Strona 1 z 2

VFR po zmianach

: czw 23 kwie 2015, 22:53
autor: zaz
Siemka,
jako, że motocykl miał być bardzo użytkowy w celu jazdy do pracy poszedł w naked'a. Myślę, że pacjent zabiegł przeszedł bez uszczerbku na honorze, a radość z jazdy jest nieoceniona. Niestety mógł utracić swoje właściwości torowe jednak na 4 wypady w roku nie ma co płakać za to wyprostowana pozycja pomaga przy stawianiu z 3 na gumę :) coś za coś.

Resztę oceńcie sami chociaż wiem, że motocykla trochę jeszcze urośnie z przodu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: VFR po zmianach

: czw 23 kwie 2015, 22:56
autor: śliniak290
Bardzo fajnie wygląda, pogratulować pomysłu i wykonania :D

Re: VFR po zmianach

: czw 23 kwie 2015, 23:01
autor: LudwigVan
Bomba!

Re: VFR po zmianach

: czw 23 kwie 2015, 23:04
autor: Samson1983
No i Pięknie, jestem pod wrażeniem :)

Re: VFR po zmianach

: czw 23 kwie 2015, 23:17
autor: antek
Dla mnie super :D

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 00:47
autor: Gota
Jestem fanką talentu :hooray

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 05:23
autor: Miszak
Gratuluję pomysłu i wykonania.

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 07:37
autor: rafalW
Nie mialbym serca przeciskac sie rano w korku z takim kominem, puszkarze musza Cie kochac :twisted:
Wyglada oblednie, dobra robota

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 08:28
autor: belkot
Zrobione bardzo fajnie i profesjonalnie. Widac duzo kasy w to włozyles. Jednak dla mnie nie jest to juz VFR (nieznaczy ze zle). Nielepiej bylo kupic Z1000 i miec od razu taki design?

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 08:53
autor: Panasonix82
ale przecież tutaj nie chodzi o wizualną stroną, bo tym się nie jeździ ... tylko sercem :) V4

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 09:12
autor: belkot
Jezdzilem Z1000 z 2007 roku i powiem ci ze silnik bajka. V4 z vfr sie kryje. 130 koni i bardzo dobrze poprowadzony moment. Naprawde ciagnie lepiej i lepsza kultura pracy...

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 09:15
autor: Bury
belkot pisze:Jezdzilem Z1000 z 2007 roku i powiem ci ze silnik bajka. V4 z vfr sie kryje. 130 koni i bardzo dobrze poprowadzony moment. Naprawde ciagnie lepiej i lepsza kultura pracy...
ale tu nie o to chodzi przecież..

piękny sprzęt i na dodatek V4 bajka

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 09:49
autor: magik
noo ładnie... bardzo ładnie efekt tak porażający, że najpierw myślałem że to jakiś kawał sraki..........

Tak szczerze kawasaki green jest fajny, ale zbyt duże podobieństwo do Z1000 jak dla mnie, ale linia pomysł i wkład pracy super, mega, jeszcze jak by detale dopracować i może trochę od kawasaczyć Hanie było by bajecznie.
Wyszło naprawdę :ok :pwned

Re: VFR po zmianach

: pt 24 kwie 2015, 14:51
autor: dzi-es
kolejny gruby projekt :D jest grubo!!! gumy z 3ki.. zazdro :D

Re: VFR po zmianach

: ndz 26 kwie 2015, 10:34
autor: Niron
poza wahaczem i silnikiem coś zostało jeszcze z vfr ? :P super wyszło :mrgreen: więcej zdjęć :!: