
Koszt utrzymania
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Maly update odnosnie spalania.
W ten weekend zrobilem sobie traske do Budapesztu.
Spalanie na trasie: 4,7 l/100km
No i kto z was tak potrafi? 
Wcale nie bylo mulenia, non stop jazda ok 110-120 km/h. Drogi dobre, malo skrzyzowan.
A tak by the way,
Olo, sadzac po avatarze to chyba widzialem Cie w Banskiej w sobote tak chwile po poludniu. Byla jakas ekipa kilku motocykli i pierwszy czlowiek jechal na czerwonej VFRce, wygladal zupelnie jak ten z avatarka
W ten weekend zrobilem sobie traske do Budapesztu.
Spalanie na trasie: 4,7 l/100km


Wcale nie bylo mulenia, non stop jazda ok 110-120 km/h. Drogi dobre, malo skrzyzowan.
A tak by the way,
Olo, sadzac po avatarze to chyba widzialem Cie w Banskiej w sobote tak chwile po poludniu. Byla jakas ekipa kilku motocykli i pierwszy czlowiek jechal na czerwonej VFRce, wygladal zupelnie jak ten z avatarka

Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
No to chyba dobrze widziałeś... Byłeś tam przelotem czy extra - pościerać podnóżkicristo pisze:Olo, sadzac po avatarze to chyba widzialem Cie w Banskiej w sobote tak chwile po poludniu. Byla jakas ekipa kilku motocykli i pierwszy czlowiek jechal na czerwonej VFRce, wygladal zupelnie jak ten z avatarka

VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section 

- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Przelotem, w drodze na Budapesztolo pisze: No to chyba dobrze widziałeś... Byłeś tam przelotem czy extra - pościerać podnóżki?

W sumie Slowacy maja niezle drogi, ale autostrada, ktora prowadzi od przejscia w Sahy do Budapesztu duzo lepiej nadaje sie do zdzierania podnozkow. To jest po prostu cudo...

Zadziwiajace w jakich dziwnych miejscach mozna sie spotkac...
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
Witam.Własnie zamierzam kupić następny moto i jednym z moich wybrańców jest vfrka 800 model poprzedni nie zawierający systemu v-tec.Nie chcę się wymądrzać ale no jednak cos jest w temacie i chyba te koszty paliwa i serwisu są troche wyższe niż przy innych moturnach o podobnych pojemnościach.Widać spece z Hondy postawili na niezawodność i małą awaryjność silnika.Trochę dziwi mnie fakt ,że takie moto vfr powiedzmy z roku 99 pali o litr więcej niż kawa gpx750r którą miałem z roku 89.
Na plus przemawiaja łądne kształty,ciekawy dzwięk silnika v4 i dobre przygotowanie do turystyki.Do ciekawskich powiem ze inne moto które typuje do kupienia to cbr xx gaźnikowy,lub kawaś zx9r z 2000r.Pozdrawiam
Ps panowie.Czy wy porównujecie spalanie tych samych modeli vfr?
Na plus przemawiaja łądne kształty,ciekawy dzwięk silnika v4 i dobre przygotowanie do turystyki.Do ciekawskich powiem ze inne moto które typuje do kupienia to cbr xx gaźnikowy,lub kawaś zx9r z 2000r.Pozdrawiam
Ps panowie.Czy wy porównujecie spalanie tych samych modeli vfr?
- Jacko
- ostry klepacz
- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
- Kontakt:
Hej kolego. Składa sie tak że również miałem taką kawę (GPX 750R). Nie zauważyłem jakiś istotnych różnic w spalaniu między VFR a GPX. Co do kosztów regulacji to owszem regulacja zaworów jest trochę droższa ale robisz ja raz na 24 tyś. więc ogólnie rzecz biorąc wychodzi taniej.
A co do XX , cóż król prostej
na pewno na VFR się tak nie rozpędzisz.
A co do XX , cóż król prostej

- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
WOWERMAN -Przepraszam, o co chodzi? jakie znaczenie mają koszty utrzymania? jak chcesz mieć VFR-kę to reszta jest mało istotna,
, podobno skutery mało palą 


VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości