziom paliwa/pływaka w komorze zmniejszył się o połowę i przez to lało paliwo.
Po ustawieniu poziomou paliwa w komorze wszystko jest ok, moto chodzi jak powinien.


Tylko co było przyczyną i jak to się stało, że zmienił się ten poziom paliwa... :roll:

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: sob 12 maja 2012, 08:58
autor: kubatron2
brawa dla kikiego tyle powiem.

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: sob 12 maja 2012, 13:41
autor: niunieq666
właśnie, dzięki kiki, dobrze że mieszkasz blisko to no problem, a z :pijepiwo jeszcze się ustawimy, z wojtasem podlecę najwyżej i z niemym, dzisiaj słaba pogoda to nie latam ale wczoraj musiałem się odstresować jeszcze wieczorkiem. Tylko dręczy mnie pytanie dlaczego zi z tego ni z owege podniósł się ten jeden pływak, może faktycznie odcinka jej nie służy, pozdro i do usłyszenia

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: sob 12 maja 2012, 16:52
autor: kiki
Tomek jakby co to to będziemy kręcić Twoimi gaźnikami aż będą latać tak jak powinny :). Daleko do mnie nie masz :mrgreen:

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: ndz 13 maja 2012, 10:18
autor: Twardy161
Skojarzenie glupie troche ale jedyne ktore mam- moze duze wstrzasy od wybojow przy niskim poziomie w gaznikach- np obnizonym po ostrej jezdzie i przytkanym zaworku iglicowym spowodowaly takie skakanie plywaka, ktore doprowadzilo do przestawienia plywaka, chociaz jesli po rozebraniu wszystko bylo ok to na ta chwile nie jest to juz bardzo istotne:]

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: pn 14 maja 2012, 07:14
autor: niunieq666
Sam nie mam pojęcia o co kaman, ale zauważyłem że nawet wcześniej coś delikatnie musiało być nie tak, motorek dużo lepiej się zbiera, zauważyłem też że jest mniejsze spalanie niż wcześniej. Jeszcze jedno pytanie, przy ściąganiu zbiornika odpiłem linki od zaworu zamykania paliwa, a po wpięciu z powrotem nie wiem do końca jak powinny być tj w jakim położeniu jest ON a w jakim REZERWA? mam na myśli ustawienie tego zaworu w zbiorniku, może jak ktoś wiedział, byłbym wdzięczny. Pozdrawiam

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: pn 14 maja 2012, 20:45
autor: skoch84
Kranik zamknięty:

Obrazek

Kranik otwarty:

Obrazek

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: wt 15 maja 2012, 06:54
autor: niunieq666
Wielkie dzięki skoch84, właśnie czegoś takiego potrzebowałem, a jeśli położenie kranika jest w góre jest wtedy rezerwa o ile dobrze myślę?

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: wt 15 maja 2012, 18:35
autor: skoch84
jeśli jest w górę, to jest otwarty

Re: Chodzi na 3 gary, RC36 I 1991

: czw 18 sie 2016, 13:15
autor: jerzy76@interia.pl
No tu własnie szukam rezerwy bo linki mam zdemontowane i ustawione pokrętło do góry a czy jest rezerwa???