Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
-
- bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
- Imię: Daro
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
Siemka To znowu ja dręczyciel .
Moje pytanie brzmi: w jakiej kolejności jest praca tłoków w Vfr 800 FI.
Pytanie padło gdyż jak wspomniałem we wcześniejszym poście na temat sprzęgła mam ciekawy plan na ciekawy układ wydechowy i chciałbym uzyskać ciekawe brzmienie
Pozdrawiam i czekam.
Moje pytanie brzmi: w jakiej kolejności jest praca tłoków w Vfr 800 FI.
Pytanie padło gdyż jak wspomniałem we wcześniejszym poście na temat sprzęgła mam ciekawy plan na ciekawy układ wydechowy i chciałbym uzyskać ciekawe brzmienie
Pozdrawiam i czekam.
- KidRackBrawura
- pisarz
- Posty: 313
- Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
- Imię: Tomasz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tuliszków
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
3 - 11 w service manual
lewy tył, lewy przód, prawy tył, prawy przód
lewy tył, lewy przód, prawy tył, prawy przód
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
If in doubt, flat out.
-
- bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
- Imię: Daro
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
i o to chodzilo dzieki wielkie ....manuala jeszcze nie sciagnalem
- magik
- klepacz
- Posty: 501
- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
- Imię: Mathias
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SG
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
A bierzesz się za poprawianie skosnookich inżynierów....
Wiem że to nudne i pewnie się powtórzę, ale długość i kształt kanału wylotowego spalin ma znaczenie dla pracy silnika, takie tam parametry jak prędkość wylotowa spalin ciśnienie temperatura. Tak dzisiaj większość takich domorosłych manewrów załatwia sonda lambda. Tylko potem lament że coś zawory gniazda zaworowe. Mimo sondy dziś trzeba wszystko na kompie wystroic.
Dlatego początkującym tuningiwcom polecił bym poukładane jakiegoś gaznikowego oldtimer'a od samego zera i eksperymenty z tłumiki gaznikiem Przy tym zestawie jeszcze przy jednocylindrowcu widać to namacalnie
PS honda to nie jakiś fortepian żeby bawić się w brzmienie
Wiem że to nudne i pewnie się powtórzę, ale długość i kształt kanału wylotowego spalin ma znaczenie dla pracy silnika, takie tam parametry jak prędkość wylotowa spalin ciśnienie temperatura. Tak dzisiaj większość takich domorosłych manewrów załatwia sonda lambda. Tylko potem lament że coś zawory gniazda zaworowe. Mimo sondy dziś trzeba wszystko na kompie wystroic.
Dlatego początkującym tuningiwcom polecił bym poukładane jakiegoś gaznikowego oldtimer'a od samego zera i eksperymenty z tłumiki gaznikiem Przy tym zestawie jeszcze przy jednocylindrowcu widać to namacalnie
PS honda to nie jakiś fortepian żeby bawić się w brzmienie
-
- bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
- Imię: Daro
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
Jak to mówią "mój cyrk moje małpy"
Tak się składa że wiem o tym co piszesz w temacie prędkości spalin itp.
Ja patrze na to w ten sposób: albo masz pasje i się dobrze bawisz , albo kupujesz sprzęt stawiasz w garażu i tylko patrzysz pucujesz a jak wjedziesz to nie daj boże srak
naptaka i będzie odbarwienie na lakierze.
Takie moje zdanie i nie musisz się z nim zgodzić.
Zdupczy się to będę miał zajęcie po sezonie
Tak się składa że wiem o tym co piszesz w temacie prędkości spalin itp.
Ja patrze na to w ten sposób: albo masz pasje i się dobrze bawisz , albo kupujesz sprzęt stawiasz w garażu i tylko patrzysz pucujesz a jak wjedziesz to nie daj boże srak
naptaka i będzie odbarwienie na lakierze.
Takie moje zdanie i nie musisz się z nim zgodzić.
Zdupczy się to będę miał zajęcie po sezonie
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
Numeracja cylindrów nie jest równoznaczna z kolejnością zapłonów!!!
W VFR tak to idzie:
1->3 ->2-> 4
pozdro
kiki
W VFR tak to idzie:
1->3 ->2-> 4
pozdro
kiki
- magik
- klepacz
- Posty: 501
- Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
- Imię: Mathias
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SG
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
dokładnie tak.....kiki pisze:W VFR tak to idzie:
1->3 ->2-> 4
A rób sobie co chcesz tylko szkoda psuć tak kultowy sprzęt dla jakiegoś brzmienia....
Lepiej byś się zastosował do swojej rady i jeździł a nie psuł, ale życzę powodzenia
W końcu to Twoja małpa.....
- KidRackBrawura
- pisarz
- Posty: 313
- Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
- Imię: Tomasz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tuliszków
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
faktycznie w przytoczonym rozdziale jest o ustawianiu głowicy. Ale taki sam rysunek widziałem odnośnie kolejności pracy cylindrów, z tym że teraz nie mogę go znaleźć. Sorry za wprowadzenie w błąd i dzięki za czujność Kikikiki pisze: W VFR tak to idzie:
1->3 ->2-> 4
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
If in doubt, flat out.
- KidRackBrawura
- pisarz
- Posty: 313
- Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
- Imię: Tomasz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tuliszków
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
Znalazłem w haynesie, jest tak jak Kiki pisze.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
If in doubt, flat out.
-
- bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
- Imię: Daro
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI
Spoko i dzięki za pomoc...
Co do wydechu 90 procent producentów
robi wydechy przelotowe z dolaczonym db killerem i jakos każdy jeździ. Tak na poważnie wiem ze to kultowy sprzęt ale nie będę go całe życie trzymał średnio każdy z nas co 2-4 sezonów zmienia maszyny
Brak ładnego brzmienia z silnikiem w układzie V to powinien być wstyd dla "skosnookich inżynierów "
jeszcze raz dzięki za info oraz rady Pozdrawiam
Co do wydechu 90 procent producentów
robi wydechy przelotowe z dolaczonym db killerem i jakos każdy jeździ. Tak na poważnie wiem ze to kultowy sprzęt ale nie będę go całe życie trzymał średnio każdy z nas co 2-4 sezonów zmienia maszyny
Brak ładnego brzmienia z silnikiem w układzie V to powinien być wstyd dla "skosnookich inżynierów "
jeszcze raz dzięki za info oraz rady Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości