alarm PATROL LINE Hps 447A instrukcja potrzebna

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

alarm PATROL LINE Hps 447A instrukcja potrzebna

Post autor: Shoov » pn 09 lut 2009, 18:05

Szuakm instrukcji (polskiej najlepiej) do Hps 477A tego co sprzedają w intermotos, albo kogoś kto go montował ten alarm i powie mi jak to zrobić :biggrin

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pn 09 lut 2009, 19:37

A nie masz do tego żadnych kwitów? Nawet w pogańskim narzeczu?
Kurka, zakładałem kiedyś tego patrola ale to było wieki temu i wiele nie pamiętam.

Mam po włosku jakbyś chciał...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » wt 10 lut 2009, 09:16

Chyba już wiem, mam angielska instrukcje niewielka, na rysunkach poniżej skany z niej.
Znalazłem na necie instrukcje ze starego patrol lina http://yahoo.riders.pl/alarm/
rysunki ogolne sa chyba takie same kolory przewodów również.
w polskim tłumaczeniu do poprzedniej wersji patrola jest napisane:
okablowanie ogólne:

1-"polaczyc przewód CZARNY z masa poprzez zacisk ujemny aku".. to proste

2-"polaczyc przewód BIAŁY z plusem pod kluczykiem"... domyslam się że plus pod kluczykiem to na zdjeciu ze schematem przewod instalacji w kolorze RED idacy od plusa aku poprzez main fuse 30A do stacyjki i mam się tym biały podpiąć gdzieś koło stacyjki.

3-"polaczyc przewd BRAZOWY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow lewych pojazdu, zaleca sie wstawienie miedzy te dwa przewody bezpiecznika topikowego 5A"
Zatem brazowy powinienem podpiac do kabla pomaranczowego w instalacji motóra, na schemacie tez wkolorze pomaranczowym, tylko czy moge go podpiac zaraz przy ktryms z kierunkowskazow czy mam go wpiac zanim pomaranczowy sie rozgalezi na przod i tyl motocykla?

4-"polaczy przewod BRAZOWO/BIALY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow prawych bla bla bezpiecznik 5A jak wyzej"
zatem brazowo-bialy podpinam do jasnoniebieskiego w instalacji motocykla i pytanie jak wyzej, gdziekolwiek czy przed rozgalezieniem?

5- podlaczy zabezpieczenie obwodowe siodelka :lol: lub bagaznikow z przewodem szarym
(w instrukcji mojej oryginalnej od nowej wersji patrola pisze DO NOT CONNECT)
wiec nie wiem czy moge podpiac ten czujnik a jesli tak to jak mam to zrobic ;-)

i teraz najlepsza czesc tlumaczenia:

Zidentyfikowac w pojezdzie przewód, ktorego przerwanie blokuje silnik z pozostawieniem dwoch fragmentow przewodu: jeden wyprowadzony z kostki kluczyka zaplonu i drugi wyprowadzony z silnika
-fragment wyprowadzony z kostki kluczyka polaczyc z przewodem BIAŁO/CZARNYM
-fragment wyprowadzony z silnika polaczyc z przewodem ZIELONO/CZARNYM alarmu

wynik intensywnego myslenia doprowadzil mnie do wniosku że powinienem przeciac kabel czarno/czerwony w instalacji motonga wychodzacy ze stacyjki w strone skrzynki z bezpiecznikami i tam szeregowo wpiac ten alarm... ale tego wlasnie nie jestem pewny bo ten czerwono czarny kabel to idzie nie tylko na bezpieczniki rozruchu silnika ale tez na lampy podswietlenie zegarow itp.

schemat z kolorami i instrukcja poniżej:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 10 lut 2009, 10:06

wynik intensywnego myslenia doprowadzil mnie do wniosku że powinienem przeciac kabel czarno/czerwony w instalacji motonga wychodzacy ze stacyjki w strone skrzynki z bezpiecznikami i tam szeregowo wpiac ten alarm... ale tego wlasnie nie jestem pewny bo ten czerwono czarny kabel to idzie nie tylko na bezpieczniki rozruchu silnika ale tez na lampy podswietlenie zegarow
Są lepsze miejsca, ale to na PW jeśli już... 8)
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » wt 10 lut 2009, 10:19

a zapomnialem jeszcze ze czerowny kabelek od alarmu trzeba zapiac do + na aku

Yaco ale koncepcja technicznie jest sluszna tak ?

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 10 lut 2009, 10:23

Właśnie smaruję Ci szczegóły na PW
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » wt 10 lut 2009, 19:17

Oks dzieki. Będe miał wiecej czasu troche to to podepne wszystko.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości