Strona 1 z 7
					
				Wady VFR
				: śr 19 mar 2008, 10:56
				autor: JuNioR
				Jedni jeżdzą już 10ty sezon swoją VFR, inny dopiero zaczynają z nią przygodę. 
I choć, w co nie wątpię, każdy z nas uwielbia ten motocykl, i znakomita większość z nas nie wyobraża sobie jazdy innym modelem motocykla, to jednak mamy już wyrobione zdanie na temat naszych maszyn. Każdy z nas ma też coś - co mu w VFRce przeszkadza, coś co chciałby zmienić, wyeliminować, zastąpić czymś innym.
Co Wy chcielibyście zmienić w Hondzie VFR, jakie są wg was minusy tego motocykla i jak, jeśli się wam udało, poradziliście sobie z mankamentami tego modelu?
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 11:03
				autor: david117
				HEH... DLA MNIE MOGLABY TROSZKE MNIEJ PALIWA POCHLANIAC 

 , ALE W SUMIE NIE GNIEWAM SIE NA NIA ZA TO... NIE ZDAZYLEM SIE JESZCZE Z NIA OBJEZDZIC, WIEC MYSLE ZE POWINNA SIE ZE MNA DOGADAC W TEJ SPRAWIE... HMM... NA RAZIE WIECEJ WAD NIE ZAUWAZYLEM I MYSLE, ZE ICH NIE BEDZIE 

  NARAZIE TYLE... 

  POZDRAWIAM 

 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 11:10
				autor: WiktorVFR
				Wady....imo...
-boli dupa po trasie ...kupie tanio kanape z goldasa 

, 
-pekajace zadupki..
-ciezko dostac opony - RC24 86-87'...
-brak zestawow naprawczych do kranika - RC24
Zalety
- mao pali
- nie bierze oleju
-wygodna pozycja
- dobrze sie prowadzi
- starsze modele wygladaja ladnie w porownaniu z konkurencja z tych lat.
- i milion innych:)
 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 13:33
				autor: rommi
				WiktorVFR,  miały być WADY - nie zalety 
Wady, jak dla mnie:
- gabaryty (w sensie za duża)
- waga (też za duża)
- Dual CBS (wiem, można obejść)
Dlatego mam nadzieję, ze nowy model VFR bedzie bardziej sportowa  

odchudzona, tak do 180-190 kg, bardziej zwarta konstrukcja, lepsza zawiecha z przodu itp, promieniowe zaciski itp ...  

 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 14:48
				autor: Bolek101
				Dla mnie z kolei po przejechaniu niecałych 2 tysiaków dwie wady główne:
1. Cięęęężżżka  

  Czasami po wypchnięciu jej z garażu muszę ocierać pot ze skroni i łapać oddech. Na parkingach, w ciasnych uliczkach, przy zawracaniu, ruszaniu pod górki itp. jadę z duszą na ramieniu. Ale ja kurczak jestem - 58kg 
 
2. Dziś już z dnia na dzień mniej dokuczliwe - ciężko składa się w zakręty. Na początku myślałem że się nią nie da skręcać jadąc szybko. Strasznie mocno trzeba było z nią walczyć żeby ją pochylić w zakręt! Teraz napięcie wstępne sprężyn mam maxymalnie skręcone i jest o niebo lepiej! Poza tym doszła odrobina wprawy 
 
Plusów nie będę wymieniał, bo byście pozasypiali przy tej czytance 

 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 15:02
				autor: Groszek
				Rommi, to kup sobie VTR i przestań płakać 

 :p 
I uzasadnij proszę - co złego widzisz w dualu? 
RC46
Za CIĘŻKA, Rommi dobrze mówi,
Niechętna w zakrętach - troszkę pomaga zmiana opon na sportowe, - to jej najgorsza moim zdaniem wada.
Twarda kanapa, mogłaby być troszkę bardziej miękka (niedużo, tylko trochę).
Więcej grzechów nie pamiętam.
 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 15:10
				autor: PaveLBlueVFR
				Chleje dużo paliwa, kanapa za twarda. Poza tym zajefajny motocykl.
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 15:19
				autor: sebeq
				Ja do wad zaliczam:
- duza masa
- przekladanie w zakretach, szybka zmiana kierunku nie jest na VFR "szybka", a przez to motocyklem trudniej uciec w sytuacji zagrozenia
- mogloby byc ze 20 KM wiecej:)
Poza tym super!
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 15:33
				autor: sensi
				piszecie, ze ciezka- ok. z tym sie nie mozna nie zgodzic 

 ale wedlug mnie nie jest az tak zle. poza tym ma to swoje dobre strony- moto jest bardzo stabilne przy bocznym wietrze co ostatnio testowalem na sobie a tutaj lubi wiac 
 
do czego ja bym sie przyczepil to lusterka- male, nie za wiele widac i te wspaniale gumy na ramionach!
aha- tylny hamulec moglby byc lepszy ale to moze byc wada mojego sprzetu
 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 15:49
				autor: Bolek101
				sensi pisze:piszecie, ze ciezka- ok. z tym sie nie mozna nie zgodzic 

 ale wedlug mnie nie jest az tak zle. poza tym ma to swoje dobre strony- moto jest bardzo stabilne przy bocznym wietrze co ostatnio testowalem na sobie a tutaj lubi wiac 

 
Toteż ja nie pisałem o zaletach tego motocykla, bo paradoksalnie jedną z nich była by właśnie tez wysoka masa, którą wymieniłem w wadach 

  Z tego samego powodu co u Ciebie - stabilność!
 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 15:56
				autor: rommi
				Groszek pisze:Rommi, to kup sobie VTR i przestań płakać  :p
Przepraszam, juz nie będę 
Groszek pisze:I uzasadnij proszę - co złego widzisz w dualu? 
Przeszkadza / prostuje moto przy dohamowywaniu w zakręcie.
Na pewno następny sprzęt będzie lżejszy - jak dla mnie VFR to kloc, ale i tak ją kocham  

 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 16:09
				autor: Fred
				Jedyna wada mojej VFR to niedoskonały właściciel  

 
			 
			
					
				WADY?
				: śr 19 mar 2008, 16:20
				autor: siurgood
				PO PRZESIADCE Z ZXR  VFRKA NIE MA WAD;wszystkie wymienione powyżej wady planuję rozwiązać kupnem drugiego moto na miasto;;jakiaś zwarta yama mt-01 

)  lub mt-03;krótki naked;;
podobno wadą jest padający reg napięcia  w pierwszych latach produkcji 8oofi,  ale można założyć reg z nowszego modelu i ponoć problem znika(na razie przejechałem na nim z 800km i działa:))
 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 16:22
				autor: Achmed
				RC36II Lusterka, zdecydowanie, waga owszem, ale z tym kiepskich chodzeniem po winklach to sorrki ale się nie zgodzę, brak wyświetlacza biegów albo coś z moją głową 

 
			 
			
					
				
				: śr 19 mar 2008, 16:22
				autor: Shoov
				JuNioR pisze:
Co Wy chcielibyście zmienić w Hondzie VFR, jakie są wg was minusy tego motocykla i jak, jeśli się wam udało, poradziliście sobie z mankamentami tego modelu?
-regler
-sprzęgiełko rozrusznika w rc36, uważam za duży minus wydanie w serwisie 1200zł za sam komplet sprzegiełka, używki ciężko dostać, zwłaszcza gdy nam się śpieszy. Wiec wymienił bym w niej sprzęgiełko  

 na takie co się nie rozpada na kawałki.
-fajnie jakby w goleniach w 36II były spustówki do oleju żeby nie trzeba było targać całych lag przy wymienie oleum.
-2ka wbija się nieco kulawo.
-wskaznik poziomu paliwa niedokładny, choć w sumie dobrze ze jakiś jest.
-mały schowek pod kanapą jak na tak duży motór.
-w lecie jajka się gotują od tylnych cylindrów.
-lusterka.
poza tym jest zajebiaszcza.