Żywotność vfr.
- 
				jm31
 - pisarz

 - Posty: 398
 - Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
 - Imię: Jacek
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Jeruzal
 
Żywotność vfr.
Witam szanowne grono. Czy ktoś z was jeździ mega dużo i mógłby przedstawić schemat zużywania się fvrki w tys.km tak jak miało to miejsce kilka postów wcześniej o volkswagenie. Mam w obecnej chwili w posiadaniu vfr z 2001r (na moje oko przebieg większy niż na liczniku 42tys.km w co nie wierzę) i chciałbym ją zatrzymać na dłużej, z tąd moje pytanie. Wiem, że chyba silnik  najżywotniejszy, ale i na niego kiedys musi przyjść czas, gdy pójdzie na żyletki.
			
									
									
						- Gacek
 - pisarz

 - Posty: 445
 - Rejestracja: ndz 16 lip 2006, 20:43
 - województwo: dolnośląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Z czystym sumieniem mogę potwierdzić długowieczność VFR-y.Ostatnio uratowałem życie jednej biduli z '95 roku,stała dwa lata pod chmurą,niechciana,zapomniana......Przebieg 140tys.km. Po otwarciu silnika - wszystko OK!!!! Żadnych rys na cylindrach,żadnych luzów,skrzynia ok ,panewki też.Gruntowne czyszczenie,nowy komplet uszczelek i uszczelniaczy,docieranie zaworów i VFR - ka znów lata po dolnym śląsku  
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Ride or Die....
						- szatan
 - klepacz

 - Posty: 979
 - Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
 - Kontakt:
 
Gacek , gadaj chopie czym żeś ten silnik tak wyczyscił  , ja tez tak kce ja tez tak kce !!!
			
									
									Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
						Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
Gacek kawał dobrej roboty,ja swoją wczoraj sprzedałem z przebiegiem 85 tyś km i silnikowo w bardzo dobrym stanie.
			
									
									Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- 
				jm31
 - pisarz

 - Posty: 398
 - Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
 - Imię: Jacek
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Jeruzal
 
Nie masz serca. Czyż byś tak z nią postępował ? U mnie moto czy samochód jest na pierwszym miejscu (dobrze, że żona tego nie czyta ) , wiadomo w jakim możliwie dobrym stanie się coś kupi to mniej lub więcej przy maszynie trzeba zrobić, ale zawsze wszystko musi być na TIP TOP.lukasg.81 pisze:Wykonałeś kawał dobrej robotyGacek
A co do vfr nawet zaniedbywana ona dalej działa i działa i działa
[ Dodano: 2010-10-31, 19:43 ]
No ale chyba sprzęgło nie jest od nowości ? A tak przy okazji u mnie ciepły, czy zimny ślizga się na pół sprzęgle ( podejrzewam tarcze, gdyż jeszcze nie mierzyłem ). Wiadomo zużywanie się podzespołów eksploatacyjnych zależy od stanu nawierzchni ( no ale wszyscy jesteśmy z Polski, w większości , nie każdy jeździ tylko po autostradzie ), traktowania maszyny (palenie gumy lub normalna jazda) stąd mój post, który skupił się tylko na silniku. Jakieś widełki istnieją. Wymiana oleju - dolewek brak, co rok lub przebieg. Tarcze hamulcowe przód 80-100 tys. km, tył. 120-140tys.km. Łożysko przedniego koła - ? Napęd - 30 - 40 tys.km. Opony - 10-15tys.km Wachacz ( luzy ) - ? Klocki przód- 10 tys.km, tył- 15tys.km. Łożysko główki ramy 30-40tys. km. Przednie zawieszenie (szczelność) 35-45 tys.km. Co bardziej doświadczeni poprawcie mnie, lub uzupełnijcie. Można by stworzyć koszt posiadania vfrki w zalezności od traktowania i przebytych kilometrów ( dla jednych mniej lub więcej ważne ).Rychu pisze:jm31 , ja mam juz 102 tys i silniczek jak nowy , zadnego zuzycia oleju , stukow pukow , czy innych dziwnych dziwekow . Sadze ze te silniki zrobia ponad 200 tys bez zagladania w bebechy , tylko regulacje ,wymiana plynow/swiec i moze sprzegla ( w mojej na zimnym silniku czasem sie slizgnie)
					Ostatnio zmieniony ndz 31 paź 2010, 20:08 przez jm31, łącznie zmieniany 5 razy.
									
			
									
						- lukasg.81
 - teksciarz

 - Posty: 190
 - Rejestracja: sob 27 lut 2010, 10:56
 - Imię: Łukasz
 - województwo: podkarpackie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Orliska / Podkarpacie
 
Nie ma mowy u mnie o takim postępowaniu zawsze czysta , wypucowana i dopieszczonajm31 pisze:Nie masz serca. Czyż byś tak z nią postępował ? U mnie moto czy samochód jest na pierwszym miejscu (dobrze, że żona tego nie czyta ) , wiadomo w jakim możliwie dobrym stanie się coś kupi to mniej lub więcej przy maszynie trzeba zrobić, ale zawsze wszystko musi być na TIP TOP.lukasg.81 pisze:Wykonałeś kawał dobrej robotyGacek
A co do vfr nawet zaniedbywana ona dalej działa i działa i działa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
