Strona 1 z 6
Koszt utrzymania
: ndz 02 kwie 2006, 23:43
autor: Rof
przegl?daj?c r?znego rodzaju strony o hondzie vfr, natykam sie na stwierdzenia ze motyocykl ten jest drogi w utrzymaniu, nie tylko ze wzgledu na zuzycie paliwa lecz na "cz?sci nalez?ce do najdrozszych", a w przypadku awarii koszty naprawy s? kosmiczne. Czy to prawda, czy koszt utrzymania nie jest jako? szczeg?lnie wy?szy w porowaniu z innymi motocklami? chodzi mi przede wszystkim starsze roczniki
: pn 03 kwie 2006, 00:14
autor: UxY
No to ja pierszy ;] Od razu riposta, czemu na zurzycie paliwa? Moja RC24 pali zaleznie od stylu jazdy od 6 do 8 lit?rw, to standart w tej klasie tak?e nie wydaje mi sie ?eby by?o du?o. Co do cz??ci. Og?le ze wszystkimi starymi motocyklami jest problem z cz??ciami ostatnimi czasy na allegro by?o kilka RC 24 na cz??ci bo do serwsu nie ma co zagl?da?. Og?lnie VFR maj? opinie drogich cz??ci i faktycznie tak jest. (acz kolwiek rzeczy eksploatacyjnie takie jak filtry maja standardowe ceny

)ale zapewne czyta?es te? z? co z tego skoro psuja sie conajmniej dwa razy rzadziej :]
: pn 03 kwie 2006, 08:40
autor: zbyl
Zalazy co kupujesz jesli kupisz sztuke ktora ledwo jezdzi i bedziesz musial do niej
dokladac to faktycznie koszta sa wieksze.
Jesli chodzi o serwis to tez w serwisie chca wieksza kasa za reg. zaworow ze wzgledu
na silnik V4. Co do reszty kosztow hmm nie mialem jakis innych oprocz reglera hihi.
ale to norma

Spalanie mam od 5 do 6,6 litra. wiec nie jest zle.
Awaryjnosc to tylko raz mi padl regler i tyle
wiec nie sadze zeby to byl jakis drogi motocykl.
zbyl
: pn 03 kwie 2006, 09:47
autor: Karol
je?eli chodzi o cz??ci eksploatacyjne to ceny s? poodobne jak do innych moto , np lo?yska gl?wki ramy, klocki, filtry, co do zu?ycia paliwka to wiadomo ?e silniki V pal? mniej od rz?d?wek
Te? znalazem w necie kilka oponi ? eVFR-y s? drogie w utrzymaniu ale osobi?cie uwarzam ?e s? to bzdury. Jak masz zadbany egzemplarz to nie masz si? czego obawia?

: pn 03 kwie 2006, 22:38
autor: Rof
no dzieki, coraz bardziej sie przekonuje do vfr (tzn przekonany jestem, bo wiem ze to super moto) ale wszyscy strasz?

i namawiaj? do gs albo xj, ale ja wiem ze jak kupie cos mniejszego to zaraz bede chcia? przeskoczy? do innej klasy pojemno?ci

: pn 03 kwie 2006, 23:04
autor: seba_VF750FR
GS ,XJ ????? GS? nie smiga?em ,a co do yamahy to jezdzilem XJ600N i powiem ze moto zrywne ,lecz malo ekonomiczne ,i strasznie sie grzeje ,moze dlatego ze chlodzone tylko powietrzem,bez por?wnania do VFR,a co do straszenia przed VFR to troche rozumu i nie masz sie czego bac ,najwazniejsze nie dzidowac od razu na maksa ,wyczuc silnik ,hamulce i wage ,p?zniej nie bedziesz chcia? nic innego

