Daniel VTS pisze:jeśli nic ci nie cyka ot nie ma potrzeby regulować zaworków
Od kiedy zwory sie ocenia na słuch? Ja tam tak nie potrafię, w VFR są ciche nawet przy za duzych luzach, a w XJ 600 Diversion napierdalają przy zbyt ciasnych

. Niemusisz sie napinać z zaworami, w VFR przestawiają sie one minimalnie, sprawdzisz to sobie w zimę na spokojnie, lub jak podratujesz domowy budżet.
Wymień olej z filtrem, sprawdź f. powietrza, PŁYN HAMULCOWY najlepiej wymień od razu, to samo w sprzęgle. Zazwyczaj ten ostatni jest zaniedbany i brudny na skurczybyk. Opony, ich stan, ciśnienie i rocznik, a nie tylko bieżnik. Olej w lagach w Niemczech zazwyczaj nie jest wymieniany, wiec wearto jest sprawdzić i wymienić nawet jak uszczelniacze nie ciekną. Zalej 15W będzie lepiej

. Łańcuch itp, umyć, nasmarować, sprawdzić czy jest równo wyciągnięty, klocki nie klocki, luzy na lince gazu, luzy w zawieszeniu, łozyska kół (potrafią padać, szczególnie przednie, moje wyły i poszły szybko do wymiany)
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...