Chłodzenie Regulatora napięcia

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » pt 26 sty 2007, 16:33

SOWA pisze:Daj swój reglerek Rommiemu, podłączy sobie oba i średnią będzie miał akuratnią
To i chłodzenie pewnie lepsze bo na 2 sie rozłoży :mrgreen:
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » sob 03 lut 2007, 17:40

szatan pisze:wykonałem własny regulator i działa
Zapodaj jakiś schemat regulatora jaki wykonałeś?
Nie chodzi mi o stos prostownikowy Greca ale o to czym regulujesz (impulsowo, analogowo?) napięcie ładowania.

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » sob 03 lut 2007, 20:31

Dzisiaj przeczyściłem styki przy regulatorze + klemy przy akumulatorze. Po tych zabiegach ładowanie mam na poziomie 13,5 V. Przy niskich obrotach jak i przy około 3000-4000 (z obciążeniem i bez) ładowanie mam na tym samym poziomie 13,5V.
W książce napisane jest, że przy około 5000 obr. powinno być 14,0 -14,8V. Czyli moje 13,5 to jeszcze mało - trzeba będzie jeszcze przelecieć inne styki. Tak czy inaczej teraz jest lepiej niż wcześniej (11,5V) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gacek
pisarz
pisarz
Posty: 445
Rejestracja: ndz 16 lip 2006, 20:43
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Gacek » sob 03 lut 2007, 20:53

"Przelecieć" ??? :hooray
Ride or Die....

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » sob 03 lut 2007, 22:19

Gacek pisze:"Przelecieć" ???
w sęsie OCZYŚCIĆ ;-)

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » sob 03 lut 2007, 23:15

rommi pisze:Czyli moje 13,5 to jeszcze mało - trzeba będzie jeszcze przelecieć inne styki. Tak czy inaczej teraz jest lepiej niż wcześniej (11,5V)
to dziala w obie strony?? ja mam za dużo tego ładowania, jak wyczyszczete styki i klemy to spadnie napięcie ładowania??? :razz2
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 04 lut 2007, 08:16

Nie spadnie ;] chyba ze zarzucisz stygi gnojem to wtedy spadnie :razz2 , a tak na powaznie całkiem mozliwe bo jedna faza z brudnego styku moze za słabo zwierac uzwojenie do masy a regler myśleć ze jest za mało i daje max, ale raczej juz regler zdechł, w kazdym razie nadzieja jest
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » ndz 04 lut 2007, 19:40

szatan pisze:w kazdym razie nadzieja jest
dobre i to, ale pewnie wymiana mnie czeka :killer
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Gracko

Post autor: Gracko » czw 08 lut 2007, 09:35

ja mam takie pytanko , wybieram sie w czerwcu do grecji na mojej VFR ( 800 `98 r) i wszędzie słysze o tych padających regulatorach - czy jest sens kupić to urządzenie na zapas i zabrać ze sobą w trase ?? Przjechałem około 10 tyś na mojej V i nigdy do regulatora nie zaglądałem ale bardzo nie chciałbym gdzieś w środku serbii się zatrzymać przez regulator . Za wszelkie rady z góry wielkie dzięki .

Gracko
bywalec
bywalec
Posty: 24
Rejestracja: pn 05 lut 2007, 17:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorlice-Kraków
Kontakt:

Post autor: Gracko » czw 08 lut 2007, 09:36

sorki nie zalogowałem sie wcześniej
Grecja 2007

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 08 lut 2007, 09:55

Gracko pisze:czy jest sens kupić to urządzenie na zapas i zabrać ze sobą w trase ??
Jeśli masz jakieś kłopoty z regulatorem to zabierz. Jeśli nie masz ... to bedziesz miał, więc też zabierz. :mrgreen:
Powaznie, ja bym zabrał ... nigdy nie wiadomo co i jak. Chyba lepiej wydać te 200 zł niz później w trasie się martwić.

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » pt 09 lut 2007, 15:35

szatan pisze:Nie spadnie ;] , a tak na powaznie całkiem mozliwe bo jedna faza z brudnego styku moze za słabo zwierac uzwojenie do masy a regler myśleć ze jest za mało i daje max, ale raczej juz regler zdechł, w kazdym razie nadzieja jest
mialam tak w zeszłym sezonie....objawy jak przy padnietym regulatorze, rozładowany aku itd..a że to typowe w vfr, to
oczywiscie zmieniłam regulator..
po dwóch tygodniach zaczeło się dziać to samo( wtedy już byłam zła :evil:) , ktoś na forum mi doradził :pwned ,że może właśnie styki mam zaśniedziałe..przeczyściłam ładnie drucianą szczoteczką no i sprawa zalatwiona, dwa sezony przejździłam bez problemu ( odpukać - przynajmniej na jakiś czas spokój)
podejrzewam ,że poprzedni regulator też byl sprawny i 200 wyrzuciłam w błoto :mad:
Obrazek

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pt 09 lut 2007, 16:06

MadziX pisze:podejrzewam ,że poprzedni regulator też byl sprawny i 200 wyrzuciłam w błot
e tam od razu w bloto, moze jeszcze padnie :mrgreen: odpukac :smile:

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » pt 09 lut 2007, 16:07

zgrzanie styku, czy też jak piszecie zasyfienie, jest już wtórną sprawą, spowodowaną przede wszystkim przez padajacy regler jak i przewody (od altka do reglera) o zamałym przekroju ;-)

ale pewnie juz o tym wszyscy wiedzą :mrgreen:
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
MadziX
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3123
Rejestracja: pn 01 maja 2006, 22:08
Imię: Magdalena
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: MadziX » pt 09 lut 2007, 17:35

Ketchup pisze:zgrzanie styku, czy też jak piszecie zasyfienie, jest już wtórną sprawą, spowodowaną przede wszystkim przez padajacy regler :
hmm...czyli może wymiana tego regulatora miała jednak jakiś sens... :lol:
Gienio pisze: e tam od razu w bloto, moze jeszcze padnie :mrgreen: odpukac :smile:
tiaa...nawet nie chcę wiedzieć ile by tu policzyli za regulatorek... :eek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości