Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » sob 15 sie 2009, 08:29
witam,jako że ostatnio przychodza mi do głowy rózne pomysły co do mojej VFR

to mysle aby zapodac sobie osłony rak,handbary cos w stylu motocykli crosowych np.takie
http://moto.allegro.pl/item714683601_os ... aniej.html
teraz cieakwi mnie czy dało by rade to zamocowac na naszej kierwonicy i czy nie byłoby problemu ze skrecaniem,jak by to wygladłą to jest kwestia gustu,os strony praktycznej komfort jazdy podejrzewam że by sie poprawił zwłaszcza w chłodne dni plus ciepłe manety do tego i jest git.co o tym myslicie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
Szozdul
- pisarz

- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Post
autor: Szozdul » sob 15 sie 2009, 10:31
Mi to się takie cuda nei podobają, to nie cross

a w VFR przeciez jest tak dobrze wyprofilowana aerodynamika ze nie dmucha Ci na ręce oczywiscie powyżej 120

-
orzyl
- klepacz

- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: orzyl » sob 15 sie 2009, 10:55
jak kto woli.... nie odbierz tego jako krytykę, ale moim zdaniem to nie pasuje.... bo oczywiscie zalozyc mozna i napewno jakos sie da. ale rownie dobrze mozna motór zabudować, zrobić mu dach.....
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
-
3dziestek
- zadomowiony

- Posty: 52
- Rejestracja: pt 11 lip 2008, 11:13
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: 3dziestek » sob 15 sie 2009, 12:29
oczywiście jeśli zdejmiesz przednią owiewkę załorzysz centralną lampę od horneta to oczywiście tak handbary weją bo z owiewką fabryczną to raczej marne szanse na skręcenie kierownicy coćby o 15 stopni. Już próbowałem taki tuning i trzeba ściągać cały przód ze stelażem.
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » ndz 16 sie 2009, 08:04
witam,dam sobie spokój z tym pomysłem,jak tak wczoraj popatryzłem na kiere to faktycznie cięzko jest cos tam wcisnąć.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości