Obroty Falują po regulacji zaworów V-Tec

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Obroty Falują po regulacji zaworów V-Tec

Post autor: Damo 88 » czw 02 gru 2010, 17:54

Pierwsze odpalenie :grin: gdy na wyświetlaczu pojawi się już pierwsza temperatura(63) przy ok.1300obr/min wahanie wskazówki jest minimalne prawie nie zauważalne , jednak gdy obroty podkręcę do około 7000or/min wahania są znaczące + - 200obr.min .

Czy jest to normalna sytuacja po regulacji i teraz powinienem wykonać synchronizację wtrysku i wszystko wróci do normy :idea:
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » czw 02 gru 2010, 19:13

Przypuszczam ze cos z przewodami od airboxa jest nie teges , mogłeś któryś przycisnąć i nie puszcza powietrza, albo bedziesz musiał zrobic regulacje podcisnienia a airboxie.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Pawelr851
teksciarz
teksciarz
Posty: 121
Rejestracja: czw 09 wrz 2010, 20:03
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: Pawelr851 » czw 02 gru 2010, 19:48

Moze to glupie ale to normalne ze jak podkrecisz do okolo 7000 to beda skakac obroty bo wlasnie wtedy wlacza sie V-tec :/ ja mam dokladnie to samo, jak podkrece obroty do okolo 7000 i staram sie je tam utrzymac to skacza mi wlasnie +-200rmp. Poprostu jak lapie ci 7000 to V-tec obciaza silnik i go spowalnia a gdy obroty spadna to sie wylacza i odciaza go wiec obroty znowu sie podnosza i tak w kolko:/ ale przy innych wartosciach jest ok :)
Śpiesz sie powoli!!!

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » czw 02 gru 2010, 19:58

Zapomniałem dopisać airBox Był założony lecz górna pokrywa tylko przykryta
( nie skręcona ) , ( bez filtra) tak aby nic nie wpadło przez przypadek i jeszcze jedno odpalany był z samymi kolektorami z ściągniętym wydechem .
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » czw 02 gru 2010, 20:43

No więc sam sobie odpowiadasz na pytanie, wydech ma duzy wpływ na prace silnika a nieszczelny (jak piszesz przyłożony) airbox tym bardziej , zreszta tak jak pisał poprzednik rzeczywiscie moze to v-tec , o tym nie pomyślałem.
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » pt 03 gru 2010, 02:40

Wcześniej tak nie było , po synchronizacji i prawidłowym skręceniu napiszę co i jak ..

Pozdr. i szybkiej Zimy :bye

[ Dodano: |19 Gru 2010|, o 14:40 ]
Po synchronizacji podciśnienia obroty już tak nie skaczą wskazówka minimalnie drga co jest normalne , czasem skoczy i lekko pyrknie ;-) ale to zapewne nieszczelność w układzie wydechowym bo tylni tłumik założyłem tymczasowo i połączenie
uszczelniłem watą szklaną .

( Puszkę filtra zamontowana , filtr ... wszystko tak jak powinno być )
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości