Tak czytam i myślę, że się wypowiem jak to było w mojej RC36II:
- najpierw była zmiana wydechu na przeletowego Hurrica ; fajny gang, wygląd i chyba coś tam lepiej

;
- potem K&N i tu wyraźnie dół zrobił się mocniejszy.
Nie wiem jak to się przełożyło przy dużych prędkościach, bo nie o to przy wymianach chodziło.
Po około 5kkm z ciekawości zajrzałem pod K&N no i żadnych anomalii nie zobaczyłem.
Teraz mam na nim przejechane ponad 15kkm i o ile od góry już widać ślady użytkowania to pod nim bez zmian.
A propos oryginalnych filtrów i tych niby oryginalnych, regulowałem ostatnio naszą kuzynkę Magnę VF750 z 94, oryginalny filtr po przejechaniu ok. 20kkm PO DROGACH tak się zatkał, że silnik sobie poradził z zasilaniem w powietrze w ten sposób, że wessał tzw SUB AIR CLEANER; w VFR też coś takiego istnieje; rezultat był taki, że z pominięciem filtra powietrza, wciągał sobie na bogato wszystko na co miał ochotę

.
A tak wyglądały gaźniki przed i po czyszczeniu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.