15 lutego zamawiałem w dwa-kola.pl 3 odpowietrzniki do Honda VFR 750F z rocznika 1990. Odpowietrzniki przyszły. Zamontowałem je w motocyklu, jeden zacisk miał problemy z odpowietrzaniem, ale odpuściłem sobie. Dziś gdy próbowałem go ponownie odpowietrzyć zauważyłem ogromny opór na opowietrzniku. Po jego wykręceniu okazało się, że wyszedł on z całym gwintem w zacisku. Po porównaniu odpowietrzniki z 2 pozostałymi okazało się, że jest on całkowicie inny! Główka jest identyczna, ale gwint jest inny i krótszy, w dodatku odpowietrznik jest wadliwie wytoczony gdyż nie posiada dziurki odpowietrzającej ze strony iglicowej,! Sprawdziłem numery produktów na oryg. woreczkach Honda Genuine Parts. Są identycznie przy wszystkich 3. W takim razie wnioskuję, że błąd popełnili dostawcy, a nie dwa-kola. Mimo wszystko powinni sprawdzić produkt przed wysyłką. Ja jako amator zaufałem identycznym numerom produktów na opakowaniach i kompetencji przedstawiciela firmy Honda, jak się okazało błędnie. W chwili obecnej pozostałem z najprawdopodobniej trwale uszkodzonym zaciskiem hamulcowym, który pozbawiony gwintu odpowietrznika nie wiem czy nadaje się chociażby do gwintowania, a wtedy i tak będę zmuszony kupić nowy odpowietrznik - inny, szerszy.
Nie wiem czy mogę coś z tego wywalczyć, będę się domagał zwrotu przynajmniej kosztów za odpowietrznik lub przysłanie mi nowego. Jeżeli się nie zgodzą to sprawa ląduje u rzecznika praw konsumentów.
Problem najpewniej powstał na linii produkcji, która źle wytoczyła odpowietrznik, a ten nie wiem jakim cudem w uszkodzonej formie przeszedł kontrolę jakości i kontrolkę wysyłki w sklepie
Mam jeszcze pytanie. Czy zaciski przednie w RC36I i RC36II są takie same?
[Zedytowałem post, pisałem pod wpływem silnych emocji
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
]