Sonda lambda - test ,a moze cos inengo - duze spalanie w 800
: wt 03 cze 2014, 15:19
witam
Moto w zime mialo pelny serwis , zawory , filtry , olej , swiece , wyciagany byl uklad wtryskowy bo usuwana byla nieszczelnosc na chlodzeniu miedzy cylindrami czy glowicami - serwis robil kolega mechanik motocyklowy w swoim serwisie gdzie od 4 lat serwisuje VFR ke . Problem jest taki, ze motocykl ma za duze spalanie o ok 2 litry , zazwyczaj miescilem sie w 7 przy normalnej dynamicznej jezdzie i 5 przy muleniu 100 km/h , na ta chwile normalna jazda 9 - 10 , mulenie 7 L ...a ze sporo latam to i kasa ucieka , dlatego szukam co jest nie teges . Wiem ze jak lambda ma problemy, to spalanie moze byc duze . Kontrolka FI nie swieci sie po "napompowaniu" wtryskow pompą paliwa , zuwazylem ze czasami sie deliaktnie zalewa przy gaszeniu , bo musze dluzej krecic aby zaskoczyla - reszta bez uwag. Jakies pomysly gdzie szukac ?
przelot 137 tys
Moto w zime mialo pelny serwis , zawory , filtry , olej , swiece , wyciagany byl uklad wtryskowy bo usuwana byla nieszczelnosc na chlodzeniu miedzy cylindrami czy glowicami - serwis robil kolega mechanik motocyklowy w swoim serwisie gdzie od 4 lat serwisuje VFR ke . Problem jest taki, ze motocykl ma za duze spalanie o ok 2 litry , zazwyczaj miescilem sie w 7 przy normalnej dynamicznej jezdzie i 5 przy muleniu 100 km/h , na ta chwile normalna jazda 9 - 10 , mulenie 7 L ...a ze sporo latam to i kasa ucieka , dlatego szukam co jest nie teges . Wiem ze jak lambda ma problemy, to spalanie moze byc duze . Kontrolka FI nie swieci sie po "napompowaniu" wtryskow pompą paliwa , zuwazylem ze czasami sie deliaktnie zalewa przy gaszeniu , bo musze dluzej krecic aby zaskoczyla - reszta bez uwag. Jakies pomysly gdzie szukac ?
przelot 137 tys