mniej-wi?cej, ale chyba wi?kszyseba_VF750FR pisze:co? takiego ?
regulator nap. alternator czy cos innego?
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Maciek, za Twoja namowa skontaktowalem sie z Olkiem z Bielska. Podjechalem tam dzisiaj i udalo mi sie kupic oryginalny do RC46 za 250 zl, oczywiscie uzywany, z jakiegos rozbitego sprzeta. Cena 5 razy nizsza niz za nowke w salonie Hondy. Chyba warto. Mam nadzieje, ze teraz juz wszystko bedzie bez problemu. Musze tylko wykombinowac jakis lepszy sposob na odprowadzanie ciepla... Dzieki!
Wielkie dzieki rowniez pozostalym za zainteresowanie tematem. Sprobuje moj stary regularor zdemontowac i bede sie z tego doktoryzowal, moze kiedys ja bede mogl posluzyc wiedza na ten temat
Wielkie dzieki rowniez pozostalym za zainteresowanie tematem. Sprobuje moj stary regularor zdemontowac i bede sie z tego doktoryzowal, moze kiedys ja bede mogl posluzyc wiedza na ten temat

Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
No i dowiedzialem sie cos odnosnie tych regulatorow. Podobno wersje wtryskowe potrzebuja troche inne regulatory, wiekszej mocy. Dlatego nie bardzo da sie zastosowac regulator z 750tki do 800tki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale brzmi dosyc sensownie.
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hmmmm, jednak wtryski i sterownik to du?e obci??enie dla alternatora. Dobrze wiedziecristo pisze:No i dowiedzialem sie cos odnosnie tych regulatorow. Podobno wersje wtryskowe potrzebuja troche inne regulatory, wiekszej mocy. Dlatego nie bardzo da sie zastosowac regulator z 750tki do 800tki. Nie wiem ile w tym prawdy, ale brzmi dosyc sensownie.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
No i co?
No i HURRA!
Po to sa fora internetowe!
Nie wiedzialem- wiem. A poniewaz wlasnie dzis rano, po niedzielnym smiganiu zauwazylem, ze tez musze zmienic regulator (drobnostka: maly napis Yamaha na nim i w efekcie zagotowany akumulator) to do calej madrej dyskusji (no przeciez nie ja ostatni mam problem z regulatorem) dodam jeszcze to, co udalo mi sie ustalic szukajac na eBayu: podobno do VFR760 '90-98 i do XXa jest ten sam, a od CBRy 600 stanowczo nie pasuje. Tu jest aukcja, gdzie to dosc dokladnie opisuja:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT
dzieki i pozdro!
No i HURRA!
Po to sa fora internetowe!
Nie wiedzialem- wiem. A poniewaz wlasnie dzis rano, po niedzielnym smiganiu zauwazylem, ze tez musze zmienic regulator (drobnostka: maly napis Yamaha na nim i w efekcie zagotowany akumulator) to do calej madrej dyskusji (no przeciez nie ja ostatni mam problem z regulatorem) dodam jeszcze to, co udalo mi sie ustalic szukajac na eBayu: podobno do VFR760 '90-98 i do XXa jest ten sam, a od CBRy 600 stanowczo nie pasuje. Tu jest aukcja, gdzie to dosc dokladnie opisuja:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT
dzieki i pozdro!
OK, nabylem ten Ducati Energia, polecany wczesniej, na Allegro, cena przyzwoita. Nowy aku odbieram jutro, dzis wymontowalem ten, co mi zagotowal akumulator (btw okazalo sie, ze: 1. wyglada identiko jak na fotkach z postu Seby z 2006-06-29, 17:07 z 3 strony tego watku, 2. ma logo Yamahy ale dopisek markerem, ze to do VFR750'93r) i chcialem wstawic nowy nabytek, a tu... klopot. Zamiast wtyczki - kabelki. No i nie wiem co z czym laczyc. Piec trzpieni, trzy mniejsze na gorze, dwa wieksze na dole... jakas jedyna sluszna kolejnosc zoltych kabelkow..? Ktory masa, ktory plus..? A jak zle podlacze, to spale, nie spale, wybuchnie nie wybuchnie..? Przecie to prad, do tego elektryczny!
Yaco, Maciek, Milev... trenowaliscie to juz.
Yaco, Maciek, Milev... trenowaliscie to juz.
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Je?li chodzi o te trzy ???te, to nie ma znaczenia, dwa dolne to plus i minus i to niestety ma znaczenie... Ale nie pami?tam teraz co po kt?rej jest stronie. Poszukaj service-manula'a z tego co pami?tam tam jest rozrysowane gdzie ???te, gdze czerwony i czarny.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Yaco, dzieki za pomoc 
W manualu bylo ale jasne zupelnie tak, jak na Vlaada podpowiedzi, wiec poguglowalem troche i znalazlem takie:
http://members.cox.net/wdgah/vfr_connector_repair.htm
i sie utwierdzilem. Zrobilem kolorki kabelkow jak na obrazku, odpalilem - na razie dziala. Jade na liked. Mam nadzieje, ze dojade
Na wszelki wypadek biore ze soba miernik.
A, btw - u tych samych kolesi znalazlem niezly wypas z instalacja woltomierza do moto. Link wrzucam do watku o stalej kontroli stanu ladowania.
Vlaad - bingo, jezdze VFR 750FL, RC36, 94-97. A co to jest avatar..?
[ Dodano: 2006-07-14, 21:59 ]
W serwisowce do RC 36 pisza, ze powinno byc:
13,5-16 V przy 5 000 obrotow na voltomierzu przy akumulatorze i 5-9 A przy 5 000 obrotow na amperomierzu przy regulatorze.
Nareszciem znalazl!
Ide mierzyc zanim pojade

W manualu bylo ale jasne zupelnie tak, jak na Vlaada podpowiedzi, wiec poguglowalem troche i znalazlem takie:
http://members.cox.net/wdgah/vfr_connector_repair.htm
i sie utwierdzilem. Zrobilem kolorki kabelkow jak na obrazku, odpalilem - na razie dziala. Jade na liked. Mam nadzieje, ze dojade

A, btw - u tych samych kolesi znalazlem niezly wypas z instalacja woltomierza do moto. Link wrzucam do watku o stalej kontroli stanu ladowania.
Vlaad - bingo, jezdze VFR 750FL, RC36, 94-97. A co to jest avatar..?
[ Dodano: 2006-07-14, 21:59 ]
W serwisowce do RC 36 pisza, ze powinno byc:
13,5-16 V przy 5 000 obrotow na voltomierzu przy akumulatorze i 5-9 A przy 5 000 obrotow na amperomierzu przy regulatorze.
Nareszciem znalazl!
Ide mierzyc zanim pojade

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości