Strona 1 z 1

VFR 800 Fi STAN LICZNIKA

: pt 29 kwie 2011, 19:43
autor: motoedekVFR
Witam, mam pytanie dotyczące przebiegu ww modelu vfr-ki czy jest możliwość, że stan licznika nie jest oryginalny tzn. że ktoś go cofnął czy raczej ciężki temat z tym cofaniem licznika? Ponieważ w vfr-ce, która ma 10 lat przebieg około 30 tys. km to raczej podejrzana sprawa.

: pt 29 kwie 2011, 19:49
autor: kiciol
Nie ma rzeczy nie możliwych ;-) Dla byle handlarza to żaden problem. Trza sie skupić na oględzinach i stopniu zużycia poszczególnych elementów, ponieważ licznik raczej prawdy Ci nie powie.

: pt 29 kwie 2011, 20:03
autor: michał RC 46
Ja przy oględzinach patrze na ogólny stan motocykla, i to w zasadzie od razu mówi czy jest to moto które ma 30 tyś, czy dobrze ponad 80 tyś. Także nie patrz na licznik i rocznik tylko na wizerunek całego moto ;)

: pt 29 kwie 2011, 20:06
autor: kiki
w starszych VFr licznik jest do 99999 i jak ma 30 kkm to moze juz miec 130 lub 230 kkm :biggrin

: pt 29 kwie 2011, 22:36
autor: slimak
motoedekVFR, nie przejmuj się 30 czy 80 tys w VFR żadna różnica

: sob 30 kwie 2011, 20:22
autor: Arnold
Najszybciej chyba poznać po tarczach hamulcowych. Po około 60 k km powinny się zbliżać do minimalnej grubości. Przynajmniej do tej pory moto które widziałem miały taki "współczynnik" zużycia.

: sob 30 kwie 2011, 20:33
autor: Piotrek82
Arnold pisze:Najszybciej chyba poznać po tarczach hamulcowych. Po około 60 k km powinny się zbliżać do minimalnej grubości. Przynajmniej do tej pory moto które widziałem miały taki "współczynnik" zużycia.
eee chyba trochę przeszacowałeś....z mojego doświadczenia to jakieś 100tyś da się na tarczach zrobić, no chyba że ktoś tylko w mieście albo na torze jeździ to możliwe. Poza tym zakładanie nieodpowiednich klocków też może wyjechać tarcze.

: sob 30 kwie 2011, 20:58
autor: slimak
ja mam ponad 8-tyś i ten sezon jeszcze dadza rade

: sob 30 kwie 2011, 21:44
autor: Gregory
Arnold pisze:Najszybciej chyba poznać po tarczach hamulcowych. Po około 60 k km powinny się zbliżać do minimalnej grubości. Przynajmniej do tej pory moto które widziałem miały taki "współczynnik" zużycia.
No to przegiąłeś.
Ja mam 70kkm i tarcze mają po 4,2mm, a min to 3,5mm więc spokojnie 100kkm starczają, a nawet jeszcze więcej - zależy od stylu jazdy.

motoedekVFR, 30, 80, czy 180 nie ma dużego znaczenia dla tej maszyny. Jak na razie czytałem o przebiegu (udokumentowany) 430tyś bez remontu - więc .... :evil nic tylko latać :mrgreen:

: sob 30 kwie 2011, 21:50
autor: Arnold
:disagree W sumie macie rację. Tylko ile, w takim razie, moja ma przebiegu??? :mrgreen:

: pn 02 maja 2011, 22:55
autor: DeVeDe
Wracajac do tematu.. nie ma mozliwosci zeby sprawdzic org. stan licznika... jezeli licznik jest cyfrowy to podpinasz lapka z interfejsem i ustawiasz sobie jaki przebieg chcesz... na analogowym liczniku pewnie sprawdzila by sie metoda z samochodow... Rownie dobrze zegary moglby by byc zmienione.... po prostu nie da sie sprawdzic ;) Dlatego patrzy sie ogolnie na sprzet.