SirAdam pisze:
Na moto pieniadze byly, a na utrzymanie nie ma ?
SirAdam
z tym bywa r??nie
SirAdam pisze:
Mozna oszczedzac na wszystkim, ale sa rzeczy na ktorych sie nie oszczedza, np.
Hamulce
Opony
wszelkiego rodzaju lozyska (szczegolnie kierownicy)
i wogole na wszystkich elementach odpowiedzialnych za nasze (i innych) bezpieczenstwo.
SirAdam
tysz prowda, ?wi?to prowda i g?wno prowda

oczywi?cie z ?o?yskiem g?owki ramy, oponami jak najbardziej masz racje, ba nawet z hamulcami

i zupe?nie bezapelacyjnie sie z Tob? zgadzam, natomiast nie widze konieczno?ci kupowania oryginalnych nissin?w r??nica zapewne jest ale takie np sintermetale ferrodo czy chocby EBC HH nie s? z p?yty wi?rowej i te? dobrze sobie daja rade.
SirAdam pisze:
Moze to teraz zabrzmialo troche brutalnie, ale jak ktos probuje np. an hamulcoach oszczedzac to smiech mi przechodzi.
SirAdam
przeciez nie ?atamy przewod?w hamulcowych ta?m? klej?c?

mowa tylko o klockach innej firmy, ale rozumiem mnie tez rozpierdala jak widze go?cia kt?ry si? cieszy ?e mu z opony druty wystaj?, i do tego jest z tego dumny.
SirAdam pisze:
A do tematu;
jak narazie to nie slyszalem zeby byly lepsze klocki do VFR jak originaly.
Ja tearz w zimie zmienilem wszystkie i placilem za 1 pare ok. 50 euro, czyli 3x50= 150 euro, a wiec w Polsce sa te klocki tansze.
SirAdam
bo u was to wog?le drogo jest
A tak btw hamulc?w s?ysza?em o go?ciu kt?ry sobie sam wycina tarcze hamulcowe na frezarce ci?nieniowej czy jak to sie tam nazywa, niekt?rzy pukaj? sie w g?owe a ja np osobi?cie jakbym m?g? tez bym sobie tak? zrobi? , bo dok?adnie tak samo robi si? je w fabryce wystarczy tylko kawal blachy z odpowiedniego stopu, czy zatem wszystko co kupujemy musi byc oryginalne i kosztowac nas duzo kasy?

wystarczy tylko nie popadac w skrajno?ci z poksylin?, ta?mami, i spawaniem g??wki ramy np

bo jak s?dze o takie podej?cie chodzi?o.
SirAdam[/quote]