: pn 03 kwie 2006, 23:19
autor: Rof
co do stylu jazdy to preferuje ekonomiczno - turystyczny i my?l? ze g?upawka mi nie grozi

jednak lubie motocykle o du?ym momencie obrotowym, by?em ogl?da? i jezdzi?em na yamaszce fj 1100 i wra?enia jak najbardziej pozytywne (od 50 kmh na 5 biegu mozna zapomnie? o skrzyni bieg?w ), jednak wiek, niepor?czno?? w mie?cie no i "pluje z?ot?wkami" z wydech?w

: pn 03 kwie 2006, 23:30
autor: seba_VF750FR
czyli masz nast?pne "za" ?eby kupic VFR bo na XJ po zrobieniu 100km bol? plecy a do wysokich nie nale?e (176cm),aha a momentu w XJ nie ma wog?le

: wt 04 kwie 2006, 09:40
autor: Karol
Rof nie pchaj si? w gs po po roku b?dziesz szukal czego? innego. A to oznacza znowu wydatki. Gs dobry jest na pocz?tek. Jak lubisz jazd? turystyczn? to z VFR-Y b?dziesz zadowolony w 110 %.
A jak trzeba to i poszale? mo?na
A tak pozatym to b?dziesz mial do dyspozycji fajnych forumicz?w

: wt 04 kwie 2006, 15:56
autor: mrf
seba_VF750FR pisze:aha a momentu w XJ nie ma wog?le

Seba: podpadasz

: wt 04 kwie 2006, 17:06
autor: Rof
chodzi mi o xj diversion, naprawde jest tak zle? mysle jeszcze o ntv 650
: wt 04 kwie 2006, 19:53
autor: seba_VF750FR
tak diversjonke musisz krecic mocno bo silnik do elastycznych nie nalezy przynajmniej mi sie tak zdaje jak pojezdzi?em na swojej RC24,og?lnie nie m?wie ze moto jest z?e ale vfr to vfr ,kup a nie po?a?ujesz
: śr 05 kwie 2006, 22:45
autor: Shoov
Rof pisze:chodzi mi o xj diversion, naprawde jest tak zle? mysle jeszcze o ntv 650
te? si? przymierza?em do ntv ale prawde m?wi?c to teraz zdecydowanie wola? bym vfr
[ Dodano: 2006-04-05, 22:53 ]
Karol656 pisze:co do zu?ycia paliwka to wiadomo ?e silniki V pal? mniej od rz?d?wek
niezupe?nie, taki np. fazer pali 5-6 litr?w a vfra przy takiej samej jezdzie 6-10 jak sie du?o jezdzi to jest spora r??nica zw?aszcza bior?c pod uwag? fakt ?e za jaki? miesiac ceny benzyny podskocz? do 4.20 oczywi?cie nie zniech?cam nikogo do vfry, bro? mnie panie bo?e
a co do koszt?w serwisu to prawde powie choby ten cennik:
http://www.motofun.cc.pl/html%20serwis/rz.htm
[ Dodano: 2006-04-05, 22:59 ]
z cze?ciami nie wiem jak jest bo nie mia?em jeszcze w?tpliwej przyjemno?ci ?ciagania jakiego? elementu przez serwis hondy np. a u?ywki z tego co widze ci??ko dostac, ale niech sie wypowiedz? Ci kt?rzy maja vfr d?u?ej.
: śr 05 kwie 2006, 23:58
autor: SirAdam
shoovfr750 pisze:a co do koszt?w serwisu to prawde powie choby ten cennik:
Omatko jaka taniocha
Pomnozcie te ceny przez 4 albo 5 i wyjda wam niemieckie ceny.
Ok, ale biorac pod uwage polskie zarobki to tanio wcale nie jest, niestety
SirAdam
: czw 06 kwie 2006, 15:34
autor: Shoov
SirAdam pisze:
Omatko jaka taniocha
Pomnozcie te ceny przez 4 albo 5 i wyjda wam niemieckie ceny.
Ok, ale biorac pod uwage polskie zarobki to tanio wcale nie jest, niestety
SirAdam
Tanio nie jest bior?c pod uwage zarobki w Polsce ale mot?r to mot?r

kasa zawsze sie znajdzie.