Wcale się nie dziwię. Dobry E–learning zafundowaliściePaweł_RSL pisze: normalnie mam cały czas banan na gębie


Wcale się nie dziwię. Dobry E–learning zafundowaliściePaweł_RSL pisze: normalnie mam cały czas banan na gębie
Paweł_RSL i jak ci tak wujek jakub mówi to wie.a jak wie to pewnie tak jestkubatron2 pisze:a nie pkickales nic przy wymianie filtra
Po pierwsze to spokojnie upchnął by 2 a po drugie to w takiej sytuacji zawsze stosuje się 2 opaski a nie jedną na łączeniu filtra z tym kolankiem. To nie miało prawa trzymać i wcale mnie nie dziwi, że skończyło się rozerwaniem wężyka. Jak króciec był za krótki to trzeba było dociąć dłuższy.emil pisze:z tego co widać po długości króćca, dwóch by tam nie upchał, więc jaki widzisz sens zakładania większej ilości?
Według service'ówki do V-Tec'a kody 21 i 22 oznaczają uszkodzone sensory O2 (nie "apostrof dolny" tylko dwójka w dolnym indeksie ale mniejsza o to)michalm pisze:Zapytam znawców.
Mam taki kod błędy: 21 i 22. W serwisówce widzę:
Faulty No.1 O(apostrof dolny)2 sensor
Faulty No.2 j.w.
Znalazłem na forum zdjęcie w którym było że to sensor oxygen no to wiadomo, że sonda lambda. Patrząc na moją serwisówkę do vteca zastanawiam się czy to jest to samo? Ma to jakiś związek z tlenem ale wolałbym dopytać
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości