
jak jest wyskalowany wskaźnik paliwa ?
-
- zadomowiony
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz 15 lis 2009, 18:15
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
jak jest wyskalowany wskaźnik paliwa ?
jak w temacie. śmigałem dzisiaj troszkę i jako że paliwo już się powoli kończyło wskazówka opuszczała już czerwony kwadracik to pomyślałem że będę drałował w pobliżu stacji aż się zapali kontrolka rezerwy i wtedy zostanie 3,5l - zaleje ileś tam i kiedy znowu się zapali to obliczę sobie spalanie przy pałowaniu. no i zrobiłem tak ponad 20km a tu nic się nie zapaliło. dobra, mówię, chrzanię to i zalewam za 50zł czyli lekko ponad 10l a wskazówka podnosi się na dokładnie 3/4 zakresu
zgłupiałem kompletnie bo wynika z tego że: 3.5l rezerwy + 10l + 2.5l (1/4 z 10) to daje 16l ??? albo wskazówka bardzo mocno schodzi na dół do rezerwy... czy ja coś źle kombinuje ??

- skybogus
- bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 19 maja 2009, 21:21
- Imię: Boguslaw
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krakow PMK-GT
skalowanie w tym modelu jest mocno umowne
najlepiej --zatankuj do PELNA!!!!!!!!
i jezdzac --- obserwuj wskazania
mnie wchodzi ok 19 l jak rezerwa swieci
a nie zuzylem nigdy do konca paliwa wiec nie wiem na 100%
ile jest paliwa zuzywalnego w zbiorniku - moja tankuje srednio
co 300 km ok 18-19l
a ze wskaznikiem u mnie jest tak ze -
na poczatku dluuugo pokazuje pelny -- a pozniej zjazd jest baaardzoo szybki
a chwile pozniej rezerwa -- dlatego ja uzywam licznika dziennego
pozdrawiam
najlepiej --zatankuj do PELNA!!!!!!!!
i jezdzac --- obserwuj wskazania
mnie wchodzi ok 19 l jak rezerwa swieci
a nie zuzylem nigdy do konca paliwa wiec nie wiem na 100%
ile jest paliwa zuzywalnego w zbiorniku - moja tankuje srednio
co 300 km ok 18-19l
a ze wskaznikiem u mnie jest tak ze -
na poczatku dluuugo pokazuje pelny -- a pozniej zjazd jest baaardzoo szybki
a chwile pozniej rezerwa -- dlatego ja uzywam licznika dziennego
pozdrawiam
tel 0601 49 49 00
- Kajzer
- teksciarz
- Posty: 188
- Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mam RC36/1 i jest podobnie. Najpierw wskazówka stoi w miejscu,a gdy przejadę jakieś 70 km rusza w dół. przy wypalonych 10l pokazuje 1/3 baku. Teraz najlepsze, jak się dobrze zadomowi na polu rezerwy[praktycznie wykazuje zero]to mam jeszcze 6l. Jak ją kupowałem wskazówka 0parta była o ogranicznik , a i tak do stacji dojechałem 12km[oczywiście pokrętło w pozycji rezerwy]. 

- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Od momentu zapalenia sie kontrolki rezerwy na stałe zrobiłem 40 km jadąc spokojnie /obroty do max. 5 tys/min/.
Na stacji przed zalaniem paliwa coś jeszcze chlupotało w baku.

Na stacji przed zalaniem paliwa coś jeszcze chlupotało w baku.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Dokładnie, żaży się, zapala się na chwilę przy np: hamowaniu, oparciu na bocznej stopce, w końcu zapala się na stałe /bez względu na położenie motocykla/.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Dodam, że mam samochód CRX Del Sol i w nim jest identycznie jak w VFR'ce, więc to chyba cecha Hondy (nie wiem jak w innych moto/samochodach, bo miałem wszystkie tylko Hondy
). W aucie w trasie nawet do 200km stoi na full, by potem spadać jak cholera. Gdy zapaliła mi się rezerwa, przejechałem na niej jakieś 50km, pojechałem na stacje i zalałem tylko 40l (bak mam 45l i to pewne, bo jak kupowałem wlałem 43l, a wskazówka leżała). W VFR RC36I nie mam diody rezerwy, ale nawet jak wskazówka już leżała głęboko od dawna to wlałem 17l, a bak ma 19l. Z drugiej strony jak przejechałem 200km przy codziennej jeździe moto nagle zgasło z braku paliwa mimo, że wskazówka dopiero co zlazła na zero. Dobrze, że dojechałem na sprzęgle do stacji siłą rozpędu
. Także w VFR wskaźnik chodzi jak mu się podoba.


Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości