Dual CBS
- lizardlord
- zadomowiony
- Posty: 69
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
- Imię: Michał
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świebodzin
Dual CBS
Witam.
Chciałbym prosić Was o pomoc w związku z zakładaniem CBSu. Mam VFRe w której poprzedni właściciel założył heble od 929. Jestem w trakcie zakładanie oryginalnego układu, ale niestety nigdy go nie widziałem złożonego, na necie nie moge znaleźć zadnych schematów i mam problem jak to poskładać. Przednie zaciski założone, przewody od nich które wychodzą w stronę półek, też. Tutaj zaczynają się problemy. Niewiem jak i w którym miejscu powinny być one zamocowane. Spróbuje pokazać na zdjęciach o co chodzi.
Tutaj niewiem jak są zamocowane i połączone przewody.
Te 2 zdjęcia pokazuja te sztywne przewody. Mam je ułożone w jedyny chyba możliwy sposób, ale cholera wie. Wolałbym się upewnić. Chodzi mi głównie o wyprowadzenie przy główce ramy i siedzeniu.
No i pozostaje kwestia tyłu za który niewiem zabardzo jak sie zabrac.
Prośbę mam do Was o jakiekolwiek wskazówki jakie mogą mi się przydać przy składaniu tego. Super jakby ktoś miał jakis schemat (o ile taki istnieje - serwisówka za duzo nie pokazuje) albo zdjęcia z rozebranej maszyny. Co innego jak mam to robić na ślepo nie widząc tego jak ma być, a pomagając sobie widokiem gotowca. Jeżeli nie macie takich schematów/zdjęć, to może ktoś mógłby rozebrać trochę swoją VFRkę (chociaż podnieść bak i zdjąć siedzenie - 2 śróbki ) albo ewentualnie podjechać do świebodzina jak nie ma niedaleko żebym mógł zaglądnąć jak to ma być poskładane. Oczywiście będę bardzo wdzięczny. Sześciopak piwa czy to na zlocie w Opalenicy/gdzieś indziej, czy to u mnie jak ktoś podjedzie - do odebrania.
LICZE NA WAS CHOPY BO JUZ WYMIEKAM PRZY TAKIEJ PIERDOLE
PS. Sorry za strasznie chaotyczny post ale wlasnie wrociłem z garazu i padam na pysk
PSS. prośbę o pomoc pisałem też w tym temacie i proszę moderatorów i ewentualne posprzątanie w tamtym temacie viewtopic.php?f=48&t=706&start=105
Chciałbym prosić Was o pomoc w związku z zakładaniem CBSu. Mam VFRe w której poprzedni właściciel założył heble od 929. Jestem w trakcie zakładanie oryginalnego układu, ale niestety nigdy go nie widziałem złożonego, na necie nie moge znaleźć zadnych schematów i mam problem jak to poskładać. Przednie zaciski założone, przewody od nich które wychodzą w stronę półek, też. Tutaj zaczynają się problemy. Niewiem jak i w którym miejscu powinny być one zamocowane. Spróbuje pokazać na zdjęciach o co chodzi.
Tutaj niewiem jak są zamocowane i połączone przewody.
Te 2 zdjęcia pokazuja te sztywne przewody. Mam je ułożone w jedyny chyba możliwy sposób, ale cholera wie. Wolałbym się upewnić. Chodzi mi głównie o wyprowadzenie przy główce ramy i siedzeniu.
No i pozostaje kwestia tyłu za który niewiem zabardzo jak sie zabrac.
Prośbę mam do Was o jakiekolwiek wskazówki jakie mogą mi się przydać przy składaniu tego. Super jakby ktoś miał jakis schemat (o ile taki istnieje - serwisówka za duzo nie pokazuje) albo zdjęcia z rozebranej maszyny. Co innego jak mam to robić na ślepo nie widząc tego jak ma być, a pomagając sobie widokiem gotowca. Jeżeli nie macie takich schematów/zdjęć, to może ktoś mógłby rozebrać trochę swoją VFRkę (chociaż podnieść bak i zdjąć siedzenie - 2 śróbki ) albo ewentualnie podjechać do świebodzina jak nie ma niedaleko żebym mógł zaglądnąć jak to ma być poskładane. Oczywiście będę bardzo wdzięczny. Sześciopak piwa czy to na zlocie w Opalenicy/gdzieś indziej, czy to u mnie jak ktoś podjedzie - do odebrania.
LICZE NA WAS CHOPY BO JUZ WYMIEKAM PRZY TAKIEJ PIERDOLE
PS. Sorry za strasznie chaotyczny post ale wlasnie wrociłem z garazu i padam na pysk
PSS. prośbę o pomoc pisałem też w tym temacie i proszę moderatorów i ewentualne posprzątanie w tamtym temacie viewtopic.php?f=48&t=706&start=105
-
- Posty: 8
- Rejestracja: czw 19 maja 2011, 18:32
- Imię: leszek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Dual CBS
Postaram ci się do jutra do wieczora podesłać jakieś fotki póki mam zdjęte boczki ale nie obiecuję bo nie wiem jak z czasem (z pracą)pzdr
- lizardlord
- zadomowiony
- Posty: 69
- Rejestracja: wt 21 wrz 2010, 19:09
- Imię: Michał
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: Dual CBS
Już poratował mnie kolega Żybis, któremu pragnę serdecznie podziękować! Wszystko fotografuję i zrobię z tego tutorial jak skończę. Kto wie, może ktoś kiedyś też będzie zakładał duala Dodatkowo zrobię ilustrowany tutorial dla początkujących - jak wymienić filtr powietrza, bo o dziwo jest to problem z tego co widzę na forum Bez sensu za taka pierdołę płacić jak to 15 min roboty.
Lechupvfr800 dzieki za odzew
Pozdrawiam
Lechupvfr800 dzieki za odzew
Pozdrawiam
-
- bywalec
- Posty: 43
- Rejestracja: wt 05 sty 2016, 20:28
- Imię: Paweł
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Dual CBS
Wybaczcie za odgrzanie kotleta ale mam podobny problem...
W moim moto jest założony oplot z pominięciem dualCBS. Teraz są to dwa oddzielne układy jak np w 929. Chciałbym to doprowadzić do ładu i składu jak fabryka dała. Przy zakupie nie zwróciłem na to szczególnej uwagi. Jeżeli kolega przechodził przez podobne doznania to może poratuje mnie zdjęciami? Szukałem ewentualnego artykułu o którym kolega wspomniał wyżej ale niestety nie odnalazłem.
W moim moto jest założony oplot z pominięciem dualCBS. Teraz są to dwa oddzielne układy jak np w 929. Chciałbym to doprowadzić do ładu i składu jak fabryka dała. Przy zakupie nie zwróciłem na to szczególnej uwagi. Jeżeli kolega przechodził przez podobne doznania to może poratuje mnie zdjęciami? Szukałem ewentualnego artykułu o którym kolega wspomniał wyżej ale niestety nie odnalazłem.
http://www.forum.mototeamelblag.pl -> forum elbląskich motocyklistów
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Dual CBS
Z założeniem spowrotem Dula to nie będziesz miał problemu z robotą, w serwisówce jest wszystko, największy koszt to przewody, pompa cbs i jarzma, niestety koszt samych przewodów jest bardzo duży nawet tych w gumie, wrzuć foty jak teraz to u Ciebie wygląda to dowiesz się co musisz zmieniać
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: Dual CBS
Pisz do Arnolda. Fi zna na pamięć i na wyrywki. Na pewno Ci pomoże.Pawel_MTE pisze:Wybaczcie za odgrzanie kotleta ale mam podobny problem...
W moim moto jest założony oplot z pominięciem dualCBS. Teraz są to dwa oddzielne układy jak np w 929. Chciałbym to doprowadzić do ładu i składu jak fabryka dała. Przy zakupie nie zwróciłem na to szczególnej uwagi. Jeżeli kolega przechodził przez podobne doznania to może poratuje mnie zdjęciami? Szukałem ewentualnego artykułu o którym kolega wspomniał wyżej ale niestety nie odnalazłem.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Dual CBS
Ja mam troche przewodów z X-11 ona tez ma duala więc powinno sporo rzeczy podejść.Zaper pisze:Z założeniem spowrotem Dula to nie będziesz miał problemu z robotą, w serwisówce jest wszystko, największy koszt to przewody, pompa cbs i jarzma, niestety koszt samych przewodów jest bardzo duży nawet tych w gumie, wrzuć foty jak teraz to u Ciebie wygląda to dowiesz się co musisz zmieniać
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
-
- bywalec
- Posty: 43
- Rejestracja: wt 05 sty 2016, 20:28
- Imię: Paweł
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Dual CBS
Kupiłem już zestaw prawie całego duala (przewody, zawór PCV) wszystko złożone do kupy co mi bardzo pomorze brakuje tylko chyba tylnych dwóch przewodów ale to żaden problem jak dla mnie Mam nadzieje, że będzie to wszystko sprawne tak jak twierdzi sprzedawca.
Kupiłem tez klamki krótkie i nie wiem czy to nie błąd bo mam szeroką turystyczną kierownicę. Troche nie pomyślałem i zasugerowałem się że w mojej CBRce świetnie wyglądały...
Uwielbiam takie grzebanka
Kupiłem tez klamki krótkie i nie wiem czy to nie błąd bo mam szeroką turystyczną kierownicę. Troche nie pomyślałem i zasugerowałem się że w mojej CBRce świetnie wyglądały...
Uwielbiam takie grzebanka
http://www.forum.mototeamelblag.pl -> forum elbląskich motocyklistów
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Dual CBS
Aktualny oplot możesz sobie zostawić na przodzie, bo przód i tył jest odseparowany hydraulicznie. Jak masz cały zestaw to serwisówka w dłoń i jedziesz z koksem. Nie jest to aż tak skomplikowane. Jak coś to pisz.
A pomogę zawsze chętnie na tyle ile potrafię.
No już chyba tak.figaro pisze:Pisz do Arnolda. Fi zna na pamięć i na wyrywki. Na pewno Ci pomoże.
A pomogę zawsze chętnie na tyle ile potrafię.
-
- bywalec
- Posty: 43
- Rejestracja: wt 05 sty 2016, 20:28
- Imię: Paweł
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Dual CBS
Dobra Panowie po dłuższej nieobecności powróciłem (służbowy wylot do Włoch). Dostałem już ten komplet przewodów razem z zaworem PCV i teraz tak -> Co jest do niego podłączone i dlaczego. Bo z tego co widzę mam przykręcony tam jeden przewód który szedł z przodu a do drugiego gniazda mam przykrecony odpowietrznik. Siedze i bije się z myślami jak to kur*a działa xD :
Po mojemy to chyba powinny być tam dwa przewody przykręcone?
Po mojemy to chyba powinny być tam dwa przewody przykręcone?
http://www.forum.mototeamelblag.pl -> forum elbląskich motocyklistów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości