Strona 1 z 2
patent ze zbiornikiem
: wt 29 sie 2006, 22:25
autor: Lucek
jak tak sobie wracalem dzis z lodzi od doktorka to przypomniala mi sie syt jak to lecialem trasa za volvo s60 chyba i volvo sobie sie rozpedzilo do 250 i nie moglem go wyprzedzic tylko jechalem za nim.cos mi peklo w srodku bo jak do tej pory to ja wyprzedzalem takie auta VFRka.niestety jest takich co raz wiecej ze sobie spokojnie bujaja do 250kph. brakowalo mi wtedy takiego guziczka z napisem NOS a dzis wymyslilem cos innego moze bardziej normalnego,nie wiem.
chodzi o to by w bak wspawac przegrode i zrobic z 1 dwa. z jednej strony zwykle paliwo 95/98 a z drugiej VPower Racing albo inne cholerstwo jakies wyscigowe i miec pod kciukiem guzik ktory przelacza na moja zachcianke polowki (tzn jak jest na L to z lewej bierze a jak na P to z prawej,cos jak w autach gaz/benzyna) wiedy gdy by trzeba bylo to by sie robilo 'cyk' i moto dostaje lepsze paliwko. alternatywa dla NOS?
jak Wam sie to podoba?
i prosze to potraktowac z przymknietym okiem

pzdr
: wt 29 sie 2006, 22:40
autor: Krajan
ja przymykam dwa

LukeVFR pisze:i prosze to potraktowac z przymknietym okiem
: wt 29 sie 2006, 22:55
autor: UxY
Nie wiem Luke czy Vpower Racing dał by Ci aż takiego kopa

wiesz jak byś miał 800 Fi i od razu ze zmiana paliwa zmieniał by Ci mapy zapłonu

czemu nie ;]
: wt 29 sie 2006, 22:59
autor: Lucek
no wiem wiem,ale mialo byc z przymknietym jednym okiem

wyobraznie mnie poniosla po 4 godzinach spedzonych w poczekalni i to prywatnej przychodni

: wt 29 sie 2006, 23:03
autor: Krajan
nawet z V-(P)Fower Racing nie wyprzedzisz mknącego 250km/h samochodu.. w sumie VFR nie jest typowo sportowym motocyklem do takich "pojedynków"
Ale przecież nie o to chodzi, trzeba czasem odpuścić i dać satysfakcję tym co jeżdżą "Kredensami" a NIECH SIĘ CHŁOPAKI NACIESZĄ

: wt 29 sie 2006, 23:15
autor: seba_VF750FR
Jak chcecie bic rekordy prędkości i nie szkoda wam motocykli , to moge załatwic namiar na kolesia który sam zwieksza moc motocykli ,zmienia gazniki ,wydechy bawi sie przy modułach , widzialem gsxr750w który przerobił, motocykl nie ma odcięcia kręcił sie do 14 lub 15 tys odrotów ,chodzi jak młynek pali niebotyczne ilości paliwa ,ale nie ma na niego mocnego w tej klasie motocykli.
: śr 30 sie 2006, 07:56
autor: zbyl
Hmm to moze to lepiej takie paliwo jak maja przy wyscicgach na 1/4 mili i do tego guzik i juz pelna jazda

albo mozna pomyslec na instalacja turbiny z przodu sie zmiesci

bedzie wiecej mocy potem zmiana w skrzyni wydluzyc 6 bieg i jest
zbyl
: śr 30 sie 2006, 08:05
autor: ppamula
Luke
Przecież wystarczy pogadać z Jeżem.
On ma przerobione dysze, inny filtr powietrza, dostosowany tłumik do rezonansu i przede wszystkim odciążony moto. No i jedzie 275.
Ale jemu pali powyżej 8 nawet przy spokojnej jeździe.
A jak by dać wał do leprzego wyważenia to można by podnieść odcięcie.
Tylko czy często na drodze spotyka się jake puszki co walą 250 i czy koniecznie trzeba je wyprzedzać?
Ale wrażenie było by nieziemskie, przyznaje
Szerokości
: śr 30 sie 2006, 16:40
autor: Lucek
ppamula
niestety coraz czesciej

: czw 31 sie 2006, 00:15
autor: zbyl
Znaczy sie co ? podgrzewane ma gosc siedzenie
Gorace krzesla czy po prostu w norwegii gosc mieszka hehehe
zbyl
: czw 31 sie 2006, 00:39
autor: seba_VF750FR
maszyna do huczenia , widzialem podobne na zlocie kolo mial zalozone do VTRy ale nie przebija to RC24 bez wydechu

: czw 31 sie 2006, 07:36
autor: zbyl
A bo rzedowki to robia tylko BLEEEEEEEEEEEEEE i tyle

I moze czasami ogien z rury
pozdrowka
zbyl
: czw 31 sie 2006, 10:03
autor: Lucek
bo nic nie przebije VFRy
[ Dodano: 2006-08-31, 10:04 ]
PS tak mieszka w Norwegii, moze to swiety M

: pt 08 wrz 2006, 17:08
autor: sebavfr
widziałem ją kedyś na otwarciu sezonu na bemowie to jest turbo sprężarka
: sob 09 wrz 2006, 16:37
autor: Lucek
wtedy wlasnie zrobilem zdj na bemowie, otwarciu sez chyba 2003.
TURBO-musi zapier....