Problemy z hamulcami w rc 36I
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja wiem, że u mnie może być lepiej. Kumpel miał ten sam model i na oryginalnym układzie hamulce były skuteczniejsze. Sprzęcior ma swoje lata i uszczelniacze miały prawo stracić właściwości.
Na szczęście komplet naprawczy w Hondzie nie jest strasznie drogi...
Na szczęście komplet naprawczy w Hondzie nie jest strasznie drogi...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
grzegrzol,
Odpowietrzenie tego układu jest opisane już w postach,jest banalnie proste.
Wymaga tylko cierpliwości.
Osobiście uważam że należy odpowietrzać do skutku.
Odpowietrzenie tego układu jest opisane już w postach,jest banalnie proste.
Wymaga tylko cierpliwości.
Osobiście uważam że należy odpowietrzać do skutku.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- grzegrzol
- pisarz
- Posty: 405
- Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
- Imię: grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
Może troszku źle się wyraziłem. Chciałem tylko przypomnieć o odpowietrzaniu łączenia z pompą. Ja robię to zawsze. Zgadzam się, że należy odpowietrzać cierpliwie do skutku.wasyl pisze:grzegrzol,
Odpowietrzenie tego układu jest opisane już w postach,jest banalnie proste.
Wymaga tylko cierpliwości.
Osobiście uważam że należy odpowietrzać do skutku.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości