przewody hamulcowe w stalowym oplocie do VFR
- Fabiq
 - klepacz

 - Posty: 1371
 - Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
ja tu kupilem > http://www.fuks-olsztyn.pl/ a cen juz nie pamietam ale wiem ze niedrogo w porownaniu do tego co bym zaplacil za dedykowane, a tak wogole to mozesz kupic juz zarobione, musisz podac tylko dlugosci
			
									
									potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
						- KolczyK
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4199
 - Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
 - Imię: Przemysław
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
 - Kontakt:
 
u mnie w samochodowym specjalizująsię w takich oplotach ,tylko ciekaw jestem czy mają pożądne te oplociki kurnasz......narazie nie bede kombinowal, ale przedni hebel by sie przydal twardszy  
			
									
									VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
						VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
witam,ja moge powiedziec ze przewody Hel sa super wykonane i maja ten plus ze końcówki mozna wykrecac w dowolna strone i z odpowietrzeniem nie było problemu.
			
									
									Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- Fabiq
 - klepacz

 - Posty: 1371
 - Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
mam u siebie w kawie, niby takie gowniane ale sprawdzaja sie nawinalem juz z nimi kilka tys km i zadnych najmniejszych problemow nie bylo, nie ciekna, trzymaja twarda klame - jesli mozna powiedziec ze w kawie jest twarda klamaKolczyK pisze:czy mają pożądne te oplociki kurnasz
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
						- Radarro
 - klepacz

 - Posty: 557
 - Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
 - Imię: Radek
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SGL
 
Witam, odswieżę temat trochę. 
Oplot w rc 46 z CBS oczywiście. Jak pisał Arturo - koszt 1500 za przewody + montaż.
Mam do wymiany węże hamulcowe i tak sie zastanawiam:
- Czy można dac oplot tylko na przód w Dualu? Jak z grubsza znam zasade działania to raczej nie, ale wolę sie zapytać.
- ile kosztuja gumowe przewody? Czy to tylko ASO, czy da radę od innych producentów?
Dzięki, Radek
			
									
									Oplot w rc 46 z CBS oczywiście. Jak pisał Arturo - koszt 1500 za przewody + montaż.
Mam do wymiany węże hamulcowe i tak sie zastanawiam:
- Czy można dac oplot tylko na przód w Dualu? Jak z grubsza znam zasade działania to raczej nie, ale wolę sie zapytać.
- ile kosztuja gumowe przewody? Czy to tylko ASO, czy da radę od innych producentów?
Dzięki, Radek
V4 + R6 Brotherhood 
                      
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
						TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- PETER
 - stary wyjadacz

 - Posty: 4617
 - Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
 - Imię: PIOTR
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: PRUSZKÓW
 
No to masz problem mozna zrobic tylko do przodu ale jest problem z łacznikami {zobacz jak to wyglada przy błotniku } kiedys rozmawiałem na ten temat z klijentem który dorabia przewody w oplocie {czesto u niego zamawiam } no i powiedział ze dorobic takie trujniki to spory problem
			
									
									"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
						- Mundek
 - pisarz

 - Posty: 351
 - Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
 - Kontakt:
 
Wg tej strony: http://zsf-moto.com/index.php koszt gumowych oryginalnych przewodow hamulcowych to 594 Euro plus koszt wysyłki... Ja kupilem przewody w oplocie HEL za 1500 PLN wraz ze sprzeglem. Montaz nie kosztuje nic, bo to zadna filozofia i sie je montuje samemu.  Gorzej z odpowietrzeniem, bo z tym jest troche zabawy... Jesli chcesz miec duala, to wymiana przodu nic ci nie da, bo pozostale przewody beda puchly. Mozesz rozlaczyc duala, bylo o tym na forum, pytanie tylko czy ma to sens... 
			
									
									Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
						VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- Radarro
 - klepacz

 - Posty: 557
 - Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
 - Imię: Radek
 - województwo: śląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: SGL
 
Mundek, o odpowietrzaniu i rozłączaniu duala czytałem już. Generalnie chciałbym dalej mieć CBS, więc, zostaje zbierć hajsik na komplet z HEL-a  
 
PETER, a to te trójniki nie zostaja te same? Trzeba je zmieniać przy stalowuym oplocie też? Dzisiaj oglądałem cały układ w moto i bo byłem przekonany, że trójnik zostaje, tylko wchodzą tam końcówki od oplecionych hampli. Popraw mnie jeśli się mylę
			
									
									PETER, a to te trójniki nie zostaja te same? Trzeba je zmieniać przy stalowuym oplocie też? Dzisiaj oglądałem cały układ w moto i bo byłem przekonany, że trójnik zostaje, tylko wchodzą tam końcówki od oplecionych hampli. Popraw mnie jeśli się mylę
V4 + R6 Brotherhood 
                      
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
						TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- Mundek
 - pisarz

 - Posty: 351
 - Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
 - Kontakt:
 
Nic nie trzeba zmieniac ani przerabiac. Jak wstawialem przewody, to je otrzymalem gotowe do zalozenia ze wszystkimi podkladkami i srubami mocujacymi. Zadnych trojnikow nie trzeba bylo zmieniac, wszystko co ma byc zmienione jest zawarte w kicie montazowym. Jedynie koles sie walnal i dal gwint w kostkach mocowanych do ramy (w glowse ramy prawa lewa strona, w ktora wchodza przewody z tylnego ukladu). W kostkach tych powinien byc tylko otwor, bo gwint jest w ramie i sruba mocujaca kostke do ramy nie wchodzila, trzeba bylo je rozwiercic. jesli bedziesz u niego zamawial (spoko kolo), to zwroc mu na to uwage...Radarro pisze:PETER, a to te trójniki nie zostaja te same? Trzeba je zmieniać przy stalowuym oplocie też? Dzisiaj oglądałem cały układ w moto i bo byłem przekonany, że trójnik zostaje, tylko wchodzą tam końcówki od oplecionych hampli. Popraw mnie jeśli się mylę
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
						VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- Yaco
 - klepacz

 - Posty: 942
 - Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
 - Imię: Jacek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
W Warszawie na Jagiellońskiej dorabiają przewody Goodridge. Mają certyfikację producenta i potrafią sprowadzić różne specjalne złączki - mi na przód sprowadzili trójnik. Powłoka galwaniczna nie ma prawa się uszkodzić przy prawidłowym dokręcaniu przewodów (właściwym momentem i z podkładkami).
			
									
									Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
						Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
