Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
łukaszpolanek
- pisarz

- Posty: 230
- Rejestracja: śr 28 sie 2013, 20:27
- Imię: Łukasz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: łukaszpolanek » pn 16 lut 2015, 18:28
a ja mam takie pytanie do ciebie, czemu za wszelka cene chcesz z motoru turystycznego zrobic wyscigówke? przeciez to juz nie sa czase 15-20 lat temu ze nic nie było a co było to nas na to niebyło stac, teraz mozna za pare groszy kupic motor co jest stworzony do jazdy po torze i jezdzic zamiast ładowac kase do czegos co motocyklem wyscigowym nigdy niebedzie

ja to pisze z doswiadczenia ze władujesz kupe kasy a pozniej to wszystko wyrzucisz na złom bo dojdziesz do wniosku ze itak niedaje rady

-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pn 16 lut 2015, 20:22
Ten który miałeś zamontowany to prawdopodobnie z f4i jest.
-
zaz
- zadomowiony

- Posty: 57
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 22:53
- Imię: zaz
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: zaz » wt 17 lut 2015, 20:09
Twój wygląda jak amor z CBR 900RR sc28/33 mam taki u siebie w RC46.
A propos mam pytanie Czy od 954 do RC46 pasuje bez przeróbek? Chciałbym się pozbyć tego zbiornika ciśnieniowego i założyć taki bardziej zintegrowany.
-
Roadrunner
- pisarz

- Posty: 463
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
- Imię: Pawelec
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą
Post
autor: Roadrunner » wt 17 lut 2015, 23:20
Trzeba przerobić mocowanie tj np tutaj:
viewtopic.php?f=75&t=21605&p=317520#p317520 z tymże z tego co pamiętam, zbiornik ciśnieniowy amorka od 954 wypada zbyt blisko kolektorów, zdecydowanie lepszy jest od 929 i daje fajnie radę
-
dzi-es
- pisarz

- Posty: 353
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:26
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: dzi-es » ndz 22 lut 2015, 21:55
łukaszpolanek pisze:a ja mam takie pytanie do ciebie, czemu za wszelka cene chcesz z motoru turystycznego zrobic wyscigówke? przeciez to juz nie sa czase 15-20 lat temu ze nic nie było a co było to nas na to niebyło stac, teraz mozna za pare groszy kupic motor co jest stworzony do jazdy po torze i jezdzic zamiast ładowac kase do czegos co motocyklem wyscigowym nigdy niebedzie

ja to pisze z doswiadczenia ze władujesz kupe kasy a pozniej to wszystko wyrzucisz na złom bo dojdziesz do wniosku ze itak niedaje rady

kolego, jak znajdziesz moto z V4 ktore wyszlo z fabryki jako sport i kosztuje grosze to daj znac. rsv4 kosztuje sporo, vfr 750R tez. Nie zrobili nam ogolnodostepnego sporta z v4 to zrobimy sami. czemu by nie? czemu z cbr f4 robia stunt psy skoro to sport turystyk? po co streetfightery? jest pare vfr 750 przerobionych na tor,ale w pl jest inna mentalnosc...
-
SALWA
- zadomowiony

- Posty: 55
- Rejestracja: ndz 12 paź 2014, 19:16
- Imię: Szymon
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: SALWA » pn 23 lut 2015, 09:40
Eee to chyba nie tyle mentalność co po prostu pytanko ... gdybym ja chciał V-ke na tor to chyba poszukałbym sobie jakiegoś TL-a, TL-r ... moto sporo cięższe ale napewno z dobrym kierownikiem na torze czuje się lepiej niż vfr ... co nie zmienia faktu że robisz dla siebie... rób i nie słuchaj

... z głupich pozornie pomysłów często rodzą się legendy

-
dzi-es
- pisarz

- Posty: 353
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:26
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: dzi-es » pn 23 lut 2015, 18:55
V2 a V4 ;P
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » pn 23 lut 2015, 20:20
no SALWA ....motki typu Tl ze swoim zawieszeniem zwłaszcza tylnim najają sie na tor jak intruder 750 do stuntu ......a vfr nie wypadła sroce z pod ogona tylko własnie ze sportu sie wywodzi
-
szysiw
- bywalec

- Posty: 41
- Rejestracja: czw 15 sty 2015, 19:33
- Imię: Szymon
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: szysiw » wt 24 lut 2015, 14:04
Panowie, dyskusja rozgorzała czy vfr nadaje się na tor czy nie, obiecuję zdać relację z jazd a na tą chwilę potrzebuję dwóch punktów odniesienia do wypoziomowania motocykla przód względem tyłu ( tył ma być wyżej od przodu o 2 cm) czy to co naszkicowałem odniesie sukces ??
na żółto h2 - tył h3- przód
Ps. Z wizyt z zeszłego roku na torze zostały mi zdarte ślizgi i sety więc pochylić VFR w zakręcie nie ma problemu a jeśli po moich modyfikacjach moto będzie stabilne w złożeniu, cel będzie osiągnięty (jeśli będziesz kładł łuskę elektrodą to migomatem zrobisz to z zamkniętymi oczami

)
-
SALWA
- zadomowiony

- Posty: 55
- Rejestracja: ndz 12 paź 2014, 19:16
- Imię: Szymon
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: SALWA » śr 25 lut 2015, 10:28
kubatron2 pisze:no SALWA ....motki typu Tl ze swoim zawieszeniem zwłaszcza tylnim najają sie na tor jak intruder 750 do stuntu ......a vfr nie wypadła sroce z pod ogona tylko własnie ze sportu sie wywodzi
Jeździłeś czy teoretyzujesz z artykułów ?? ... ja na TL-1000S spędziłem 2 sezony (na godnego TLR-a ciągle poluję) i owszem seria z początków produkcji ma sporo więcej problemów niż zawieszenie, choćby hamulce czy szklanki które pękają jak i kiedy chcą. Ale mit o tym że prowadzi się tak czy srak wynika głównie z kierowców a nie motocykla i jest tak samo fajny jak to że XX nie nadaje się to latania na kolanie
Odnośnie modów... rób chłopie i wyznaczaj jakieś nowe tory dla modyfikujących

sam się właśnie bawię z pszczołą

-
belkot
- klepacz

- Posty: 749
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Post
autor: belkot » śr 25 lut 2015, 11:23
Wtrace sie do offtopa. Punkt widzenia zalezy od punktu siedzienia. Jak ktos nie jezdzil prawdziwymi przecinakami to wydaje mu sie ze ma motocykl sportowy idealnie nadajacy sie na tor. A prawda jest inna. POjezdzijcie rok gsxr lub r1 a pozniej wsiadzie na wasze motocykle. Poczujecie jaki mieciutki jest motocykl. Jak ktos chce miec motocykl uniwersalny to dobrze wybieracie. Na tor to zupelnie inna bajka. No chyba ze jezdzimy na torze rekreacyjnie i cieszymy sie z kazdego kolana. VFR RC36 ma korzenie sportowe ale standardy 20 lat temu a teraz sa inne i rowniez uwazam ze na tor sa lepsze motocykle i nie musi byc V-ka.
Jest jeszcze jedna kwestia, autora watku ktory chce stworzyc motocykl niepowtarzalny ktory bedzie poprawnie sie zachowywal i chwala mu za to ze mu sie chce bo tak powstaja fajne perelki.
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » śr 25 lut 2015, 18:35
SALWA pisze:kubatron2 pisze:no SALWA ....motki typu Tl ze swoim zawieszeniem zwłaszcza tylnim najają sie na tor jak intruder 750 do stuntu ......a vfr nie wypadła sroce z pod ogona tylko własnie ze sportu sie wywodzi
Jeździłeś czy teoretyzujesz z artykułów ?? ... ja na TL-1000S spędziłem 2 sezony (na godnego TLR-a ciągle poluję) i owszem seria z początków produkcji ma sporo więcej problemów niż zawieszenie, choćby hamulce czy szklanki które pękają jak i kiedy chcą. Ale mit o tym że prowadzi się tak czy srak wynika głównie z kierowców a nie motocykla i jest tak samo fajny jak to że XX nie nadaje się to latania na kolanie
Odnośnie modów... rób chłopie i wyznaczaj jakieś nowe tory dla modyfikujących

sam się właśnie bawię z pszczołą

to kuz oficjalna opinia specjalistów z branży motocyklowej a wada tego modelu była nie raz opisywana w prasie branżowej a kontakt z tl miałem i z miłymi odczuciami wspominam silnik ale zawieszenie juz nie koniecznie.
-
dzi-es
- pisarz

- Posty: 353
- Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:26
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: dzi-es » wt 03 mar 2015, 18:33
belkot pisze:Wtrace sie do offtopa. Punkt widzenia zalezy od punktu siedzienia. Jak ktos nie jezdzil prawdziwymi przecinakami to wydaje mu sie ze ma motocykl sportowy idealnie nadajacy sie na tor. A prawda jest inna. POjezdzijcie rok gsxr lub r1 a pozniej wsiadzie na wasze motocykle. Poczujecie jaki mieciutki jest motocykl. Jak ktos chce miec motocykl uniwersalny to dobrze wybieracie. Na tor to zupelnie inna bajka. No chyba ze jezdzimy na torze rekreacyjnie i cieszymy sie z kazdego kolana. VFR RC36 ma korzenie sportowe ale standardy 20 lat temu a teraz sa inne i rowniez uwazam ze na tor sa lepsze motocykle i nie musi byc V-ka.
Jest jeszcze jedna kwestia, autora watku ktory chce stworzyc motocykl niepowtarzalny ktory bedzie poprawnie sie zachowywal i chwala mu za to ze mu sie chce bo tak powstaja fajne perelki.
Mysle, że tu chodzi o dodanie troche sportowego charakteru, nie typowego przecinaka na tor... btw.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 6531_o.jpg
NIE, TO NIE DUCATI

-
zaz
- zadomowiony

- Posty: 57
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 22:53
- Imię: zaz
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: zaz » wt 03 mar 2015, 20:48
Jeździłem swoją RC46 na torze w tamtym roku mam także USD z przodu od 9 i amoś tył z 900RR i lata spoko na kolano to nie problem zejść tylko trzeba pamiętać o jeden rzeczy, zaliczyłem glebę bo zahaczyłem wystającym ze bocznej "prętem" do otwierania. Wszystko zostało na crashpadach ale warto o tym pamiętać jeśli chcemy tak nisko schodzić. I tak nigdy nie otwierałem nim stopki więc żadna strata

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości