Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
-
brii
- pisarz

- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Post
autor: brii » pn 05 kwie 2010, 12:09
Zwracając honor - też gdzieś czytałem, że motocykle na USA/Kanadę miały opcję przełączania a te na UK nie...
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
-
Arturo
- klepacz

- Posty: 982
- Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
-
Kontakt:
Post
autor: Arturo » pn 05 kwie 2010, 12:32
brii pisze:też gdzieś czytałem, że motocykle na USA/Kanadę miały opcję przełączania a te na UK nie
Moja sztuka jest z UK (na 100 % - mam jeszcze fakturę zakupu w salonie) i jest możliwość zmiany jednostek...
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"
-
Tomek85
- bywalec

- Posty: 45
- Rejestracja: czw 04 mar 2010, 00:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek85 » pn 05 kwie 2010, 12:49
na wlaczonym zaplonie przytrzymac select ? przytrzynalem, wartosci nie zmienily sie. Dzis lukne jak bede jezdzil. A gdzie w manualu jest opisane dzialanie tych przyciskow ? bo nie do konca jest rozkminiam. I nie wiem co zmienia ten srodkowy przy obrotomierzu
-
klosiewi
- klepacz

- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Post
autor: klosiewi » pn 05 kwie 2010, 14:47
Arturo, ja też mam moto z UK'a ale po numerze VIN dowiedziałem się że moto z przeznaczeniem na rynek USA, podobno Angole swego czasu ściągali z za oceanu sztuczki bo im się to opłacało
,albo po prostu masz wgrany soft od wersji USA bo liczniki nie różnią się elektroniką tylko softem

-
J43
- pisarz

- Posty: 413
- Rejestracja: wt 03 mar 2009, 11:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: xxx
Post
autor: J43 » pn 05 kwie 2010, 16:26
Panowie,doceniam Wasz trud,ale czy nie prosciej,taniej i bez klopotu sie przyzwyczaic do tych mil?
To latwe.
Sam mam zegar - jeszcze wskazowkowy - w milach.
Zaden problem.
I to nie tylko w VFR.
W 2 samochodach tez
Da sie z tym zyc,slowo

-
brii
- pisarz

- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
Post
autor: brii » pn 05 kwie 2010, 18:05
W sumie jak się zapamięta, że 30mph to ~50hm/h, 60mph to ~100km/h a 100mph to 160km/h to da się żyć

Można się wyrobić w mnożeniu przez 1.6

Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
-
J43
- pisarz

- Posty: 413
- Rejestracja: wt 03 mar 2009, 11:32
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: xxx
Post
autor: J43 » pn 05 kwie 2010, 18:15
brii pisze:W sumie jak się zapamięta, że 30mph to ~50hm/h, 60mph to ~100km/h a 100mph to 160km/h to da się żyć

Można się wyrobić w mnożeniu przez 1.6

Dokladnie

-
Tomek85
- bywalec

- Posty: 45
- Rejestracja: czw 04 mar 2010, 00:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek85 » pn 05 kwie 2010, 18:43

a zakladajac ze chce to zmienic, jakie koszty ? jak bedzie drogo to opuscze ale jak to koszt 30 zl to po co kombinowac z milami. Ostatnio jak w trasie bylem to kombinowalem np. ile to jest 90 mil x 1.6 itd
no i podpowiedzcie jak rozkminic te przyciski z kokpitu

-
MC_Hammer
- ostry klepacz

- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: MC_Hammer » pn 05 kwie 2010, 18:58
Tomek85 pisze: jak bedzie drogo to opuscze ale jak to koszt 30 zl to po co kombinowac z milami.
Co byś się w 200 złociszach zmieścił to będzie dobrze.
Tomek85 pisze:no i podpowiedzcie jak rozkminic te przyciski z kokpitu
Naprawdę wszystko masz w serwisówce jak chłopacy wcześniej pisali
opcja szukaj na razie nie działa, bo temat był na pewno z linkiem do ściągnięcia, ale znalazłem swój post i tam też jest do pobrania manual do Vitka.
viewtopic.php?p=139186&highlight=#139186
-
Tomek85
- bywalec

- Posty: 45
- Rejestracja: czw 04 mar 2010, 00:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek85 » pn 05 kwie 2010, 19:02
ok, dzieki za info.
manuala mam ale powaznie nie znalazlem tego

-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pn 05 kwie 2010, 22:21
-
Tomek85
- bywalec

- Posty: 45
- Rejestracja: czw 04 mar 2010, 00:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek85 » wt 06 kwie 2010, 13:12
dzieki, poszukam innego manuala, w moim tego nie ma..
mam tego
http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... showfile=9
nie wiem czemu ale nie dziala zmiena km na mile, selectem moge zmieniac temperature.
info o moto po VINie:
Producent: Honda
Pojemność: 600-800ccm
Klasa: Sportowy
Model: VFR 800 FIW / VFR800 2/A2
Dodatek do modelu: U
Rok: 2002
Kraj: Japonia
Fabryka: Hamamatsu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości