W co warto zainwestować
- sensi
- klepacz
- Posty: 584
- Rejestracja: sob 12 sty 2008, 16:12
- Imię: pawel
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: londyn
podepne sie pod temat, dla ludzi z uk moge polecic tonego archera (www.tonyarcher.co.uk)- wymienia poszycia, dodaje wkladki zelowe na zyczenie i nowe wykonczenie siedziska. wg mojego plecaczka siedzenie o wiele wygodniejsze od oryginalu. cena z przesylka ok 70-100 funiow zalezy od serwisu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Konrad
- bywalec
- Posty: 48
- Rejestracja: czw 21 sty 2010, 13:54
- Imię: Konrad
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Ok 1500 przejechane w różnych warunkach, wszystko działa, motooiler cały czas na pozycji nr 2 (w prawo) potencjometr na minimum.
Łańcuch smarowany, minimalne slady oleju pod tłumikiem i na feldze.
Przy normalnym sprayu i tych warunkach drogowych miałem zawsze wszystko ochlapane.
Łańcuch smarowany, minimalne slady oleju pod tłumikiem i na feldze.
Przy normalnym sprayu i tych warunkach drogowych miałem zawsze wszystko ochlapane.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Czysty motocykl jeździ lepiej.
- su4beusz
- pisarz
- Posty: 215
- Rejestracja: pn 18 sie 2008, 20:22
- Imię: Mateusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Krk
- Kontakt:
Re: W co warto zainwestować
a powiedz kolego - to są same końcówki czy cały układ wymieniłeś?Konrad pisze: 4. Wydech Leo Vince 2400PLN z montażem, raczej to fanaberia niż faktycznie potrzeba, ale w korkach się sprawdza no i pasuje z oryginalnymi kuframi. Ma db killery więc w razie potrzeby można zamontować na zagraniczny wyjazd. No i 5 kg mniej![]()
if my calculations are correct, when this baby hits 80mph we're gonna see some seriuos SHIT 
http://www.bikepics.com/members/su4beusz/

http://www.bikepics.com/members/su4beusz/
- Lukaszny
- pisarz
- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
Mógłbyś podpowiedzieć jak ulokowałeś elementy Motooilera? Dziś montowałem u siebie i nie wiem czy udało się zrobić różnice poziomów 30 cm między zbiornikiem a zaworem.Konrad pisze:Ok 1500 przejechane w różnych warunkach, wszystko działa, motooiler cały czas na pozycji nr 2 (w prawo) potencjometr na minimum.
Łańcuch smarowany, minimalne slady oleju pod tłumikiem i na feldze.
Przy normalnym sprayu i tych warunkach drogowych miałem zawsze wszystko ochlapane.
Interesuje mnie właśnie gdzie zamontowałeś zbiornik i gdzie zawór?
- Lukaszny
- pisarz
- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
Dziś testowałem moją instalację Motooilera na trasie i wygląda, że działa ok. Pokrętło na godzinie 10, opona sucha, minimalne ślady na feldze, ale zębatka solidnie wysmarowana.
U mnie zbiornik też jest po prawej w zadupku. Natomiast zaworek w okolicach zbiorniczka z płynem hamulcowym. Obawiałem się, że trochę za mała różnica poziomów, ale jak widać daje rade. Prąd pociągnąłem od zasilania tylnej lampy.
Za to przelałem zbiorniczek przy napełnianiu - poszło odpowietrznikiem. Teraz domyć zakamarki pod siedzenie to będzie wyzwanie! Swoją drogą to na odpowietrznik mogliby dawać jakiś zaworek co by nie było takich numerów.
U mnie zbiornik też jest po prawej w zadupku. Natomiast zaworek w okolicach zbiorniczka z płynem hamulcowym. Obawiałem się, że trochę za mała różnica poziomów, ale jak widać daje rade. Prąd pociągnąłem od zasilania tylnej lampy.
Za to przelałem zbiorniczek przy napełnianiu - poszło odpowietrznikiem. Teraz domyć zakamarki pod siedzenie to będzie wyzwanie! Swoją drogą to na odpowietrznik mogliby dawać jakiś zaworek co by nie było takich numerów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości