DynoJet

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
czndl
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
Kontakt:

DynoJet

Post autor: czndl » śr 22 kwie 2009, 16:41

Witam, proszę o jakieś opinie na temat tego oto produktu:

http://sklep.scigacz.pl/zestaw-dysz-dyn ... 12474.html

Ma to ktoś założone? Czy spalanie bardzo wzrośnie?
Szukałem kiedyś jakiś cześci sportowych do VFR ale dopiero w gazecie Motocykl znalazłem reklamy firmy: Push The Limits.

Proszę o opinie

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » śr 22 kwie 2009, 17:26

Powiem Ci tak dużo zabawy z zestrojeniem, bez k&n i wydechu nic poza wzrostem spalania, powyżej stage 2 nie do jazdy na codzień, o ile uda się połaczyć te trzy elementy zmieni się odrobinę charakterystyka oddawania mocy, poprawi se zdecydowanie dół i trochę środek obrotów, wzrośnie też spalanie o jakieś 0,5 do ......3 l na 100 km, o ile nie spedzasz dużo czasu na torze typu lublin i nie jesteś nałogowym lataczem po winkalch wydatek zbędny :mrgreen:
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
czndl
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: czndl » czw 23 kwie 2009, 11:27

Tak właśnie myślałem, dzięki za radę :]
Trzeba sobie odpuścić ten patent i niech VFR zostanie VFR 8)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości