Jeszcze raz Witam gorąco i liczę na pomoc dla zielonego na czerwonym
Witam wszystkich jeżdżców VFR
-
Żybis
- pisarz

Witam wszystkich jeżdżców VFR
Witam. jestem nowym posiadaczem VFR - ki 800Fi z 1998 roku i postanowiłem sie zalogować na Waszym forum. Niestety jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o motory bo to mój pierwszy PIĘKNY motor i chciałbym nim polatać dłługo bez awarii a tu właśnie liczę na Was koledzy.
- poscig
- klepacz

- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Kontakt:
Vitam z Gdańska.Jesli to pierwszy motor to kolego dużo pokory Tobię,życzę i nie piszę tego aby Cię wystraszyć ,ale po to abyś poznawał możliwości tego moto i długo cieszył sie nabytkiem i nawiniętymi km.Pamiętaj ,że silnik lubi pokazać pazura od samego dołu(czyt. niskie obroty)i masa jest wysoka.Poza tym kupiłes wspaniały motocykl,który jest naprawde mało awaryjny.A najlepsze swoje cechy pokazuje w długich podróżach.W razie pytań wal smiało zawsze postaramy sie pomóc.
-
Żybis
- pisarz

Dzięki , powiem tak mam swoje lata (uzupełnię profil) i mam nadzieję że dam rade , co do tego że zbiera się z dołu to nie mam porównanai , jedynie siedziałem na cbr- kach a vfr-ka mnie urzekła wygodą siedzenia
(laik jestem ) i tym dżwiękiem silnika - miałczy
_ pięknie ale nigdy moto nie miałem bo nie umiałem jeżdzić a teraz łeb siwieje - dupa szaleje i poszedłem po całości i mam motorek , jeżdżę rozważnie bo to 2 KOŁA
całkiem inna bajka ale jest bosko , tak po 30 minutach jazdy strasznie mi cierpnie prawa dłoń ale myślę że to kwestia czasu , i nauczenia się , jak operować gazem bo to chyba ta przyczyna .
Dzięki za słowa rozwagi ale wszyscy się pukali w czoło że taki kupuje
warto jest naprawdę to już wiem i będę tutaj z Wami i chyba nie zmienię na inny 
Dzięki za słowa rozwagi ale wszyscy się pukali w czoło że taki kupuje
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz

- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Kontakt:
Vitka z Gdyni 
Motocykl zacny, ale tak jak Pościg pisze trzeba mieć dużo pokory bo ma pazurki