Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » pt 07 cze 2013, 14:26

Japońskie śruby mają inny rozmiar łba niż europejskie. U nas do gwintu 12mm normą jest klucz 19mm, u nich 17mm. Tak samo przy gwincie M10 - my mamy 17mm, Japończycy 14mm, do M8 my 13mm, oni 12mm.
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
grover88
teksciarz
teksciarz
Posty: 129
Rejestracja: śr 22 sie 2012, 10:06
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Crashpady

Post autor: grover88 » ndz 09 cze 2013, 00:11

Poraz kolejny zadowolony z usług lasoocha; gdybu kazdy tak jak on to swiat bylby lepszy ( zamawiałem tylko jedną stronę i precisze a dostalem z kompletem podkladek i dwie śruby :D ) Gratulacje za jakość usług.
VFR800 RC46 Fi - poszła w UA
VFR800 RC46 II - czarna bestyia...

Awatar użytkownika
Bury
klepacz
klepacz
Posty: 925
Rejestracja: czw 28 mar 2013, 21:53
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tczew

Re: Crashpady

Post autor: Bury » sob 22 cze 2013, 15:32

dzieki Lasoch ;) crasche wylądowały i niebawem będą śmigac;)
VFR800 RC46 98r była
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: kiki » sob 22 cze 2013, 19:38

lasooch a do tundercata jakies pady masz może w ofercie ? :)

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » sob 22 cze 2013, 22:56

kiki pisze:lasooch a do tundercata jakies pady masz może w ofercie ? :)
Niestety nie. Ale gdyby pacjent przyjechał do mnie na pomiary, to wszystko jest do zrobienia ;)
Za to dziś do listy dołączył niezwykle popularny sprzęt - moto morini corsaro 1200 :P Więc gdyby ktoś się przesiadł z vfrki na takie cudo, to też zapraszam :lol:

Obrazek
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » śr 26 cze 2013, 15:22

Czy może znajdzie się na forum posiadacz VFR 1200? I może chciałby crashpady? :) Zrobiłem wstępny rekonesans i wydaje mi się, że można zrobić do tego modelu dosyć proste i bardzo mocne pady, tylko przydałby się pacjent na pomiary. Mam jednego zainteresowanego, ale w odległości 300km, co trochę komplikuje sytuację ;)
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
Rychu
pisarz
pisarz
Posty: 464
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)

Re: Crashpady

Post autor: Rychu » sob 29 cze 2013, 23:39

zauwazylem ze w miejscu gdzie pret/sruba craspadow lasocha przechodzodzi przez rame, pokazal sie rudawy nalot.. a jak wiadomo alu ze stalą nie lubia sie... ciekawe czy dal oby sie wyjac srube od crashpadow bez napierdalania 10 kilowym mlotkiem i litrami wd40 :). Moze warto bylo by robic srube z nierdzewki ??

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Crashpady

Post autor: Arnold » ndz 30 cze 2013, 13:01

Rychu pisze:Moze warto bylo by robic srube z nierdzewki ??
Dać do ocynku i przed włożeniem nasmarować na całej długości.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Crashpady

Post autor: KidRackBrawura » sob 17 sie 2013, 18:37

tak wyszło u mnie

Obrazek Obrazek Obrazek

otwory wiercone koronką (chyba do drewna) Derda z Castoramy
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Re: Crashpady

Post autor: Roadrunner » sob 31 sie 2013, 10:54

Rychu pisze:ciekawe czy dal oby sie wyjac srube od crashpadow bez napierdalania 10 kilowym mlotkiem i litrami wd40
To zależy pewnie po jakim czasie. U mnie po dwóch latach wymontowałem szpilkę z lekkim nalotem - bez najmniejszych kłopotów i napierdalania młotem. Stara ori szpilka wyglądała zresztą podobnie.

Awatar użytkownika
bomba
Posty: 8
Rejestracja: wt 26 lip 2011, 22:07
Imię: Tomek
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Crashpady

Post autor: bomba » sob 21 wrz 2013, 13:43

dzieki lasooch pady zalozone jak w linku wiec cacy

https://plus.google.com/photos/11416967 ... h9PWgaeTQg

sruby lewa i prawa maja inna dlugosc wiec z prawej strony pad mi sie wkrecil do konca a z lewej juz nie to tak z uwag na przyszlosc :)

Awatar użytkownika
lasooch
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WPR

Re: Crashpady

Post autor: lasooch » sob 21 wrz 2013, 16:38

A to niezła ciekawostka ze śrubami. Jesteś pewny, że to oryginalne i że nikt tam nie grzebał? W egzemplarzu, z którego kilka lat temu brałem wymiary, obie śruby miały taką samą długość z lewej i prawej strony - 80mm.
Triumph Tiger 1050 << bikepics

Awatar użytkownika
bomba
Posty: 8
Rejestracja: wt 26 lip 2011, 22:07
Imię: Tomek
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Crashpady

Post autor: bomba » sob 21 wrz 2013, 18:20

u mnie w vfrce jest duzo oryginalnych czesci, ostatnio mi mechanik wymienial lozysko główki ramy i wg. niego poprzednie było oryginalne (76000km) :) generalnie gdyby obie śruby byly tej samej długości to obie by się wkręciły i spełniały swoją rolę ale jedna byłaby wkręcona tylko częściowo. po wkręceniu szpilki z lewej strony do oporu nie wystawała juz ona w padzie pod nakrętkę, żeby nakręcić nakrętkę trzymającą pada na nie do końca wkręcona szpilkę posmarowałem ją smarem żeby szła nakrętka a nie szpilka. ogólnie działa ale można by udoskonalić ;)

Awatar użytkownika
bomba
Posty: 8
Rejestracja: wt 26 lip 2011, 22:07
Imię: Tomek
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Crashpady

Post autor: bomba » sob 21 wrz 2013, 18:32

mógłby się jakiś jeszcze posiadacz RC36I wypowiedzieć byłoby potwierdzone

Awatar użytkownika
radomki
teksciarz
teksciarz
Posty: 144
Rejestracja: pt 25 sty 2013, 06:33
Imię: Krystian
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Crashpady

Post autor: radomki » sob 21 wrz 2013, 22:36

ja miałem u siebie podobnie z tymi śrubami i pisałem wcześniej o tym , że jedna nakrętka w padzie wkręciła się na styk ,a druga ma jeszcze zapas

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości