regulator nap. alternator czy cos innego?
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
No i mnie rowniez to spotkalo. Sprawdzalem napiecie na akumulatorze oscyluje miedzy 0 a 40 V. W zwiazku z tym pytanie gdzie mozna w miare tanio kupic taki regulator? Sprawdzalem w Larssonie - cena 400 zl. Moze da sie gdzies taniej...
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zam?w na allegro - jeden kole? ma po 229 zeta bardzo dobre reglery Ducati-Energia. Pasuj? pod oryginaln? kostk? i ?ruby wi?c nie trzeba zupe?nie nic przerabia?. No i w por?wnaniu do orygina??w wog?le si? nie grzej?.
tu masz linka http://allegro.pl/item101804861_regulat ... _nowy.html
Powodzenia
PS. Je?eli napi?cie osi?ga powy?ej 16V to na 100% masz walni?ty regler.
tu masz linka http://allegro.pl/item101804861_regulat ... _nowy.html
Powodzenia
PS. Je?eli napi?cie osi?ga powy?ej 16V to na 100% masz walni?ty regler.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Ale ten regulator jest do VFR750 do rocznika 97. Ja mam juz na wtrysku, czy to nie ma znaczenia? Patrzylem z ciekawosci w katalogu Larssona i cena regulatora do RC46 jest prawie 2 razy wyzsza od ceny tego urzadzenia dla modeli do roku 97. Czyzby to samo kosztowalo 2 razy wiecej?
Jesli to w gruncie rzeczy jest to samo, to byloby dobrze.
Jesli to w gruncie rzeczy jest to samo, to byloby dobrze.
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Masz racje cristo, w twoim modelu jest ju? inny regler i powinien by? mniej awaryjny od starszych modeli.
Mam jedno pytanie - teraz dopiero zwr?ci?em uwag?: napi?cie naprawd? zawiera?o si? w przedziale 0-40V? Czy mo?e np 8-40V? Je?eli minimalna warto?? jak? uzyska?e? wynosi 0V to najprawdopodobniej masz uszkodzony miernik albo co? ?le robi?e?. Na akumulatorze praktycznie zawsze pozostaje jakie? szcz?tkowe napi?cie i nigdy nie osi?ga 0V (nawet je?eli jest niedo?adowany). Sprawd? to jeszcze raz, bo mo?e problem nie tkwi w reglerze.
PZDR
Mam jedno pytanie - teraz dopiero zwr?ci?em uwag?: napi?cie naprawd? zawiera?o si? w przedziale 0-40V? Czy mo?e np 8-40V? Je?eli minimalna warto?? jak? uzyska?e? wynosi 0V to najprawdopodobniej masz uszkodzony miernik albo co? ?le robi?e?. Na akumulatorze praktycznie zawsze pozostaje jakie? szcz?tkowe napi?cie i nigdy nie osi?ga 0V (nawet je?eli jest niedo?adowany). Sprawd? to jeszcze raz, bo mo?e problem nie tkwi w reglerze.
PZDR
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Dzieki za informacje.
Sprawdzalem to zwyklym wskazowkowym miernikiem. Moze to byc spowodowane jego bezwladnoscia.
Mysle, ze to jednak regulator. Zapalilem na zimnym silniku i mierzylem napiecie na akumulatorze, bylo stale, nawet podczas dodawania i odejmowania gazu. Po 2,3 minutach regulator zrobil sie goracy i wtedy na jalowych obrotach utrzymywalo sie napiecie ok 15 V natomiast przy dodawaniu i odejmowaniu gazu wskazowka szalala. Latala w gore i w dol po calej skali. Sprobuje jeszcze sprawdzic napiecie z alternatora i mysle, ze wtedy juz wszystko bedzie jasne.
A tak z ciekawosci, jesli sie odlaczy akumulator na dzialajacym silniku to gasnie? Bo u mnie tak wlasnie reaguje. Myslalem, ze bedzie chodzil dalej...
Yaco, wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem.
Sprawdzalem to zwyklym wskazowkowym miernikiem. Moze to byc spowodowane jego bezwladnoscia.
Mysle, ze to jednak regulator. Zapalilem na zimnym silniku i mierzylem napiecie na akumulatorze, bylo stale, nawet podczas dodawania i odejmowania gazu. Po 2,3 minutach regulator zrobil sie goracy i wtedy na jalowych obrotach utrzymywalo sie napiecie ok 15 V natomiast przy dodawaniu i odejmowaniu gazu wskazowka szalala. Latala w gore i w dol po calej skali. Sprobuje jeszcze sprawdzic napiecie z alternatora i mysle, ze wtedy juz wszystko bedzie jasne.
A tak z ciekawosci, jesli sie odlaczy akumulator na dzialajacym silniku to gasnie? Bo u mnie tak wlasnie reaguje. Myslalem, ze bedzie chodzil dalej...
Yaco, wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem.
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nigdy nie od??czaj akumulatora na dzia?aj?cym silniku, no chyba, ?e znudzi? Ci si? modu? zap?onowy albo sterownik wtrysku. Nagle zabranie obci??enia jakim jest akumulator mo?e powodowa? gwa?towne skoki napi?cia i w efekcie uszkodzenie ww. element?w.
PS. no problemo
po to w?a?nie jest to forum.
PS. no problemo

Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Dzwonilem dzisiaj do dealera Hondy w krakowie. Szczeka mi opadla. Regulator napiecia do RC46 kosztuje 1033 zl + VAT. Znalazlem w internecie kilka miejsc, mam nadzieje, ze uda sie jakos taniej to kupic. Gdyby ktos z was mial jakies namiary to prosze o informacje.
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
- maciek
- klepacz
- Posty: 573
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piaseczno
- Kontakt:
Olek Motocykle.
Kupi?em za 200 z? chyba. Co prawda nie oryginalny i jedna wtyczka (z ???tymi przewodami) nie pasowa?a i musia?em zrobi? prowizork?, ale jak narazie dzia?a bez zarzutu
Zrobi?em z nim prawie 5,5 tys km.
Regulator ma taki sam rozstaw otwor?w do przykr?cenia i wi?kszy radiator, ale wchodzi pod owiewk? bez k?opotu.
Kupi?em za 200 z? chyba. Co prawda nie oryginalny i jedna wtyczka (z ???tymi przewodami) nie pasowa?a i musia?em zrobi? prowizork?, ale jak narazie dzia?a bez zarzutu

Regulator ma taki sam rozstaw otwor?w do przykr?cenia i wi?kszy radiator, ale wchodzi pod owiewk? bez k?opotu.
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Dobra wiadomoscmaciek pisze:Olek Motocykle.
Kupi?em za 200 z? chyba. Co prawda nie oryginalny i jedna wtyczka (z ???tymi przewodami) nie pasowa?a i musia?em zrobi? prowizork?, ale jak narazie dzia?a bez zarzutuZrobi?em z nim prawie 5,5 tys km.
Regulator ma taki sam rozstaw otwor?w do przykr?cenia i wi?kszy radiator, ale wchodzi pod owiewk? bez k?opotu.

Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mam wra?enie, ?e parametry elektryczne mog? by? bardzo zbli?one. Prawdodpobnie ma tylko inne z??cze. Z tego co wiem to w 800 z reglera wychodz? przewody zako?czone kostkami. Regulator od 750 ma po prostu gniazdo na kostkseba_VF750FR pisze:Mo?e to ten o kt?rym pisa? Yaco Ducati-Energia czu jako? tak...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Te? tak my?le ja u siebie mam oryginalny regulator z VF przy silniku z RC24 ,w oryginalnym VFoskim s? dwie kostki ,przerobi?em tylko kabel od alternatora i dzia?a bezproblemowo.My?l? ze warto spr?bowa? za?o?y? inny
Mog? za?atwi? regler od VFki ,za 90z? , ma du?o wi?kszy radiator ni? oryginalny z VFR i wyjscia z kablami na dwie kostki .
Mog? za?atwi? regler od VFki ,za 90z? , ma du?o wi?kszy radiator ni? oryginalny z VFR i wyjscia z kablami na dwie kostki .
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości