Strona 1 z 3
Stalflexy do LBS, inaczej dual
: ndz 24 wrz 2006, 11:00
autor: Yelu
Czy może ktoś już ma stalowe przewody hamulcowe w LBS'ie ( Linked Braking System - inaczej dual, czyli ściskanie jednago a hamowanie obydwoma:).
Zastanawiam się nad taką zmianą, nie wiem czy na naszym rynku będą dostępne wszystkie złączki potrzebne do takiej przeróbki.
Co wy na to?
: ndz 24 wrz 2006, 11:33
autor: Lucek
dobrze ze na poczatku wyjasnilem co to dual

beda bo kiedys kumpel na bajzlu pytal o przewody do 800
: ndz 24 wrz 2006, 11:36
autor: seba_VF750FR
zawsze mozna zamówic złączki i przewody u kolesi którzy dorabiają stalflexy ,ale powiem szczerze ze na początku miałem takie własnie dorabiane przewody i róznica w porównaniu do gumowych była ogromna ,a co najciekawsze jak zmieniłem te dorabiane na firmówki microna jest jeszcze lepiej.
: ndz 24 wrz 2006, 13:22
autor: UxY
wszystko sie da o ile wiem Rommi sie dowidywał o to, tyle że koszt będzie bardzo duży (tzn dla mnie:P) nie sądze żebyś wydał mniej nik 2k.
: ndz 24 wrz 2006, 14:20
autor: Little Sister
Hmm... Tak się zastanawiam, czy ten cały dual jest taka rewelacją...
Nie wiem dokladnie jak to działa, ale z tego co piszecie, to wciskam jeden - hamuje dwoma...
Wszystko ładnie pięknie, ale chyba nie zawsze dobrze jest hamować przodem i tyłem jednoczesnie...
Np. piasek, żwirek i inne syfexy na drodze...
Zarzuci mi dupe i koniec, a tak to sobie jakoś pomanewruje i wybrnę z sytuacji

A jak ma się do tego dual?
: ndz 24 wrz 2006, 14:27
autor: UxY
to dziąła troche inaczej

wciskając klamkę z przodu na tyle dohamowuje tylko jeden tłoczek także siła hamowania jest dobrze dobrana i nie powinno występować blokowanie tylniego koła przy hamowaniu przodem (chyba że ktoś ma coś zjepsute ;])
: ndz 24 wrz 2006, 21:06
autor: szatan
Jak wciskasz przedni hamulec to przod hamuje na maxa a tył tak lekko , jakby hamowały równomiernie to nie dałoby sie np. usmazyć gumiaka na hamulcu

: pn 25 wrz 2006, 07:52
autor: badek
Ja w ogóle nie jestem zadowolony z działania duala jeśłi chodzi o hamowanie przodem

dlatego po prostu to popsułem. Prostuje moto w złożeniu i chyba dlatego w sportach tego nie ma. Natomiast przy uzywaniu tylnego hamulca jestem zadowolony z siły hamowania przenoszonej na przód. Denerwuje tylko że całe moto nurkuje.

Ogólnie dual dobry na mokrym i podczas lajtowej jazdy - do szleństwa kompletnie sie nie nadaje.
: pn 25 wrz 2006, 15:35
autor: Little Sister
Jaki z tego morał? Zainstalowałeś dual, przestań szaleć

Mnie osobiscie też nie bardzo przekonuje ta zabaweczka...
Lepiej juz zainwestowac kasę w porzadny amortyzator skrętu

: pn 25 wrz 2006, 15:58
autor: UxY
tyle że o ile sie oriętuje amor skrętu nie hamuje jak Ci coś z nienacka na drodze wyskoczy

Ale spoko

ja jestem zwolennikiem i Duala i ABS więc mnie nie słuchać

: pn 25 wrz 2006, 20:06
autor: Little Sister
Luz

Ty wolisz efektywnie zahamować a ja żeby mi widelec nie latał
Przy okazji można się pewniej powygłupiać - stoppie

: wt 26 wrz 2006, 11:49
autor: badek
No do mojej też koniecznie zakładam amorka bo po dziurawych drogach nie da sie w ogóle poszaleć

: wt 26 wrz 2006, 19:00
autor: szatan
badek pisze:No do mojej też koniecznie zakładam amorka bo po dziurawych drogach nie da sie w ogóle poszaleć

A no nie da , mozna sobie łokciami nery poobijać
A masz może jakiego linka jak i gdzie sie montuje amora do Fałefery 800 bo jakoś nie mam koncepcji
: śr 27 wrz 2006, 08:42
autor: badek
W 800 nie widziałem ale w 750 jest taki sposób......mysle że trzeba coś podobnego wykombinować.

: śr 27 wrz 2006, 20:56
autor: szatan
Znalazłem też instrukcje montowania Ohlinsa
http://www.ohlins.com/Portals/0/documen ... 61-01A.pdf
Fajnie byłoby wpakować go poprzecznie, z postu o Dualu zrobiło sie o amorach skretu , zara opieprz od admina dostaniemy
