Strona 1 z 1
Wskaźniki paliwa i temperatury
: pn 10 sie 2009, 02:44
autor: Vermilion
Mam taki problem, nie wiem czy dobry dział, bo nie wiem do końca na jakiej zasadzie te wskaźniki działają, ale mam z nimi pewien problem. Otóż wskaźnik benzyny pokazuje sobie ile chce, raz tak raz inaczej. Jak mam mniej niż pół baku to nie pokazuje wcale. Wskaźnik temperatury po odpaleniu motocykla leży, dopiero jak dostanie wyższą temperaturę to się rusza, ale nawet bardzo ciepły do połowy nie dochodzi.
Gdyby to był tylko wskaźnik paliwa to obstawiałbym pływaczek w baku, ale skoro te zegary mają chyba wspólną elektrykę to obstawiam coś w niej. Jakieś pomysły? Co mam sprawdzić?
: pn 10 sie 2009, 09:10
autor: szatan
Zasniedziałe styki
: pn 10 sie 2009, 10:50
autor: Vermilion
Chodzi ci o styki przy samym aparacie kierującym licznikami czy może gdzieś "wewnątrz" całej instalacji motocykla? Wolę zapytać bo rozbierać teraz całe moto to kupa roboty, a rozbiorę i nie będę wiedział gdzie szukać

: pn 10 sie 2009, 14:06
autor: szatan
po nitce do kłebka a najlepiej z manualem w ręku , nie wiem jak jest w twojej vfr bo nie miałem ale w 800 czujnik temp jest pod bakiem i filtrem powietrza wiec rozbierania do pieruna
najpierw obadaj sobie styki (kostki) w zegarach i okolicach a potem pod bakiem jak nie pomoze , z tego co widze vfr masz kilka dni wiec nie wiesz jakie zycie miała przed zakupem , moze stała sobie w wilgotnym zakamarku i pieknie sniedziały wszelkie styki
Styki na kostkach "podrap" srubokretem albo papierem sciernym i rozegnij zeby ciasno wchodziły
: pn 10 sie 2009, 16:24
autor: Ketchup
jeżeli motocykl jest z Anglii - proponuję od razu sprawdzić połączenia zegary - wiązka elektryczna - patrz wtyki, oraz śrubełki (3 sztuki na wskaźnik) mocujące te wskaźniki - przerabiałem ten temat w tym roku z motocyklem forumowicza
pozdro
: pn 10 sie 2009, 16:29
autor: Vermilion
Jest z Anglii. Tzn był w Anglii 2 lata temu. Zrobię jak każecie

Re: Wskaźniki paliwa i temperatury
: pn 19 sie 2013, 18:35
autor: Revolut
Pomogło?
Ostatnio zauważyłem, że coś się dzieje z wskaźnikiem poziomu paliwa.
Podczas jazdy przekłamuje na plus, tzn gdy powinny zostać 2 kreski to mam 5. Ale gdy zgaszę na chwilę motocykl i po chwili odpalę, to wtedy wskaźnik pokazuje prawidłowe 2 kreski, jednak stopniowo podczas jazdy poziom wzrasta do 5ciu.
Tak więc jeśli wyjadę mając pełen bak, to po 150km, gdzie powinny być ok 4 kreski, wciąż mam 7-8 kresek, dopiero później spada o jedną. Gdy mam już rezerwę, wtedy wskaźnik pokazuje 3-4 kreski. Jednak gdy np pójdę do sklepu, to po powrocie wskazanie jest prawidłowe, a potem podczas jazdy dalej stopniowo zawyża.