Strona 1 z 1

Kranik VFR 91r

: wt 23 cze 2015, 12:16
autor: wik1717
Jestem świeży w temacie vfr a szczególnie z patentem kranika. Mianowicie czy kranik powinien całkowicie odciąć dopływ paliwa? Czy rezerwa w ogóle działa czy to taki pic na wodę i lepiej patrzeć na wskaźnik. Czy wyłączać kranik na koniec jazdy czy to nie ma sensu.

Re: Kranik VFR 91r

: wt 23 cze 2015, 13:13
autor: antek
A więc u mnie na pewno zamyka dopływ sprawdziłem jak zdejmowałem zbiornik co do rezerwy to nie wiem bo cały czas mam na niej czy pełny czy pusty :D jak odstawiam moto to też nie zakręcam . Wskaźnik mi za szybko leci na zero wiec tankuje zawsze do pełna i kasuje licznik dzienny około 250 km. i znowu tankowanie :wink:

Re: Kranik VFR 91r

: wt 23 cze 2015, 13:50
autor: Kajzer
Wskaźniki paliwa są raczej mało dokładne. Jak pojeździsz dłużej,poznasz spalanie i będziesz wiedział po ilu kilometrach zatankować.[ja tak robię] Kranik odcina całkowicie wypływ paliwa z baku,ale ja nigdy go nie zamykam bo i tak po drodze są zaworki pompy paliwa.

Re: Kranik VFR 91r

: wt 23 cze 2015, 14:17
autor: wik1717
Czyli u mnie kranik na pewno nie działa bo jechałem na wyłączonym paliwie z 12 km tylko przy wyższych obrotach trochę muliło go. To z tym wskaźnikiem dobrze wiedzieć bo pokazywał połowę a po przejechaniu 25km już było przy rezerwie.