kręci i przerywa

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
pAF
teksciarz
teksciarz
Imię: Paweł
Kontakt:

kręci i przerywa

Post autor: pAF » wt 19 sie 2008, 11:38

Vitajcie,
Mam tak:
odpalam i na moment jakby przestawał kręcić po czym "dokręca" i odpala (przerywa na tak krótko, że nawet nie zdejmę palca z rozrusznika). Z samym odpalaniem nie ma problemu. Dzieje się tak nie zawsze i bez względu na temperaturę. Po czymś takim skasowany zegarek i liczniki dzienne...

jestem zielony, będę wdzięczny za pomoc :???:

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie

Post autor: C_L_K » wt 19 sie 2008, 11:45

Kasowanie zegarka i licznika dziennego raczej jednoznacznie wskazuje na akumulator. Sprawdź czy jest naładowany. Jeśli aku jest stare i nie trzyma pojemności to nawet po naładowaniu przy pierwszej próbie zaraz sie ponownie rozładuje. Jeśli podładowanie Twojego nic nie da pożycz od kogoś na 100% sprawny i spróbuj.

Awatar użytkownika
pAF
teksciarz
teksciarz
Kontakt:

Post autor: pAF » wt 19 sie 2008, 13:47

dzięki - najprostsze rozwiązanie może być najlepsze, bo aku stare jak świat... :oops:

Gienio
klepacz
klepacz
Imię: Grzegorz
Kontakt:

Post autor: Gienio » wt 19 sie 2008, 15:39

to pewnie bedzie aku, u mnie na starym aku tez raz krecil dobrze raz ciezko no i kasowal zegarek i licznik, po wymianie na nowy za kazdym razem kreci elegancko

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Imię: PIOTR

Post autor: PETER » wt 19 sie 2008, 21:57

jak aku to powimien coraz słabiej krecic ,aleróżnie bywa sprawdz jeszcze przed zakupem aku dokręcenie klem do akumulatora do masy moto i do głównego włacznika do niego dochodzi +klema od aku
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
pAF
teksciarz
teksciarz
Kontakt:

Post autor: pAF » śr 20 sie 2008, 10:10

PETER pisze:jak aku to powimien coraz słabiej krecic
tego objawu nie ma, ale sprawdze dopiero po lykendzie, dzieki!

david117