Chyba już wiem, mam angielska instrukcje niewielka, na rysunkach poniżej skany z niej.
Znalazłem na necie instrukcje ze starego patrol lina
http://yahoo.riders.pl/alarm/
rysunki ogolne sa chyba takie same kolory przewodów również.
w polskim tłumaczeniu do poprzedniej wersji patrola jest napisane:
okablowanie ogólne:
1-"polaczyc przewód CZARNY z masa poprzez zacisk ujemny aku".. to proste
2-"polaczyc przewód BIAŁY z plusem pod kluczykiem"... domyslam się że plus pod kluczykiem to na zdjeciu ze schematem przewod instalacji w kolorze RED idacy od plusa aku poprzez main fuse 30A do stacyjki i mam się tym biały podpiąć gdzieś koło stacyjki.
3-"polaczyc przewd BRAZOWY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow lewych pojazdu, zaleca sie wstawienie miedzy te dwa przewody bezpiecznika topikowego 5A"
Zatem brazowy powinienem podpiac do kabla pomaranczowego w instalacji motóra, na schemacie tez wkolorze pomaranczowym, tylko czy moge go podpiac zaraz przy ktryms z kierunkowskazow czy mam go wpiac zanim pomaranczowy sie rozgalezi na przod i tyl motocykla?
4-"polaczy przewod BRAZOWO/BIALY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow prawych bla bla bezpiecznik 5A jak wyzej"
zatem brazowo-bialy podpinam do jasnoniebieskiego w instalacji motocykla i pytanie jak wyzej, gdziekolwiek czy przed rozgalezieniem?
5- podlaczy zabezpieczenie obwodowe siodelka

lub bagaznikow z przewodem szarym
(w instrukcji mojej oryginalnej od nowej wersji patrola pisze DO NOT CONNECT)
wiec nie wiem czy moge podpiac ten czujnik a jesli tak to jak mam to zrobic
i teraz najlepsza czesc tlumaczenia:
Zidentyfikowac w pojezdzie przewód, ktorego przerwanie blokuje silnik z pozostawieniem dwoch fragmentow przewodu: jeden wyprowadzony z kostki kluczyka zaplonu i drugi wyprowadzony z silnika
-fragment wyprowadzony z kostki kluczyka polaczyc z przewodem BIAŁO/CZARNYM
-fragment wyprowadzony z silnika polaczyc z przewodem ZIELONO/CZARNYM alarmu
wynik intensywnego myslenia doprowadzil mnie do wniosku że powinienem przeciac kabel czarno/czerwony w instalacji motonga wychodzacy ze stacyjki w strone skrzynki z bezpiecznikami i tam szeregowo wpiac ten alarm... ale tego wlasnie nie jestem pewny bo ten czerwono czarny kabel to idzie nie tylko na bezpieczniki rozruchu silnika ale tez na lampy podswietlenie zegarow itp.
schemat z kolorami i instrukcja poniżej: