Strona 1 z 1
Kranik VFR 91r
: wt 23 cze 2015, 12:16
autor: wik1717
Jestem świeży w temacie vfr a szczególnie z patentem kranika. Mianowicie czy kranik powinien całkowicie odciąć dopływ paliwa? Czy rezerwa w ogóle działa czy to taki pic na wodę i lepiej patrzeć na wskaźnik. Czy wyłączać kranik na koniec jazdy czy to nie ma sensu.
Re: Kranik VFR 91r
: wt 23 cze 2015, 13:13
autor: antek
A więc u mnie na pewno zamyka dopływ sprawdziłem jak zdejmowałem zbiornik co do rezerwy to nie wiem bo cały czas mam na niej czy pełny czy pusty

jak odstawiam moto to też nie zakręcam . Wskaźnik mi za szybko leci na zero wiec tankuje zawsze do pełna i kasuje licznik dzienny około 250 km. i znowu tankowanie

Re: Kranik VFR 91r
: wt 23 cze 2015, 13:50
autor: Kajzer
Wskaźniki paliwa są raczej mało dokładne. Jak pojeździsz dłużej,poznasz spalanie i będziesz wiedział po ilu kilometrach zatankować.[ja tak robię] Kranik odcina całkowicie wypływ paliwa z baku,ale ja nigdy go nie zamykam bo i tak po drodze są zaworki pompy paliwa.
Re: Kranik VFR 91r
: wt 23 cze 2015, 14:17
autor: wik1717
Czyli u mnie kranik na pewno nie działa bo jechałem na wyłączonym paliwie z 12 km tylko przy wyższych obrotach trochę muliło go. To z tym wskaźnikiem dobrze wiedzieć bo pokazywał połowę a po przejechaniu 25km już było przy rezerwie.