Strona 1 z 1

Zmiany w VFR750

: wt 11 gru 2007, 12:35
autor: Achmed
Pomysł:

filtr K&N
"wolny" wydech
zestaw dysz DynoJet

warto? jakieś opinie na temat takiego zestawienia?

: wt 11 gru 2007, 12:37
autor: Hendrix
Polecam - np. CBR 1000RR - lepsze wynik osiagniesz;)

: wt 11 gru 2007, 12:41
autor: Pepe VFR
Hendrix pisze:Polecam - np. CBR 1000RR - lepsze wynik osiagniesz;)
a to dobre Marek, zmieni moto :mrgreen: przecież jego srebrna to jedyna koszerna :lol a tak na marginesie zastanawiam się czy nie dołożyć kilku paru zębów swojwj na tył co by odejście miałaleprze :mrgreen:

: wt 11 gru 2007, 13:22
autor: Achmed
Hendrix pisze:Polecam - np. CBR 1000RR - lepsze wynik osiagniesz;)
Dzieki gdybym chciał kupić 1000RR to tytuł wyglądałby tak 'kupić cbr 1000rr ?????????",
jak czytam takie posty to chwilami mam przed oczami pytanie

CO JA TU ku....a ROBIĘ?


o i widzę że Pepe też na temat :twisted:

: wt 11 gru 2007, 14:20
autor: treska
Co do k&n i wydechu to dobre dobre co do dysz to się nie wypowiem bo nie wiem

: wt 11 gru 2007, 14:30
autor: Gienio
Chyba Lu ma w swojej VFR dynojety wiec moglby sie wypowiedziec bo raczej malo kto to ma

: wt 11 gru 2007, 14:47
autor: KolczyK
a spotrzeżenie z fazera z taki mzestawem.....tyle, że bez całego tłumika a na carbonie juzCi opowiedziałem...

: wt 11 gru 2007, 14:59
autor: Gacol
tez myslalem do mojej o tym samym zestawie
a znalazles gdzies dysze??

kumpel ma w v-maxie dynojeta ale tez to jest uzaleznione czy stage 1 czy np 6.on ma 1 i idzie calkiem calkiem:)

: wt 11 gru 2007, 17:04
autor: benito
Ahmed, trzeba zalozyc oddzial "PIASKOWNICA"
tam bedzie mozna odpowiedac bez sensu na poszczegolne posty...

: wt 11 gru 2007, 20:08
autor: Pepe VFR
SILENCE!!! I KILL YOU
:mrgreen:

: wt 11 gru 2007, 22:07
autor: Lucek
stage'e sa chyba 3 tylko ale moze sie myle

w VTR ( motocyklu baaaardzo podobno paliwozernym) spadlo zuzycie paliwa po KN i po przelotach a moc poprawila sie nieznacznie ale w dolnym i srednim zakresie obrotow i dodam ze po zmianach nie grzebalem w gaznikach....

w vfr moze byc podobnie ale po dyno nie liczylbym na spadek zuzycia paliwa....

marku a kiedy dokladnie zadales sobie to pytanie??(to wielka czcionka)

: wt 11 gru 2007, 22:52
autor: Mundek
Marek, ja mialem RC 36 na Dynojetach, ale kupiłem już ja z nimi, więc nie wiem jak by się zachowywała bez nich. Ogólnie palila około 7 litrów i wiecej, tzn nie przypominam sobie zebym mial spalanie zdecydowanie ponizej 7 litrów. Z tego co mowili inni, którzy jeżdzili moja rc 36 to niby lepiej reagowała na gaz, ogólnie myśle, ze warto je założyc plus K&N, a tlumik pelnoprzelotowy juz przeciez masz. Prawdopodobnie moze to byc tak jak z Power Commanderem, tzn w normalnej eksploatacji ciezko dopatrzec sie jakiej wyraznej róznicy, ale na torze juz tak...