Nie dzialajacy licznik
- Piszol
- klepacz
- Posty: 655
- Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Nie dzialajacy licznik
Jak w temacie - po przygodzie ze spalonym regulatorem, modułem i przerywaczem tez przestal licznik pokazywac predkośc i ilość przyjechanych kilometrów.
No i nie wiem do końca czy cuś upaliło przy tej akcji czy poprostu jak rozgrzebałem Hanke to moze cos rozłączyłem nieswiadomie.
Od czego zacząć, gdzie szukać problemu, będe wdzięczny równiez za opis działania licznika to może sam cos wydedukuje.
No i nie wiem do końca czy cuś upaliło przy tej akcji czy poprostu jak rozgrzebałem Hanke to moze cos rozłączyłem nieswiadomie.
Od czego zacząć, gdzie szukać problemu, będe wdzięczny równiez za opis działania licznika to może sam cos wydedukuje.
Ostatnio zmieniony pn 10 mar 2008, 08:42 przez Piszol, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Piszol,
1.bezpiecznik sprawdź
2.ścieszki
3.z lewej stony dochodzi taki mechanizm odkręcany za pomocą dwóch śrub.
Jak go ściągniesz to masz tam taki plastikowy element -może by przekręcony to nic nowego.
Kilku kolegów meldowało o takim problemie.
Ja też miałem taką przygodę.
Poxilina - czyni cuda.
1.bezpiecznik sprawdź
2.ścieszki
3.z lewej stony dochodzi taki mechanizm odkręcany za pomocą dwóch śrub.
Jak go ściągniesz to masz tam taki plastikowy element -może by przekręcony to nic nowego.
Kilku kolegów meldowało o takim problemie.
Ja też miałem taką przygodę.
Poxilina - czyni cuda.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
info jest przekazywane od "czujnika prędkości" (w dosłownym tłumaczeniu), przewodem bezpośrednio do licznika, idą tam też "+" i "-", więc jak ci padł regler to i może licznik dostał w torbę.
Tak jak pisał Wasyl, jest on przy "pokrywie" zębatki przykręcany na 2 śrubki
pzdr
Tak jak pisał Wasyl, jest on przy "pokrywie" zębatki przykręcany na 2 śrubki
pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Piszol
- klepacz
- Posty: 655
- Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Dojrzałem chyba do tego żeby w końcu dowiedzieć się z jakimi prędkościami jeżdżę i wziąłem się za licznik
Sprawdziłem styki, ścieżki wytrawiane w liczniku gdzie miałem podejrzenie że może być coś nie halo poprawiłem "lakierem grafitowym" i został jedynie czujnik prędkości TDK który zakupczyłem od forumowicza i po wymianie dalej nic
I teraz moje pytanie czy jak wymieniałem regulator trochę mniej oryginalny czy idzie od niego zasilanie jakieś na licznik moze czegoś nie podpiąłem ?!?
Drugie pytanie i prośba czy może mi ktoś sprawdzić (powiedzieć) czy po przekręceniu zapłonu czy jest prąd na pierwszej złączce od czujnika tej koło modułu zapłonowego.
Może po prostu nie ma prądu na liczniku - chyba ze czarny scenariusz i padł mi licznik.

Sprawdziłem styki, ścieżki wytrawiane w liczniku gdzie miałem podejrzenie że może być coś nie halo poprawiłem "lakierem grafitowym" i został jedynie czujnik prędkości TDK który zakupczyłem od forumowicza i po wymianie dalej nic

I teraz moje pytanie czy jak wymieniałem regulator trochę mniej oryginalny czy idzie od niego zasilanie jakieś na licznik moze czegoś nie podpiąłem ?!?
Ketchup pisze:idą tam też "+" i "-", więc jak ci padł regler to i może licznik dostał w torbę.
Drugie pytanie i prośba czy może mi ktoś sprawdzić (powiedzieć) czy po przekręceniu zapłonu czy jest prąd na pierwszej złączce od czujnika tej koło modułu zapłonowego.
Może po prostu nie ma prądu na liczniku - chyba ze czarny scenariusz i padł mi licznik.
Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
Jestem świeżo po zakupie zegarów z walniętym prędkościomierzem, sprzedający zdiagnozował usterkę, więc było mi łatwiej i po prostu wymieniłem płytkę pod prędkościomierzem - na fotce widać przyjarane oporniki po uszkodzeniu regulatora.
Sprawdź to u siebie
pozdro
Sprawdź to u siebie
pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
do garażu to się nie wybieram
, ale czytając schemat będzie tak:
P - różowy - sygnał do licznika;
G - zielony - masa, czyli minus, cały czas;
Bl - czarny - plus po przekręceniu stacyjki.
pozdro

P - różowy - sygnał do licznika;
G - zielony - masa, czyli minus, cały czas;
Bl - czarny - plus po przekręceniu stacyjki.
odp - tak będziePiszol pisze:Miał bym jeszcze prośbą jak by Ci się chciało sprawdzić czy na tej wtyczce pierwszej za czujnikiem po włączeniu zapłonu czy jest prąd - będe wdzięczny.
pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- Piszol
- klepacz
- Posty: 655
- Rejestracja: ndz 22 kwie 2007, 10:35
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Ketchup pisze: P - różowy - sygnał do licznika;
G - zielony - masa, czyli minus, cały czas;
Bl - czarny - plus po przekręceniu stacyjki.
O to właśnie mi chodziło ja na kostce na czarnym nie mam nic czyli wygląda na to że moze tylko zasilania nie mam

Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny.
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
napięcie idzie tam z bezpiecznika 10A - kontrolka luzu, ciśnienie oleju, stopka boczna, wskaźnik temperatury itdPiszol pisze:Ketchup pisze: P - różowy - sygnał do licznika;
G - zielony - masa, czyli minus, cały czas;
Bl - czarny - plus po przekręceniu stacyjki.
O to właśnie mi chodziło ja na kostce na czarnym nie mam nic czyli wygląda na to że moze tylko zasilania nie mam
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości