Crashpady
- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
Japońskie śruby mają inny rozmiar łba niż europejskie. U nas do gwintu 12mm normą jest klucz 19mm, u nich 17mm. Tak samo przy gwincie M10 - my mamy 17mm, Japończycy 14mm, do M8 my 13mm, oni 12mm.
Triumph Tiger 1050 << bikepics
- grover88
- teksciarz
- Posty: 129
- Rejestracja: śr 22 sie 2012, 10:06
- Imię: Marcin
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Crashpady
Poraz kolejny zadowolony z usług lasoocha; gdybu kazdy tak jak on to swiat bylby lepszy ( zamawiałem tylko jedną stronę i precisze a dostalem z kompletem podkladek i dwie śruby
) Gratulacje za jakość usług.

VFR800 RC46 Fi - poszła w UA
VFR800 RC46 II - czarna bestyia...
VFR800 RC46 II - czarna bestyia...
- Bury
- klepacz
- Posty: 925
- Rejestracja: czw 28 mar 2013, 21:53
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tczew
Re: Crashpady
dzieki Lasoch
crasche wylądowały i niebawem będą śmigac;)

VFR800 RC46 98r była
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Crashpady
lasooch a do tundercata jakies pady masz może w ofercie ? 

- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
Niestety nie. Ale gdyby pacjent przyjechał do mnie na pomiary, to wszystko jest do zrobieniakiki pisze:lasooch a do tundercata jakies pady masz może w ofercie ?

Za to dziś do listy dołączył niezwykle popularny sprzęt - moto morini corsaro 1200



Triumph Tiger 1050 << bikepics
- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
Czy może znajdzie się na forum posiadacz VFR 1200? I może chciałby crashpady?
Zrobiłem wstępny rekonesans i wydaje mi się, że można zrobić do tego modelu dosyć proste i bardzo mocne pady, tylko przydałby się pacjent na pomiary. Mam jednego zainteresowanego, ale w odległości 300km, co trochę komplikuje sytuację 


Triumph Tiger 1050 << bikepics
- Rychu
- pisarz
- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
Re: Crashpady
zauwazylem ze w miejscu gdzie pret/sruba craspadow lasocha przechodzodzi przez rame, pokazal sie rudawy nalot.. a jak wiadomo alu ze stalą nie lubia sie... ciekawe czy dal oby sie wyjac srube od crashpadow bez napierdalania 10 kilowym mlotkiem i litrami wd40
. Moze warto bylo by robic srube z nierdzewki ??

- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Crashpady
Dać do ocynku i przed włożeniem nasmarować na całej długości.Rychu pisze:Moze warto bylo by robic srube z nierdzewki ??
- KidRackBrawura
- pisarz
- Posty: 313
- Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
- Imię: Tomasz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tuliszków
Re: Crashpady
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
If in doubt, flat out.
- Roadrunner
- pisarz
- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Re: Crashpady
To zależy pewnie po jakim czasie. U mnie po dwóch latach wymontowałem szpilkę z lekkim nalotem - bez najmniejszych kłopotów i napierdalania młotem. Stara ori szpilka wyglądała zresztą podobnie.Rychu pisze:ciekawe czy dal oby sie wyjac srube od crashpadow bez napierdalania 10 kilowym mlotkiem i litrami wd40
http://fb.com/House-of-Customs-647011255358927
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
PS: naklejki klubowe -> viewtopic.php?f=79&t=19837&p=311709#p311709
- bomba
- Posty: 8
- Rejestracja: wt 26 lip 2011, 22:07
- Imię: Tomek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Crashpady
dzieki lasooch pady zalozone jak w linku wiec cacy
https://plus.google.com/photos/11416967 ... h9PWgaeTQg
sruby lewa i prawa maja inna dlugosc wiec z prawej strony pad mi sie wkrecil do konca a z lewej juz nie to tak z uwag na przyszlosc
https://plus.google.com/photos/11416967 ... h9PWgaeTQg
sruby lewa i prawa maja inna dlugosc wiec z prawej strony pad mi sie wkrecil do konca a z lewej juz nie to tak z uwag na przyszlosc

- lasooch
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob 08 sie 2009, 00:52
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: WPR
Re: Crashpady
A to niezła ciekawostka ze śrubami. Jesteś pewny, że to oryginalne i że nikt tam nie grzebał? W egzemplarzu, z którego kilka lat temu brałem wymiary, obie śruby miały taką samą długość z lewej i prawej strony - 80mm.
Triumph Tiger 1050 << bikepics
- bomba
- Posty: 8
- Rejestracja: wt 26 lip 2011, 22:07
- Imię: Tomek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Crashpady
u mnie w vfrce jest duzo oryginalnych czesci, ostatnio mi mechanik wymienial lozysko główki ramy i wg. niego poprzednie było oryginalne (76000km)
generalnie gdyby obie śruby byly tej samej długości to obie by się wkręciły i spełniały swoją rolę ale jedna byłaby wkręcona tylko częściowo. po wkręceniu szpilki z lewej strony do oporu nie wystawała juz ona w padzie pod nakrętkę, żeby nakręcić nakrętkę trzymającą pada na nie do końca wkręcona szpilkę posmarowałem ją smarem żeby szła nakrętka a nie szpilka. ogólnie działa ale można by udoskonalić 


- bomba
- Posty: 8
- Rejestracja: wt 26 lip 2011, 22:07
- Imię: Tomek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Crashpady
mógłby się jakiś jeszcze posiadacz RC36I wypowiedzieć byłoby potwierdzone
- radomki
- teksciarz
- Posty: 144
- Rejestracja: pt 25 sty 2013, 06:33
- Imię: Krystian
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zgorzelec
Re: Crashpady
ja miałem u siebie podobnie z tymi śrubami i pisałem wcześniej o tym , że jedna nakrętka w padzie wkręciła się na styk ,a druga ma jeszcze zapas
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości