
alarm PATROL LINE Hps 447A instrukcja potrzebna
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
alarm PATROL LINE Hps 447A instrukcja potrzebna
Szuakm instrukcji (polskiej najlepiej) do Hps 477A tego co sprzedają w intermotos, albo kogoś kto go montował ten alarm i powie mi jak to zrobić 

- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chyba już wiem, mam angielska instrukcje niewielka, na rysunkach poniżej skany z niej.
Znalazłem na necie instrukcje ze starego patrol lina http://yahoo.riders.pl/alarm/
rysunki ogolne sa chyba takie same kolory przewodów również.
w polskim tłumaczeniu do poprzedniej wersji patrola jest napisane:
okablowanie ogólne:
1-"polaczyc przewód CZARNY z masa poprzez zacisk ujemny aku".. to proste
2-"polaczyc przewód BIAŁY z plusem pod kluczykiem"... domyslam się że plus pod kluczykiem to na zdjeciu ze schematem przewod instalacji w kolorze RED idacy od plusa aku poprzez main fuse 30A do stacyjki i mam się tym biały podpiąć gdzieś koło stacyjki.
3-"polaczyc przewd BRAZOWY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow lewych pojazdu, zaleca sie wstawienie miedzy te dwa przewody bezpiecznika topikowego 5A"
Zatem brazowy powinienem podpiac do kabla pomaranczowego w instalacji motóra, na schemacie tez wkolorze pomaranczowym, tylko czy moge go podpiac zaraz przy ktryms z kierunkowskazow czy mam go wpiac zanim pomaranczowy sie rozgalezi na przod i tyl motocykla?
4-"polaczy przewod BRAZOWO/BIALY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow prawych bla bla bezpiecznik 5A jak wyzej"
zatem brazowo-bialy podpinam do jasnoniebieskiego w instalacji motocykla i pytanie jak wyzej, gdziekolwiek czy przed rozgalezieniem?
5- podlaczy zabezpieczenie obwodowe siodelka
lub bagaznikow z przewodem szarym
(w instrukcji mojej oryginalnej od nowej wersji patrola pisze DO NOT CONNECT)
wiec nie wiem czy moge podpiac ten czujnik a jesli tak to jak mam to zrobic
i teraz najlepsza czesc tlumaczenia:
Zidentyfikowac w pojezdzie przewód, ktorego przerwanie blokuje silnik z pozostawieniem dwoch fragmentow przewodu: jeden wyprowadzony z kostki kluczyka zaplonu i drugi wyprowadzony z silnika
-fragment wyprowadzony z kostki kluczyka polaczyc z przewodem BIAŁO/CZARNYM
-fragment wyprowadzony z silnika polaczyc z przewodem ZIELONO/CZARNYM alarmu
wynik intensywnego myslenia doprowadzil mnie do wniosku że powinienem przeciac kabel czarno/czerwony w instalacji motonga wychodzacy ze stacyjki w strone skrzynki z bezpiecznikami i tam szeregowo wpiac ten alarm... ale tego wlasnie nie jestem pewny bo ten czerwono czarny kabel to idzie nie tylko na bezpieczniki rozruchu silnika ale tez na lampy podswietlenie zegarow itp.
schemat z kolorami i instrukcja poniżej:
Znalazłem na necie instrukcje ze starego patrol lina http://yahoo.riders.pl/alarm/
rysunki ogolne sa chyba takie same kolory przewodów również.
w polskim tłumaczeniu do poprzedniej wersji patrola jest napisane:
okablowanie ogólne:
1-"polaczyc przewód CZARNY z masa poprzez zacisk ujemny aku".. to proste
2-"polaczyc przewód BIAŁY z plusem pod kluczykiem"... domyslam się że plus pod kluczykiem to na zdjeciu ze schematem przewod instalacji w kolorze RED idacy od plusa aku poprzez main fuse 30A do stacyjki i mam się tym biały podpiąć gdzieś koło stacyjki.
3-"polaczyc przewd BRAZOWY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow lewych pojazdu, zaleca sie wstawienie miedzy te dwa przewody bezpiecznika topikowego 5A"
Zatem brazowy powinienem podpiac do kabla pomaranczowego w instalacji motóra, na schemacie tez wkolorze pomaranczowym, tylko czy moge go podpiac zaraz przy ktryms z kierunkowskazow czy mam go wpiac zanim pomaranczowy sie rozgalezi na przod i tyl motocykla?
4-"polaczy przewod BRAZOWO/BIALY z przewodem doprowadzajacym plus do lamp kierunkowskazow prawych bla bla bezpiecznik 5A jak wyzej"
zatem brazowo-bialy podpinam do jasnoniebieskiego w instalacji motocykla i pytanie jak wyzej, gdziekolwiek czy przed rozgalezieniem?
5- podlaczy zabezpieczenie obwodowe siodelka

(w instrukcji mojej oryginalnej od nowej wersji patrola pisze DO NOT CONNECT)
wiec nie wiem czy moge podpiac ten czujnik a jesli tak to jak mam to zrobic

i teraz najlepsza czesc tlumaczenia:
Zidentyfikowac w pojezdzie przewód, ktorego przerwanie blokuje silnik z pozostawieniem dwoch fragmentow przewodu: jeden wyprowadzony z kostki kluczyka zaplonu i drugi wyprowadzony z silnika
-fragment wyprowadzony z kostki kluczyka polaczyc z przewodem BIAŁO/CZARNYM
-fragment wyprowadzony z silnika polaczyc z przewodem ZIELONO/CZARNYM alarmu
wynik intensywnego myslenia doprowadzil mnie do wniosku że powinienem przeciac kabel czarno/czerwony w instalacji motonga wychodzacy ze stacyjki w strone skrzynki z bezpiecznikami i tam szeregowo wpiac ten alarm... ale tego wlasnie nie jestem pewny bo ten czerwono czarny kabel to idzie nie tylko na bezpieczniki rozruchu silnika ale tez na lampy podswietlenie zegarow itp.
schemat z kolorami i instrukcja poniżej:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Są lepsze miejsca, ale to na PW jeśli już...wynik intensywnego myslenia doprowadzil mnie do wniosku że powinienem przeciac kabel czarno/czerwony w instalacji motonga wychodzacy ze stacyjki w strone skrzynki z bezpiecznikami i tam szeregowo wpiac ten alarm... ale tego wlasnie nie jestem pewny bo ten czerwono czarny kabel to idzie nie tylko na bezpieczniki rozruchu silnika ale tez na lampy podswietlenie zegarow

Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości