VFR vs. FJR
-
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
- Kontakt:
VFR vs. FJR
Vitam,
Ostatnio miałem okazję przejechać się na FJR1300. I powiem szczerze jestem troche zaskoczony. Z informacji wynika ze moto posiada ponad 130Nm przy 7000obr. Jest to duzo wiecej niz VFR800 który ma cos kolo 90Nm przy 8tyś.obr. Jednak jadąc na FJR moge smiało powiedziec ze "odejscie" ma duzo gorsze niz VFR-ka. Czy to mozliwe?, czy raczej z ta FJR cos moze byc nie tak. Moto w sumie z 2002roku, 30k.przejechane....
Na duzy plus zasługuje elektrycznie regulowana szyba przy 140 z otwartym kaskiem praktycznie nie czyc wiatru.
Jesli macie jakies doswiadczenia z jazdy na tym moto w porownaniu do VFR to chetnie przeczytam.
Pozdrawiam
Ostatnio miałem okazję przejechać się na FJR1300. I powiem szczerze jestem troche zaskoczony. Z informacji wynika ze moto posiada ponad 130Nm przy 7000obr. Jest to duzo wiecej niz VFR800 który ma cos kolo 90Nm przy 8tyś.obr. Jednak jadąc na FJR moge smiało powiedziec ze "odejscie" ma duzo gorsze niz VFR-ka. Czy to mozliwe?, czy raczej z ta FJR cos moze byc nie tak. Moto w sumie z 2002roku, 30k.przejechane....
Na duzy plus zasługuje elektrycznie regulowana szyba przy 140 z otwartym kaskiem praktycznie nie czyc wiatru.
Jesli macie jakies doswiadczenia z jazdy na tym moto w porownaniu do VFR to chetnie przeczytam.
Pozdrawiam
Haha
Ogólnie FJR-a ma prawie 2 razy większy silnik ok 40 kuca i 60 momentu wiecej no i wazy 50-60 kg więcej! nie wypowiadam sie który motocykl ma lepsze przyspieszanie itp bo to sa minimalne różnice:) No ale VFR ma większego V-MAXa bo fujra jest zblokowana do 250 km/h. Ja tam jestem bardzo zadowolony no i raczej nie przesiadłbym sie na VFR:))) A i zapomniałem dodać ze FJR jest tylko mocna na prostej bo na winklach to buja sie jak Titanic na fali:)
Ogólnie FJR-a ma prawie 2 razy większy silnik ok 40 kuca i 60 momentu wiecej no i wazy 50-60 kg więcej! nie wypowiadam sie który motocykl ma lepsze przyspieszanie itp bo to sa minimalne różnice:) No ale VFR ma większego V-MAXa bo fujra jest zblokowana do 250 km/h. Ja tam jestem bardzo zadowolony no i raczej nie przesiadłbym sie na VFR:))) A i zapomniałem dodać ze FJR jest tylko mocna na prostej bo na winklach to buja sie jak Titanic na fali:)
- Piszol
- klepacz
- Posty: 655
- Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Jak wracałem w tym roku z Mazur znajomy leciał nev nev FJR-a i na chwile była zmiana to powiem tak, jak szybe na maksa sie podniesie to "cichutko" jest, niby się zbiera ale jakos tak ociezale (takie wrazenie przynajmniej ). Na dalsze trasy dosc fajna sprawa ale na miejscu jak ktos sie kreci to nie bardzo. Wsumie spalanie na trasce wyszlo mniejsze niz w mojej VFR-ce gosciowi.
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Ważne sa odczucia jazdy na danym moto następnym razem przypatrz się wskazówce licznika jak szubko pnie się w górę ,miałem podobne odczucia jak się przesiadłem z suzuki 1100 na cbr 1000 dual suzi 96k\nm 98km, cbr 136km ok. 95 nm więc mocniejsza a wrażenia jakby powoli się rozpędzała jak postawiliśmy oba obok i dzida to wyszło że jednak honda lepsza ale wrażenia lepsze były na suzi
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości