Strona 1 z 1

zmiana tarcz zegarów.

: czw 19 lut 2009, 11:52
autor: mikiet
czy ktoś może zmieniał tarcze zegarów? mam prędkościomierz w milach i chciałbym to zamienić na kilometry. już tarcze mam (od prędk, i obrotomierza) i chciałbym się Was spytać jak je zmienić. Proszę o wytłumaczenie "jak dla debila" i po kolei :mrgreen:
będę VEEERRRRYYY wdzięczny. (aha- czy trzeba je wyjmować ze stelaża?-to takie podstawowe pytanie).
pozdrawiam!

: pt 20 lut 2009, 18:16
autor: robsonic
Mogę Ci dać namiary telefoniczne na typa co rozbiera i składa zegary.... z własnego doświadczenia wiem że lepiej samemu tego nie robić. Wejdz w alegro i tarcze zegarów..... Tam jest gość z wałbrzycha co dorabia tarcze do wszystkiego i ma namiar na tego gościa w Świebodzicach prawdopodobnie..... Tylko to drugi koniec polski ale może wysyłkowo Ci się uda ;-)

: pn 23 lut 2009, 23:35
autor: PETER
jak chcesz to robić sam to po kolei wymontować wszystko wziąć na stół najlepiej z obrusem nie będzie się nic odbijało i ślizgało jak upadnie jak już masz wszystko na wierzchu tzn l wskazówki są dostępne ,lekko odciągnij koniec do góry i przesuń za kołek ustalający w dół{ łopatologicznie jak byś jechał do tyłu } pozwól wskazówce swobodnie wybrać miejsce spoczynku tzn ustawi się sama w początkowym położeniu delikatnie zaznacz na tarczy to miejsce gdzie zatrzymał się koniec wskazówki, przygotuj dwie zapałki lub wykałaczki i widelec ,z wykałaczek robisz podstawę na tarczy widelcem wyciągasz wskazówkę na zasadzie dźwigni ,następnie odkręcasz śruby mocujące tarcze przykładasz drugą i odznaczasz na nowej położenie wskazówki ,przykręcasz nową tarczkę i zakładasz wskazówkę ,jeżeli zeszła sama wskazówka to porostu ją wciskasz ,jeżeli wyjdzie z osią to najpierw delikatnie musisz wprowadzić ja w wirnik silniczka jak trafisz to trochę wejdzie głębiej następnie należy ją docisnąć do końca przekładasz przez kołek ustalający i wypadałoby sprawdzić czy bez zaciec przechodzi przez całą tarcze najlepiej palcem przesunąć na dana np.prędkość i powinna swobodnie opaść do zera myślę że zrozumiesz i dasz rade może opis długi ale starałem się wszystko prosto wytłumaczyć

: wt 24 lut 2009, 10:40
autor: RALF
robsonic pisze:Mogę Ci dać namiary telefoniczne na typa co rozbiera i składa zegary.... z własnego doświadczenia wiem że lepiej samemu tego nie robić. Wejdz w alegro i tarcze zegarów..... Tam jest gość z wałbrzycha co dorabia tarcze do wszystkiego i ma namiar na tego gościa w Świebodzicach prawdopodobnie..... Tylko to drugi koniec polski ale może wysyłkowo Ci się uda ;-)
Samemu łatwo spieprzyć ROBSONIC dobrze gada

: pn 27 lip 2009, 23:40
autor: mick63
A ja tam sam wymieniłem sobie tarcze wg instrukcji PETER'a. Musze przyznac ze sprawa jest nawet dosyc prosta z tą tylko różnicą że przy składaniu wyciągałem oś wirnika ze wskazówki (oś wirnika wyszła wraz ze wskazówką podczas rozbierania). Najpierw wkładałem samą oś do oporu a nastepnie wskazówkę, jak zakładałem wszystko razem to wskazówka nie chciała się swobodnie obracac. Tarcze zmieniałem bo chcialem mieć km a nie mile, kupiłem na alledrogo (http://allegro.pl/item688811829_tarcze_ ... fi_rc.html) uzytkownik AMELIAW. Nie sa co prawda tak dobre jak oryginały ale wg mnie jest to dobry kompromis jakości do ceny.