Strona 1 z 1

vfr cafe racer

: czw 21 lip 2016, 16:19
autor: Damianfr
]witam, jestem w trakcie przebudowy, tak wyglądała jak była cała a tak obecnie, ale niestety jeszcze długa droga, zaczęły sie delikatne problemy ( dla znawców delikatne dla mnie gigant), dlatego będę prosił o podpowiedz np, z jakich kabli mogę zrezygnowac, czy np mogę zrezygnować z pompy paliwa bo cos szwankuje :)

Re: vfr cafe racer

: czw 21 lip 2016, 17:31
autor: śliniak290
No ciekawe jak to będzie wyglądać, narazie spoko :D

Re: vfr cafe racer

: czw 21 lip 2016, 17:46
autor: Niron
W sumie to po za silnikiem z vfry nic nie zostało :P

Re: vfr cafe racer

: czw 21 lip 2016, 20:57
autor: prodo
nooo jestem pod wrażeniem :D

Re: vfr cafe racer

: pt 22 lip 2016, 07:48
autor: belkot
Ciezko bedzie zeby silnik ladnie wygladal. NIe projektowany był do nakeda wiec musisz sie postarac ze zbiorniczkami i kablami zeby to ladnie poukrywac. Załóż zawieche up side down!

Re: vfr cafe racer

: pt 22 lip 2016, 12:49
autor: jareckiz
Ja gratuluje pomysłu i samozaparcia ale nie popieram budowy na bazie VFR. Na szacunek zasługują koła szprychowane, podaj kto to zrobił z czego i jaki był koszt? Podobnie zbiornik paliwa i zadupek, kto nie klepie aluminium to nie wie ile pracy, umiejętności i pieniędzy to kosztuje. Dla mnie to jest bardzie streetfighter niż cafiak. Nie odbieraj tego źle, raczej jako szacunek za upór. Dla końcowego efektu rozważ silnik z Ducati, który w mojej ocenie pasował by tu idealnie. Ja popieram takie inicjatywy ale na bazie starszych i fabrycznie brzydkich motocykli lub połamańców. Pozdrawiam i zapraszam na http://www.caferacer.com.pl/forum/index.php

Re: vfr cafe racer

: pt 22 lip 2016, 16:11
autor: Niron
Wyglądem za pewne silnik ze stukati by bardziej pasował, ale dźwiękiem? Raczej nie koniecznie ma czym przebić V4, zwłaszcza że tam wszystko zrzęzi jak by miał się zaraz rozsypać.

Re: vfr cafe racer

: ndz 24 lip 2016, 08:18
autor: łukaszpolanek
schemat wez i patrz co ci jest potrzebne, zostawisz wiazke z altka do regulatora , moduł, na rozrusznik, na światła no to wiadomo, wentylator musisz mieć ,kierunki niewiem czy bedziesz zakładał , wskaźników pewnie niebedzie żadnych to ci odpada kilometr przewodu, zrób tylko temperatury jak nie wskaźnik to kontrolke, i tą od cisnienia oleju, te od stopki bocznej tez można wywalic chyba ze zapominasz składac :wink: pompy paliwa nie musisz mieć ,i tak do tego zbiornika dasz zwykły kranik to bedzie grawitacyjnie

Re: vfr cafe racer

: ndz 24 lip 2016, 08:19
autor: łukaszpolanek
a powiedz mi skąd ześ taką rame wziął i jak to zarejestrujesz??

Re: vfr cafe racer

: wt 02 sie 2016, 16:21
autor: dzi-es
Rama wygląda na motaną od jakiegos suzuki ? Pamiętam planowałeś tą budowe ze 3 lata temu już. Latalismy raz z Pablem jak jeszcze ZZR'y mieliśmy a vfr'a była cała :) Podziwiam sprzęta i w pełni popieram silnik VFR. Jak ktoś sugeruje silnik ducati na forum vfr to.. bez jaj Panowie. Kolega by wtedy kupił ducati i przerobił a nie motał z VFRy. V4 to nie V2 :) (v4 lepsze)

Re: vfr cafe racer

: pn 06 mar 2017, 18:22
autor: GrześT
Ja również ciekawy jestem końcowego efektu :D
Jak masz jakieś fotki to wrzucaj :D

Re: vfr cafe racer

: pn 06 mar 2017, 19:27
autor: jareckiz
Ja to jestem ciekawy nawet aktualnego efektu.