Upewnijcie mnie proszę, że dobrze rozumuję.
Wczoraj motocykl odmówił mi posłuszeństwa. Zabrakło prądu

Maksymalne napięcie ładowania jakie daje (przy zgaszonych światłach i 5000obr/min) to 13,2V. Przy zaświeconych 12,5V.
Sprawdziłem cewki statora i tak:
-do masy żaden nie ma przebicia
-między sobą mają 0,3Ohma (serwisówka podaje 0,1-1 Ohm) czyli w normie
-napięcie osiągane miedzy cewkami to ok 19V na wolnych obrotach i nawet ponad 100V jak podkręcę ponad 6000obr/min
-połączenie kostki z masą bez zarzutu
Czyli regler do wymiany ( w czerwcu wymieniłem na rodzimego producenta i od tego czasu potrafił mi poszarpywać). Kupiłem od jednego z Was regler z VTECa z pięcioma przewodami na wyjściu (mój ma tyle samo).
Chciałbym się jednak zabezpieczyć przed ponownym zjaraniem reglera montując wentylatorek z PCta. Czy mogę go podłączyć do tego piątego przewodu? To jest plus podawany ze stacyjki jako próbkowanie napięcia w instalacji (informacja dla reglera). Może w jakiś sposób zakłócać to próbkowanie? Czy może lepiej poszukać innego miejsca do wpięcia się z plusem? A jak już pytam, to powiedzcie gdzie się można podpiąć z plusem podawanym po przekręceniu stacyjki (na stałe) z ładowarką nawigacji? Garmin daje swoje ładowarki i chciałbym to wykorzystać.
Wybaczcie długie wypociny.
Robert