Ograniczyć spalanie

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » wt 08 wrz 2009, 10:24

perwicbr pisze:robsonic to ja Ci stary zazdroszcze tych serpentyn bo w moim regionie to strasznie nudne drogi są (w promeniu ok 80km) a jedyne ciekawe zakrety to ronda :/ jedynie na mazurach jest calkiem ok jesli chodzi o winkle...
odonsnie spalania to widze ze towarzystwo dziane skoro nie przeszkadza duze spalanie, ja mam przelicznik taki- robisz trase np 1tys km i placisz za wache np 300zeta a jak by palila troche mniej na setke to owy tysiak kymów wychodzi 250zeta za pozostałe 5 dychaczy wole zalać i przejechac dodatkowe 200 km... no ale dla kazdego co innego :P
To było trzeba kupić sobie Suzuki Stuki SV 650, też silnik widlasty, w tym roku jak latałem z kumplem jednym na SV650 z owiewkami a drugi na GSX-R 750 to SV na mazurskich trasakch spaliła 4 - 4,5 L na 100km kiedy ja chlałem 6,5L na 100km. Tak więc nie rozumem o co tyle krzyku. Toważystwo dziane, hmm może tak może nie może cześć może druga nie ale większość tych co nie są dziani nie patrzą na to ile motocykl chla tylko ile frajdy im daje, co za sens jechać 90 km/h motocyklem w trasie w rownym tempie?!? To ma być frajda a nie męczarnia. Ja teraz tak jak Peter jak niemam na to żeby na motungu sie bujnąć w dłuższą trasę to odpalam spierdoline na gaz i jade za 16 PLN na 100km a nie za 30 PLN na 100km.
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
8Bodzio8
pisarz
pisarz
Posty: 319
Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: 8Bodzio8 » ndz 22 lis 2009, 13:51

Chciałem dorzucić dwa zdania na temat spalania. Mojego VITKA traktuję w kategoriach przyjemności i nie zwracam uwagi na spalanie. Jeżdzę motocyklem weekendowo i w miarę możliwości w tyg jak czas i żonka da zezwolenie :mrgreen: . Ale generalnie jak się kupuje sportowe auto czy motocykl nie powinno się pytać o spalanie tutaj wg mnie liczy sie przyjemność i adrenalina.

Drugi temat to pytanie techniczne czy ktoś wyjeździł paliwo VITKA do zera i czy można to robić?, i ile jest paliwa w zbiorniku jak zaczyna mrugać rezerwa??

Pozdr
Tomek

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » ndz 22 lis 2009, 14:16

Dla mnie spalanie to dosc istotna kwestia. Nie chodzi o oszczedzanie, ale o planowanie. Wyjezdzajac w trase dluzsza niz 300 km, szczegolnie taka ktorej nie znam, musze dokladnie znac zasieg motocykla. Jezdzac jeszcze na CBR F2 mialem przykra okazje dopychac maszyne z pelnym zaladunkiem do stacji. Nic przyjemnego. Spalanie mialem dobrze obliczone, ale pech chcial, ze byla niedziela i lokalna stacja byla zamknieta. Teraz za kazdym razem dokladnie wyznaczam trase, punkt po punkcie, uwzgledniajac zarowno usrednione jak i zmienne spalanie.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » czw 26 lis 2009, 20:33

W vitku zostaja 3 litry chyba jak sie rezerwa zapala. Tak m ijakos wychodzi...

Awatar użytkownika
8Bodzio8
pisarz
pisarz
Posty: 319
Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: 8Bodzio8 » czw 26 lis 2009, 22:12

Dragoo nie jestem pewny u mnie mrugała rezerwa jakiś czas i zalałem tylko 15 litrów. Ciekawy jestem czy co vitek to inna pojemność rezerwy??

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » czw 26 lis 2009, 23:33

Jak ci mruga to znaczy że zbliża się do rezerwy, jak się pali ciągle to znaczy że już jedziesz na rezerwie i jak się nie mylę rezerwy jest jakieś 4 - 4,5 L a zbiornik w vitku to 22L

Mogę stwierdzić nawet że jak mruga to znaczy że masz jeszcze paliwa na jakieś 100km +/- 10 - 20 km (marginesu błędu)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » pt 27 lis 2009, 08:12

http://www.spritmonitor.de/en/detail/357051.html
spalanie u mnie zlaezy od tego- czy to tor , miasto, czy trasa. Ale chyba nie jest źle :)
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » pt 27 lis 2009, 10:50

Art, podziwiam Twoją średniądla mnie nie osiągalna
ZKL

Skuciok
teksciarz
teksciarz
Posty: 179
Rejestracja: pt 23 maja 2008, 12:40
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z gór

Post autor: Skuciok » pt 27 lis 2009, 12:23

slimak pisze:Art, podziwiam Twoją średniądla mnie nie osiągalna
Proszę bardzo :arrow: średnia z 9350 km http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/6836, nie jeżdżę powoli, jeżdżę spokojnie, nie mam też gdzie używać prędkości 200+ zwykle zabawa się kończyła na 140-150. Może z tego wynikają takie a nie inne wyniki. ;-)

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » wt 22 gru 2009, 15:29

Kornik pisze:Jak ci mruga to znaczy że zbliża się do rezerwy, jak się pali ciągle to znaczy że już jedziesz na rezerwie i jak się nie mylę rezerwy jest jakieś 4 - 4,5 L a zbiornik w vitku to 22L
W instrukcji piszą, że rezerwy jest 3,5l.

Kurczak - myślałem, że VTEC w trasie bez problemu będzie palił 5l/100km, ale nawet jak będzie palił więcej to i tak napewno mniej niż CBR F3, które trzeba kręcić żeby jakkolwiek się odpychało ;)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » wt 22 gru 2009, 17:25

brii pisze:...myślałem, że VTEC w trasie bez problemu będzie palił 5l/100km,
Bo bedzie... ale sa trasy i sa trasy ;) Zalezy od bierzacej definicji i interpretacji tego slowa przez Twoj prawy nadgarstek :)
5tka na 100km powinna byc w realnym zasiegu.

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » śr 23 gru 2009, 08:57

No to fajno :)
Liczę się z tym, że jak fantazja będzie mi dopisywać to spalanie będzie dążyć w stronę nieskończoności, ale podczas spokojnego crusingu mam nadzieję właśnie na 5 :)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » śr 23 gru 2009, 09:23

wszystko zależy od prawego nadgarstka, ale możesz być rozczarowany :)
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » wt 19 kwie 2011, 08:47

http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... hp?t=76563


Chyba sobie te zaworki wyczyszczę i sprawdzę czy coś się zmieni :)

Tomotom
bywalec
bywalec
Posty: 28
Rejestracja: wt 19 maja 2009, 18:47
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tomotom » wt 19 kwie 2011, 19:05

kiki pisze:http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/s ... hp?t=76563


Chyba sobie te zaworki wyczyszczę i sprawdzę czy coś się zmieni :)

Kiki zdaj relacje jak to zrobisz, jestem ciekaw czy faktycznie coś to da.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości