regulator nap. alternator czy cos innego?

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 29 cze 2006, 22:00

seba_VF750FR pisze:co? takiego ?
mniej-wi?cej, ale chyba wi?kszy
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » czw 29 cze 2006, 23:06

Maciek, za Twoja namowa skontaktowalem sie z Olkiem z Bielska. Podjechalem tam dzisiaj i udalo mi sie kupic oryginalny do RC46 za 250 zl, oczywiscie uzywany, z jakiegos rozbitego sprzeta. Cena 5 razy nizsza niz za nowke w salonie Hondy. Chyba warto. Mam nadzieje, ze teraz juz wszystko bedzie bez problemu. Musze tylko wykombinowac jakis lepszy sposob na odprowadzanie ciepla... Dzieki!
Wielkie dzieki rowniez pozostalym za zainteresowanie tematem. Sprobuje moj stary regularor zdemontowac i bede sie z tego doktoryzowal, moze kiedys ja bede mogl posluzyc wiedza na ten temat ;)

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » czw 29 cze 2006, 23:07

No to super ?e ju? problem rozwi?zany

Awatar użytkownika
cristo
pisarz
pisarz
Posty: 280
Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: cristo » czw 29 cze 2006, 23:10

No i dowiedzialem sie cos odnosnie tych regulatorow. Podobno wersje wtryskowe potrzebuja troche inne regulatory, wiekszej mocy. Dlatego nie bardzo da sie zastosowac regulator z 750tki do 800tki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale brzmi dosyc sensownie.

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » czw 29 cze 2006, 23:42

Jakby kto? chcia? bardziej w to wnikn?? mo?na by por?wna? moc alternator?w 750 i 800 .

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pt 30 cze 2006, 07:47

cristo pisze:No i dowiedzialem sie cos odnosnie tych regulatorow. Podobno wersje wtryskowe potrzebuja troche inne regulatory, wiekszej mocy. Dlatego nie bardzo da sie zastosowac regulator z 750tki do 800tki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale brzmi dosyc sensownie.
Hmmmm, jednak wtryski i sterownik to du?e obci??enie dla alternatora. Dobrze wiedzie
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » sob 01 lip 2006, 21:03

Super, ?e uda?o Ci si? kupic taki regler za tak? kas?. Oby s?u?y? jak najd?u?ej ;)
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » pn 10 lip 2006, 23:50

No i co?
No i HURRA!
Po to sa fora internetowe!
Nie wiedzialem- wiem. A poniewaz wlasnie dzis rano, po niedzielnym smiganiu zauwazylem, ze tez musze zmienic regulator (drobnostka: maly napis Yamaha na nim i w efekcie zagotowany akumulator) to do calej madrej dyskusji (no przeciez nie ja ostatni mam problem z regulatorem) dodam jeszcze to, co udalo mi sie ustalic szukajac na eBayu: podobno do VFR760 '90-98 i do XXa jest ten sam, a od CBRy 600 stanowczo nie pasuje. Tu jest aukcja, gdzie to dosc dokladnie opisuja:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT

dzieki i pozdro!

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » wt 11 lip 2006, 12:18

Raczej VFR z lat 90-97. Rocznik 98 to ju? RC46 i ma inny regler.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » wt 11 lip 2006, 13:41

W cbr 600 (pc19) mia?em identico regler co w RC36I
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » pt 14 lip 2006, 01:47

OK, nabylem ten Ducati Energia, polecany wczesniej, na Allegro, cena przyzwoita. Nowy aku odbieram jutro, dzis wymontowalem ten, co mi zagotowal akumulator (btw okazalo sie, ze: 1. wyglada identiko jak na fotkach z postu Seby z 2006-06-29, 17:07 z 3 strony tego watku, 2. ma logo Yamahy ale dopisek markerem, ze to do VFR750'93r) i chcialem wstawic nowy nabytek, a tu... klopot. Zamiast wtyczki - kabelki. No i nie wiem co z czym laczyc. Piec trzpieni, trzy mniejsze na gorze, dwa wieksze na dole... jakas jedyna sluszna kolejnosc zoltych kabelkow..? Ktory masa, ktory plus..? A jak zle podlacze, to spale, nie spale, wybuchnie nie wybuchnie..? Przecie to prad, do tego elektryczny!
Yaco, Maciek, Milev... trenowaliscie to juz.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pt 14 lip 2006, 12:26

Je?li chodzi o te trzy ???te, to nie ma znaczenia, dwa dolne to plus i minus i to niestety ma znaczenie... Ale nie pami?tam teraz co po kt?rej jest stronie. Poszukaj service-manula'a z tego co pami?tam tam jest rozrysowane gdzie ???te, gdze czerwony i czarny.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » pt 14 lip 2006, 16:39

Ch?opaki! Wstawiajcie w podpisie model VFR-y bo czasem trzeba si? domy?la? :( . Wi?c domy?lam si? doyar z twojego avataru, ?e masz RC36 II (94-98) :) .
Yaco, ma?a podpowied? :mrgreen: :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » pt 14 lip 2006, 21:22

Yaco, dzieki za pomoc :)
W manualu bylo ale jasne zupelnie tak, jak na Vlaada podpowiedzi, wiec poguglowalem troche i znalazlem takie:

http://members.cox.net/wdgah/vfr_connector_repair.htm

i sie utwierdzilem. Zrobilem kolorki kabelkow jak na obrazku, odpalilem - na razie dziala. Jade na liked. Mam nadzieje, ze dojade ;) Na wszelki wypadek biore ze soba miernik.
A, btw - u tych samych kolesi znalazlem niezly wypas z instalacja woltomierza do moto. Link wrzucam do watku o stalej kontroli stanu ladowania.

Vlaad - bingo, jezdze VFR 750FL, RC36, 94-97. A co to jest avatar..?

[ Dodano: 2006-07-14, 21:59 ]
W serwisowce do RC 36 pisza, ze powinno byc:
13,5-16 V przy 5 000 obrotow na voltomierzu przy akumulatorze i 5-9 A przy 5 000 obrotow na amperomierzu przy regulatorze.
Nareszciem znalazl!
Ide mierzyc zanim pojade ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » sob 15 lip 2006, 06:33

doyar pisze: A co to jest avatar..?
Avatar to zdj?cie, kt?re pojawia si? przy ka?dym twoim po?cie. Ja wrzuc? model sprz?tu pod nickiem.

aVe vfr

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości